loading...
akhbar tecnolozh5
saqar بازدید : 26 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

خانه / سرویس VoIP

سرویس VoIP

راه اندازی voip و پیاده سازی سرویس voip سیسکو

راه اندازی ویپ voip سیسکو چیست؟

راه اندازی ویپ voip سیسکو چیست؟

 

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و مرسوم شدن استفاده از این سیستم ها در ادارات و سازمان‌ها، لزوم استفاده از شبكه های كامپیوتری و راه اندازی Voip ویپ روز به روز افزایش می‌یابد. شبكه های برای مطالعه بیشتر در زمینه راه اندازی VOIP سیسکو اینجا را کلیک کنید كامپیوتری علاوه بر اینكه در تسریع ارتباطات داده‌ای نقش بسیار مهمی بازی می‌كنند، می‌توانند برای بسیاری از كاربردهای غیر داده ای نظیر صدا و ویدئو نیز مورد استفاده قرار گیرند.

 

 در حال حاضر مفاهیم شبكه ای از ابعاد مختلف گسترش پیدا كرده است. این امر باعث شده تا در طراحی‌های شبكه ویپ چندین عامل مهم در نظر گرفته شود. تا امكان پیاده سازی تکنولوژی‌های جدید و كاربردهای متنوع با حداقل هزینه و تغییرات امكان پذیر باشد.

 

وجود شبكه‌های كامپیوتری استفاده از سرویس‌ها و تکنولوژی‌های خاص و عمومی در شبكه را به طور روز افزون افزایش داده است. از جمله سرویس‌ها و تکنولوژی‌های نوین مورد استفاده در شبكه‎های كامپیوتری، تكنولوژی ویپ یا همان Voice Over IP می‌باشد.

 

تکنولوژی ویپ Voip عبارت است از تعیین روش هایی که به وسیله آن، انتقال صدا بر روی شبکه IP فراهم می‌شود.

 

راه اندازی ویپ voip سیسکو چیست؟

راه اندازی voip ویپ این امکان را فراهم می‌آورد که مکالمات تلفنی و فکس را در شبکه های داده IP-based با کیفیت، قیمت و بازده مناسب انتقال دهیم. انگیزه استفاده از تکنولوژی ویپ و نصب و راه اندازی Voip، ترکیب شبکه های داده و صوت و کاهش هزینه های مربوط به تماس های تلفنی برای مسافت‌های طولانی می‌باشد.

 

سرویس Voip سیسکو این امکان را میدهد که بدون نیاز به تغییر تلفن ها و فکس های معمولی، مکالمات آنالوگ آنها را به دیجیتال تبدیل کند. و سپس از طریق بستر شبکه های داده آن را انتقال داد. در روش ویپ، صدا به شکل داده در خواهد آمد و می‌توان به وسیله فشرده سازی حجم ترافیک آن را کاهش داد. و در ادامه از طریق سوئیچ ها و Router های LAN و WAN با استفاده از پروتکل های ویژه، صدا را انتقال داد.

 

راه اندازی ویپ voip سیسکو چیست؟

دلایل راه اندازی Voip

برای استفاده و راه اندازی voip شما نیاز به سیم کشی اختصاصی برای شبکه خود ندارید. این خود یک مزیت بزرگ است چرا که هزینه های شما را به طرز چشم گیری کاهش می‌دهد. هم چنین در صورتی که بخواهید نقل مکان کنید و به جای دیگری تغییر مکان دهید، هیچگونه نیازی به سیم کشی مجدد و اقدامات این چنین نخواهید داشت.

 

تجهیزات و اجزای سرویس VoIP

به طور کلی یک شبکه مبتنی بر Voip سیسکو و برای راه اندازی Voip به اجزای مختلفی احتیاج دارد:

 

راه اندازی ویپ voip سیسکو چیست؟

دستگاه‌های تلفن

انواع گوشی های تلفن تحت شبکه و سرویس voip

تلفن ها شامل: IP telephone، تلفن های آنالوگ (معمولی) و یا نرم افزار های شبیه ساز IP phone یا tender phone می‌باشند.

 

تفلن روی میز یا معمولی

این نوع محبوب ترین و رایج ترین گوشی تلفن برای استفاده از سرویس voip می‌باشد. استفاده از این نوع گوشی voip مانند یک تلفن رومیزی ساده است که توسط کابل اترنت به تلفن شما متصل می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

تلفن یو اس بی USB

ممکن است شما نیاز داشته باشید از سرویس voip توسط کامپیوتر خود استفاده کنید. برای این منظور می‌توان از درگاه های یو اس بی کامپیوتر خود استفاده کنید و با استفاده از گوشی های USB از سرویس voip استفاده نمایید.

 

تلفن مجازی (اینترنتی)

تلفن های مجازی معمولا نرم افزار هایی (اغلب رایگان) هستند که توسط نصب آن ها روی سیستم خود اعم از کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، تبلت و … می‌توان از سرویس ویپ استفاده کرد.

 

Gateway

این تجهیزات ارتباط شبکه Voip سیسکو و شبکه تلفنی آنالوگ را برقرار می‌سازند. این تجهیزات معمولا مسیریاب هایی با قابلیت پشتیبانی از صدا می‌باشند و مجموعه وظایف زیر را بر عهده دارند:

 

ارتباط خطوط تلفن و تجهیزات شبکه Voip سیسکو با این تجهیزات برقرار می‌گردد. این تجهیزات سیگنال های استاندارد تلفن را دریافت می‌نمایند و پس از تبدیل این سیگنال های آنالوگ به دیجیتال و فشرده سازی آنها مطابق با آدرس های IP، به مقصد مربوطه ارسال می‌گردد.

این تجهیزات بسته های Voice ای را که از شبکه ویپ سیسکو دریافت می‌نمایند پس از تبدیل به سیگنال های آنالوگ به مقصد تلفن های آنالوگ ارسال می‌نمایند. (برعکس عملیات فوق)

هر دو عملیات فوق، به صورت همزمان و دو طرفه (complete Duplex) انجام می‌شود.

MCU

استفاده از تجهیزات MCU – Multi point manage Unit، در حالتی که به کنفرانس تلفنی نیاز داشته باشیم لازم می‌باشد. در واقع اگر به ارتباط تلفنی بیش از دو طرف نیاز داشته باشیم، برای راه اندازی Voip نیاز به استفاده از این تجهیزات می‌باشد.

 

Application Server

این سرورها، سرویس های XML را برای IP smartphone ها فراهم می‌سازد. بنابراین کاربران IP smartphone ها از طریق برنامه های کاربردی XML می‌توانند به directory ها و Database های مربوطه دسترسی داشته باشند.

 

Gatekeeper

این تجهیزات در راه اندازی ویپ، عملیات مسیریابی و مدیریت مرکزی نقاط انتهایی مانند ترمینال‌ها، Gatewayها و MCU را انجام می‌دهند. این تجهیزات عملیات CAC (call Admission manage) و ترجمه شماره تلفن یا نام‌ها به آدرس‌های IP را به منظور مسیریابی تماس ها در شبکه های H.323 انجام می‌دهند.

 

Call Agent

در راه اندازی VoIP این تجهیزات کنترل تماس ها، CAC، کنترل پهنای باند و ترجمه آدرس های IP به شماره تلفن ها و … را انجام می‌دهند. Name manager شرکت سیسکو از این نوع تجهیز می‌باشد. این تجهیز معمولا به منظور سیگنالینگ از پروتکل SCCP – skinny patron manage Protocol استفاده می‌نمایند.

 

واسط‌های صوتی Analog در شبکه‌های VoIP

در شبکه‌های VoIP، که از تلفن‌های Analog استفاده شده است به وجود یک Gateway که سیگنال‌های آنالوگ را به digital تبدیل و آن‌ها را در بسته‌های IP بسته­ بندی نماید نیاز می‌باشد. واسط‌های Analog که در Gateway‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود شامل دو نوع به شرح زیر می‌باشد:

 

واسط‌های صوتی FXS (foreign exchange Station): 

این واسط ارتباط دستگاه‌های تلفن آنالوگ را مستقیم به روتر برقرار می‌نماید. این رابط دارای کانکتور RJ-11 می‌باشد. به طور مثال شکل زیر کارت VIC-2FXS را نشان می‌دهد که دارای دو پورت صوت می‌باشد.

 

کارت Voip FXS

واسط‌های صوتی FXO (forex Station): 

امکان اتصال روتر را مستقیماً به خط تلفن، یعنی به شبکه تلفن عمومی PSTN می‌دهد. کانکتور ارتباطی از نوع RJ-11 می‌باشد. این رابط این امکان را ایجاد می‌کند که افرادی که امکان دسترسی به شبکه IP دارند بتوانند با خارج از این شبکه (یعنی شبکه PSTN)، ارتباط برقرار کنند. شکل زیر کارت VIC-2FXO را که دارای دو پورت می‌باشد را نشان می‌دهد.

 

 

واسط‌های صوتی digital در شبکه‌های VoIP

این واسط‌ها شامل واسط‌های E1 – T1 و BRI می‌باشند که امکان برقراری ارتباط دیجیتال بین روتر و دستگاه PBX، روتر و خطوط E1-PRI مخابرات و دستگاه تلفن‌های دیجیتال را فراهم می‌نمایند. در تمامی این واسط‌ها از روش TDM در تقسیم کانال‌های خطوط استفاده می‌شود. در شکل زیر نمونه‌ای ‌از این ارتباط‌ها نشان داده شده است.

 

در ادامه جهت ارائه توضیحات تكمیلی و طرح پیشنهادی از راهكارهای شركت Cisco استفاده شده است، جهت ایجاد Integrity كامل، راهكارهای مدیریت تماس نیز مبتنی بر راهكارهای Unified conversation این شركت می‌باشد.

 

شایان به ذكر است در حال حاضر شركت Cisco ارائه دهنده بزرگ‌ترین و جامع‌ترین راهكارهای VoIP وIP Telephony می‌باشد. و راه اندازی VoIP سیسکو یکی از بهترین راه های پیاده سازی ویپ است.

 

راه اندازی ویپ voip سیسکو چیست؟

فرآیند تماس تلفنی هنگام استفاده از مدیریت متمرکز تماس Cisco

در این قسمت برای درک بهتر از اینکه چه اتفاقی هنگام برقراری یک تماس تلفنی از طریق سرویس VoIP در زمان استفاده از Cisco call manager رخ می‌دهد خواهیم پرداخت به طور کلی ترافیک سرویس تلفنی به دو دسته کلی تقسیم می‌شود:

 

ترافیک کنترل ارتباط تلفنی

بسته‌های صوتی حامل صوت کاربران سرویس

ترافیک کنترل ارتباط تلفنی، ترافیک پروتکل‌هایی از قبیل MGCP، SIP، H.323 می‌باشد که در مورد استفاده جهت برقراری یک تماس تلفنی می‌باشد. تبدیل شماره تلفن به آدرس IP دستگاه گیرنده، نگهداری و کنترل ارتباط تلفنی در زمان مکالمه و همچنین پایان بخشیدن به این تماس از وظایف این پروتکل‌ها می‌باشند.

 

همان طور که در شکل زیر مشاهده می‌نمایید بسته‌های صوت از نوع بسته‌های RTP (actual-Time delivery Protocol) می‌باشند. که این پروتکل از طریق پروتکل UDP در لایه ۴ و IP در لایه ۳ جابجا می‌شود. ضمناً در لایه ۲ با توجه به نوع بستر دسترسی در این شبکه از پروتکل متفاوتی از قبیل PPP، Ethernet و یا ATM استفاده می‌شود.

 

تماص تصویری Voip

با توجه به شکل زیر فرآیند یک تماس به شرح زیر خواهد بود:

 

 

۱- هنگامی که کاربر گوشی تلفن را بر می‌دارد، یک سیگنال OFF-Hook به اولین Gateway (روتر R1) فرستاده می‌شود. این روتر نیز پس از دریافت سیگنال مربوطه Cisco call manager را از این درخواست و برقراری تماس (Request) آگاه می‌سازد.

 

Call manager Cisco -2از روتر R1 سیگنال بوق را برای گوشی درخواست كرده و منتظر گرفتن شماره تماس می‌ماند.

 

۳- کاربر شماره گیری می‌نماید، روتر R1، ارقام شماره گیری شده را (تک تک) به Cisco call supervisor ارسال می‌نماید.

 

۴- name supervisor، در جدول مسیریابی خود ارقام شماره گیری شده را جستجو می‌نماید. بر اساس جدول مسیریابی call supervisor، شماره تلفن در خواستی مربوط به روتر R2 می‌باشد.

 

۵- name manager، به روتر R2 سیگنال زنگ زدن را ارسال می‌نماید سپس ارتباط بر مبنای پروتکل RTP، برقرار می‌گردد.

 

لازم به ذکر است عملیات نظارت بر تماس در طول تماس تلفنی توسط call supervisor انجام می‌شود. در صورتی که یکی از Gateway‌ها تشخیص دهد که کیفیت ارتباط مناسب نمی‌باشد name manager را آگاه می‌سازد و call supervisor ارتباط را قطع می‌نماید.

 

پروتکل های سرویس VoIP

در این قسمت انواع پروتکل های مورد استفاده در شبکه ویپ بیان شده است.

 

H.323

استاندارد ITU-T می‌باشد، که انتقال تصویر و صدا را بر روی شبکه های مبتنی بر IP فراهم می‌سازد.

 

MGCP

پروتکلی است برای کنترل تماس‌های VoIP و ارتباط آنها با Gateway

 

SIP

پروتکلی است شبیه به H.323 و تا حدی ساده تر که توسط IETF جهت ایجاد یک ارتباط دو طرفه ایجاد شده است.

 

RTP

پروتکل RTP، کنترل دریافت بسته های حاوی صوت و صحت توالی آن را انجام می‌دهد.

 

RSVP

RSVP پروتکل سیگنالینگی است که جهت اجتناب از تاخیر و تامین کیفیت از منابع شبکه استفاده کرده و آنها را برای انتقال صوت رزرو می‌کند. این پروتکل وظیفه مدیریت کیفیت سرویس را نیز دارد.

 

Mega co/H.248

پروتکل Mega co، بسیار شبیه پروتکل MGCP است و بین عناصر درگاه های چند رسانه ای که به صورت فیزیکی از هم جدا می‌باشند استفاده می‌شود.

 

RTSP

پروتکل RTSP، یک پروتکل لایه کاربرد می‌باشد و برای کنترل روی تحویل جریان داده های بلادرنگ بکار می‌رود.

 

RVP

پروتکل RVP، پروتکلی برای انتقال جلسات تلفنی دیجیتال در شبکه های مداری یا داده ای است. این پروتکل تسهیلاتی برای ایجاد و پیکربندی تماس بین دستگاه سرویس گیرنده و دستگاه سرور یا سوئیچ تلفن، فراهم کرده است.

 

مزایای سرویس Voip ویپ

۱- از مهمترین مزایای استفاده از فناوری VoIP سیسکو و نصب و راه اندازی VoIP در یک سازمان، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

۲- عدم نیاز به پرداخت هزینه راه دور و یا شهری جهت برقراری تماس تلفنی بین مراکز مختلف 

 

۳- افزایش سطح امنیت تلفنی به جهت استفاده نمودن از بستر خصوصی

 

۴- امکان تعریف و یا انتقال شماره تلفن به صورت دلخواه

 

۵- یکپارچگی بستر تلفنی با بستر داده

 

۶- امکان دسترسی به شبکه VoIP سیسکو سازمان از هر نقطه در کشور و خارج از کشور

 

۷- کیفیت بسیار بالای تماس های شبکه VoIP سیسکو

 

۸- امکان برقراری ارتباط های تصویری در شبکه VoIP

 

۹- قابلیت توسعه پذیری و انعطاف پذیری بالای شبکه VoIP سیسکو

 

همچنین نرم افزار مدیریت تماس شرکت Cisco تحت عنوان Cisco Unifed Communications supervisor یا همان CUCM یک سیستم گفت‌وشنود است، که در راستای پیاده سازی Voip یکی از المان‌های اصلی در راه اندازی Voip شرکت سیکو می‌باشد.

 

این سامانه از طریق یک GUI قابل دستیابی است و یک واسطه خط فرمان (CLI) برای تسهیل امکان عیب یابی و اداره پایه ای سیستم، مانند شروع و توقف سرویس‌ها و راه اندازی مجدد به آن اضافه شده است. برای فراهم کردن امنیت بیشتر، CUCM Cisco safety Agent به صورت پیش فرض Load شده برروی سامانه ارائه شده است.

 

راه اندازی voip سیسکو

برخی از نکات مهم در طراحی و راه اندازی VoIP شامل موارد زیر می‌باشد:

۱- در ارتباط بین مراکز، پهنای باند حائز اهمیت می‌باشد. از آنجا که هر خط ویپ، نیاز به حداقل ۲۱Kps و حداکثر ۱۰۶Kps در مسیر رفت و برگشت دارد، در صورت پر شدن Bandwidth موجود اختلال در ارتباط به وجود می‌آید. در این حالت صدا مرتبا قطع و وصل می‌شود، لذا به یک پهنای باند اختصاصی و دائمی احتیاج می‌باشد.

 

۲- فاصله زمانی عبور بسته ها از مبدا به مقصد و برگشت (Ping Time) در سرویس Voip باید کمتر از ۵۰۰ ms باشد. زیرا در صورت بیشتر بودن فاصله زمانی در ارتباط put off ایجاد خواهد شد و عبور صدا با تاخیر صورت می‌گیرد.

 

۳- در طراحی و راه اندازی VoIP انتخاب و تنظیمات فشرده سازی حائز اهمیت می‌باشد. لذا در صورت استفاده از استانداردهایی که فشرده سازی را کمتر انجام می‌دهند میزان استفاده پهنای باند بیشتر خواهد شد. در صورت استفاده از فشرده سازی بالا میزان کیفیت صدا پایین خواهد آمد. برای استفاده بهینه از Bandwidth استفاده از QoS در لایه ۲ و ۳ پیشنهاد می‌شود.

 

بهترین انتخاب برای سیستم ویپ

برای انتخاب بهترین سرویس voip بهتر است با متخصص مورد نظر، نیاز خود را به اشتراک بگذارید و نظرات وی را برای این هدف استفاده کنید. موارد استفاده از سرویس ویپ بسیار زیاد هستند. و این مورد دلیلی است برای نیاز به مشاوره با یک متخصص.

 

یکی دیگر از سرویس های قابل ارائه توسط تیم فنی شرکت مه خاتون، پیکربندی و رفع عیب تخصصی و راه اندازی سرویس Voip مبتنی بر پروتکل SIP می‌باشد. سرویس SIP telephone در حال حاضر توسط شرکت محترم مخابرات ایران و مخابرات استان تهران در حال ارائه می‌باشد.

 

در این خصوص راه کار تیم فنی شرکت مهندسی مه خاتون، جهت ایجاد پایداری، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان هر چه بیشتر، در نتیجه برای راه اندازی VoIP مبتنی بر ارتباطات سیپ ترانک برروی سامانه CUCM شرکت سیسکو می‌باشد.

saqar بازدید : 22 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات، تعرفه اینترنت زیرساخت ۲۵ درصد کاهش یافت. 

به گزارش سیتنا، تعرفه اینترنت زیرساخت، با تصویب امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹) کمیسیون تنظیم مقررات، ۲۵ درصد کاهش یافت.

 

با اعمال این کاهش قیمت در شرکت ارتباطات زیرساخت، قیمت اینترنت برای ارائه دهندگان خدمات و نهایتا مصرف کننده نهایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11069760.html

saqar بازدید : 27 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

براساس بررسی‌های اخیر Ookla که یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه انجام تست کیفیت و سرعت اینترنت در جهان است، در سپتامبر سال گذشته میلادی متوسط سرعت دانلود با اینترنت پرسرعت ثابت در جهان برابر ۷۳/ ۸۵ مگابیت بر ثانیه بوده است. متوسط سرعت دانلود با اینترنت موبایل در همین زمان نیز برابر ۹۶/ ۳۵ مگابیت بر ثانیه بوده است. در میان ۲۱۱ کشور جهان، ایران رتبه صد و هفدهم را از نظر سرعت اینترنت دارد و بعد از بولیوی و قبل از فیجی قرار گرفته است. با این حال ایران در فهرست ۱۰ کشور ارائه‌دهنده ارزان‌ترین خدمات اینترنت در جهان قرار دارد.

 

سرعت اینترنت ایران و جهان

در دنیای مدرن امروزه، وابستگی ما به اینترنت هر روز بیشتر می‌شود. نسل جوان از اینترنت برای انجام تحقیقات درسی، چت و صحبت با دوستان یا تماشای فیلم و ویدئو استفاده می‌کند. بزرگ‌ترها اما علاوه بر این‌ها، از اینترنت برای انجام امور روزمره مانند پرداخت قبوض و صورت‌حساب‌ها، دورکاری یا حتی برگزاری جلسات آنلاین با دوستان و آشنایان استفاده می‌کنند.

 

در سال‌های اخیر سرعت اینترنت به کمک تکنولوژی‌های جدید افزایش چشمگیری پیدا کرده است. اینترنت سریع‌تر امکان تماشای برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها روی گوشی‌های موبایل، دانلود فایل‌های بزرگ و حجیم، انجام کارهای گروهی به‌صورت آنلاین یا انجام چند کار به‌صورت همزمان را برای کاربران فراهم می‌کند. در کشورهای توسعه‌یافته و پیشرفته صدای گوشخراش مودم‌های دیال‌آپ سال‌هاست که دیگر خاطره شده است؛ ارتباطی بی‌کیفیت که با برداشتن گوشی تلفن قطع می‌شد یا ممکن بود دانلود یک فایل ساعت‌ها و حتی شاید روزها طول بکشد. البته روند صعودی افزایش کیفیت و سرعت اینترنت در سال‌های اخیر طوری بوده است که بسیاری از کشورهای درحال توسعه هم ناگزیر با آن همراه شده‌اند. با این اوصاف احتمالا برای اغلب ما جالب است که بدانیم وضعیت اینترنت در کشورهای مختلف جهان چگونه است و کاربران هر کشور با چه سرعت و کیفیتی به اینترنت دسترسی دارند.

 

 فاصله معنادار با سرعت اینترنت در جهان

طبق بررسی‌های اخیر Ookla که یکی از معتبرترین شرکت‌های متخصص در زمینه انجام تست کیفیت و سرعت اینترنت است، در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی متوسط سرعت دانلود با اینترنت پرسرعت ثابت در جهان برابر ۷۳/ ۸۵ مگابیت بر ثانیه بوده است. متوسط سرعت دانلود با اینترنت موبایل در همین زمان برابر ۹۶/ ۳۵ مگابیت بر ثانیه بوده است. از آنجا که دنیای تکنولوژی به‌سرعت پیشرفت می‌کند، شبکه‌ها هم به همان تناسب ارتقا پیدا کرده‌اند. با ادامه این روند انتظار می‌رود این اعداد و ارقام هم همچنان رشد کنند.

 

این آمار و بررسی‌ها نشان می‌دهند که سنگاپور با سرعت دانلود ۶/ ۲۲۶ مگابیت بر ثانیه، سریع‌ترین اینترنت دنیا را در اختیار دارد. بعد از آن هنگ‌کنگ با ۷۳/ ۲۱۰ و رومانی با ۴۷/ ۱۹۳‌مگابیت بر ثانیه در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. جالب آنکه کاربران آمریکایی با سرعت دانلود ۱۴/ ۱۶۱مگابیت بر‌ثانیه، به دهمین اینترنت پر‌سرعت ثابت جهان دسترسی دارند. در زمینه اینترنت موبایل اما وضعیت متفاوت است. بیشترین سرعت دانلود با اینترنت موبایل با ۱۲۱ مگابیت‌بر‌ثانیه به کره‌جنوبی اختصاص دارد. بعد از آن چین با ۳۵/ ۱۱۳مگابیت‌بر‌ثانیه و امارات‌متحده‌عربی با ۴۳/ ۱۰۹‌مگابیت‌بر‌ثانیه در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

با این همه اما زمانی که به بررسی سرعت اینترنت در ایران می‌رسیم، آمار چندان امیدوارکننده نیستند. در فهرست کشورهای جهان، ایران رتبه صدوهفدهم را از نظر سرعت اینترنت دارد و در این جایگاه بعد از بولیوی و قبل از فیجی قرار گرفته است. این آمار نشان می‌دهد که سرعت اینترنت در ایران حتی در مقایسه با کشورهای همسایه خود هم تعریفی ندارد. از میان پانزده کشوری که مرزهای مشترک با ایران دارند، ایران سیزدهمین اینترنت پرسرعت را در اختیار دارد و این قطعا نمی‌تواند برای کاربران راضی‌کننده باشد.

 

 یکی از ارزان‌­ترین کشورهای ارائه‌دهنده اینترنت

اگر شما هم یکی از میلیون‌ها فرد دنیا باشید که در یک‌سال اخیر و به‌دنبال همه‌گیری ویروس کرونا ناچار به دورکاری یا انجام امور مختلف از طریق اینترنت بوده‌اید، احتمالا هزینه‌های مربوط به اینترنت حالا اهمیت بیشتری برای‌تان دارد. درست به همین دلیل هم هست که وب‌سایت Cable که به مقایسه قیمت اینترنت در کشورهای دنیا اختصاص دارد، در آخرین روزهای سال ۲۰۲۰ به مقایسه و رتبه‌بندی کشورهای جهان از نظر قیمت خدمات اینترنت پرداخته است. این مقایسه براساس قیمت اینترنت پرسرعت ثابت در ۲۱۱ کشور دنیا و در فاصله بیست و نهم اکتبر تا نهم دسامبر سال ۲۰۲۰ انجام شده است. در این بررسی قیمت خدمات اینترنت براساس متوسط قیمت بسته‌های اینترنت ماهانه یا براساس متوسط قیمت در هر مگابیت در ثانیه ارزیابی و برآورد شده است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11069842.html

saqar بازدید : 23 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

سوئیچ مجازی ( vSwitch ) در VMware vSphere

در ساختار مجازی سازی سرور پیش از نصب ماشین‌های مجازی احتیاج است که ذیل ساخت سوئیچ مجازی ( vswitch ) که وابستگی ماشین های مجازی با یکدیگر و همچنین بستگی با بیرون از ذیل ساخت مجازی است را فراهم می‌کند را برقرار نماییم به این صورت که کاربرانی که می‌خواهند از سرویس‌های موجود در ذیل ساخت مجازی ما کاربرد کنند باید از این سوئیچ‌ها عبور کنند.

https://avashnet.com/whats-vswitch/

سوئیچ مجازی ( Virtual Switch )  چیست؟

در زیر ساخت مجازی سازی سرور ما چندین سیستم عامل یا ماشین مجازی را روی یک سرور نصب می‌کنیم پس برای بستگی با این ماشین های مجازی و همچنین وابستگی این ماشین های مجازی با یکدیگر نیاز به یک سوئیچ داریم .

 

نهایتا یک سرور در حالت عادی دارای چهار کارت شبکه است و اگر تعداد ماشن های مجازی ما بسیار باشد و نیاز باشد که تمام این ماشین ها با خارج بستگی داشته باشند لغایت کاربران بتوانند از سرویس های موجود داخل ماشین های مجازی بهره‌گیری کنند بعد تدبیر چیست؟

 

باید یک سوئیچ به صورت مجازی درون هایپروایزر یا مجازی ساز سرور ما وجود داشته باشد که این کار را برای ما انجام دهد.

 

به همین چهره ماشین های مجازی ما هم باید دارای کارت شبکه مجازی   vNIC باشند که به این سوئیچ مجازی ( vswitch ) متصل باشد.

 

این سوئیچ مجازی ما اگر بخواهد با بیرون وابستگی برقرار کند باید به یک یا چند کارت شبکه فیزیکی یا VMnic سرور ما متصل شود یک سوئیچ های مجازی می‌تواند به هیچ کدام و یا تمام کارت شبکه های فیزیکی سرور ما متصل شود.

 

در مواردی نیز ما برای نمونه دو ماشین مجازی داخل هاست esxi  خود داریم که فقط بستگی با یکدیگر دارند و بیچارگی نیست با بیرون ارتباط داشته باشند در این چهره احتیاج نیست ما Uplink به آن سوئیچی که آن دو ماشین مجازی درون آن قرار دارند وابستگی دهیم و آن استاندارد سوئیچ وظیفه دارد ترافیک را بین همان دو ماشین مجازی رد و بدل کند.

 

در ساختار مجازی سازی سرور به کارت شبکه های فیزیکی که بستگی سرور را با خارج برپا می‌کنند VMnic  می‌گویند.

 

و به آن VMnic  که ما به سوئیچ مجازی متصل می‌کنیم Uplink  گفته می‌شود.

 

 

 

انواع سوئیچ های مجازی

در  مجازی ساز محصول کمپانی vMware یعنی vSphere  دو نوع سوئیچ مجازی vswitch هستی دارد:

 

Standard vSwitch (vSS)

 

 

 

این دو گونه تفاوت هایی با هم دارند که در پیوستگی به آن می‌پردازیم

 

Port group  چیست

ما در زیر ساخت مجازی ساز سرور نیاز داریم یکسری پالیسی ویژه را برای دسته جمعی از ماشین های مجازی برگزیدن دهیم برای مثال می‌خواهیم دسته جمعی از ماشین های مجازی تو یک  vlan  و گروهی سایر تو vlan  دیگری باشند برای این منظور ما از Port group  ها استفاده می‌کنیم.

 

به ذکر ساده تر این مفهوم دسته جمعی از پورت ها هستند که پالیسی یکسان دارند.

 

در جستار سوئیچینگ ما برای vlan  بندی تعدادی از پورت ها را داخل یک vlan  ایزوله می‌کنیم در زیر ساخت مجازی سازی سرور نیز از Port group  برای همین منظور می‌توان بهره‌گیری کرد.

 

VMkernel port چیست

VMkernel port  پورتی است درون سوئیچ مجازی که قابلیت کار کردن در لایه سوم را برای ما فراهم می‌کند برای نمونه آن پورت دارای IP  خواهد شد.

 

ما وقتی با استفاده از IP  به هاست خود متصل شده و آن را مدیریت می‌کنیم از VMkernel port  کاربرد می‌کنیم و به آن VMkernel port  که ما با به کارگیری آن هاست خود را مدیریت می‌کنیم Management network  گفته می‌شود.

 

برای به کارگیری قابلیت  vMotion ، قابلیت vSAN  و … نیز احتیاج به این پورت ها داریم.

 

نحوه پیوستگی کاربر با ماشین مجازی توسط سوییچ مجازی

 

 

 

به عنوان مثال برای وابستگی با ماشین مجازی داخل سرور esxi   دربایستن است که در ابتدا به سوئیچ فیزیکی متصل شویم بعد از آن به کارت شبکه فیزیکی سرور پس متعلق به به Port group  موجود تو سوئیچ مجازی و در ته به کارت شبکه مجازی ماشین مجازی متصل می‌شویم.

 

 

 

standard VSwitch  چیست

 

 

سوییچ های مجازی استاندارد به سوییچ‌هایی گفته می‌شود که تو هر هاست ما به صورت جداگانه و ویژه به آن هاست هستی دارند و وظیفه آن‌ها برقراری پیوستگی بین ماشین های مجازی و در ضمن پیوستگی آن ماشین های مجازی با خارج از هاست بدست Uplink  ها را بر عهده دارند.

 

distributed VSwitch چیست

 

 

 

 

 

حالتی را در عقیده بگیرید که داده سنتر شما حائز شمار سرور یا هاست است برای و هر کدام حائز سوییچ مجازی استاندارد هستند و می‌خواهید تغییری را تو شبکه و این سوییچ ها ایجاد کنید بعد احتیاج است که به تنظیمات تک تک هاست ها وارد شده و تغییر را اعمال کنید . این کار برای مواقعی که شمار هاست ها بسیار است بسیار زمان مانع است.

 

سوییچ های Distributed  برای همین هدف به وجود آمده اند. Distributed VSwitch ها فرآیند مدیریت برای هاست ها را به صورت متمرکز و یکجا فراهم می‌کنند.

 

روش کار به این چهره است که تو پنل مدیریتی vCenter  که تمام هاست های ما قابل دید است یک

 

DvSwitch  برپایی می‌کنیم و این سوییچ برای تمام هاست های ما اعمال می‌شود.

 

DvSwitch  ها حائز دو سطح کنترل و I/O  می‌باشند که سطح مهار روی سرور vCenter  و سطح I/O  روی هر سرور Esxi به چهره تک تک  هستی دارد .

 

ممنون از اینکه با ما به اتفاق بودید لطفا نظرات خویش را با ما درمیان بگذارید

saqar بازدید : 27 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)
اپل قیمت مدل 10.2 اینچی آی پد خود را ارزان و فروش آن با بهای 250 دلار را در بست بای و آمازون آغاز کرده است.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، اپل به طور رسمی اعلام کرده که مدل ۳۲ گیگابایتی از تبلت آی پد خود را با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی به قیمت تنها ۲۵۰ دلار در بست بای و آمازون به فروش می رساند.

 

آی پد با این تخفیف قیمت ۸۰ دلار ارزان تر از ماه های قبل در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. نکته دیگر اینکه تنها مدل خاکستری آی پد ۱۰.۲ اینچی با این قیمت در دسترس است. آی پد ۱۰.۲ اینچی با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی نیز با تخفیف ۳۰ دلاری به قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس است.

 

این مدل از آی پد که اولین بار در پاییز گذشته روانه بازار شده بود، به علت نمایشگر باکیفیت،عمر باتری ۱۰ ساعته بعد از هر بار شارژ و استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۶۷۰ مورد توجه قرار گرفته بود.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11053378.html

saqar بازدید : 22 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)
مدیرعامل شرکت فیس بوک به تازگی اعلام کرده تمامی کارمندان به جز آن دسته از افرادی که حضورشان الزامی است، امکان تمدید دورکاری تا همیشه را خواهند داشت.

 به گزارش ایسنا، مارک زاکربرگ موسس و مدیرعامل فیس‌بوک به تازگی در مصاحبه و گفتگویی از نحوه فعالیت کارکنان و پرسنل خود سخن گفته و شرایط کاری در دوران پسا کرونا را توصیف کرده است.  

 

بر اساس گزارشی که در وب سایت زد دی نت آمده است، فیسبوک که بدون شک از بزرگترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می رود، به تازگی امکان دورکاری تمامی کارکنان در پرسنل خود را تا همیشه تمدید کرده و تنها آن دسته از کارمندانی را که حضورشان در محل کار الزامی است به صورت شیفتی و گردشی به شعبه و مراکز فیس بوک فراخوانده است.

 

فیس بوک یکی از نخستین شرکت‌های بود که برنامه و طرح دورکاری را برای کارمندان خود در زمان شروع گسترده و بحران پاندمی کرونا اعلام و مطرح کرد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews1105507.html

saqar بازدید : 25 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

برای ساخت و طراحی تارنما با وردپرس در سنوات ماضی برای ساخت و برپایی طراحی سایت با وردپرس

 

میبایست از زبان های برنامه نویسی دشوار و  پیچیده استفاده میکردیم. این روش طراحی وب سایت با وردپرس

 

سایت هایی قدرتمند و با قابلیت تغییر پیکسل به پیکسل،جزء به جزء و بدون هیچ چهار جوب و محدودیتی را فراهم

 

می آورد. وانگهی امنیت اکثریت دارد البته ساخت هزینه طراحی سایت با وردپرس سایت با سیستم های مدیریت محتوا(CMS) نیز دارای امنیت

 

مناسبی است. در درجه ی سایر سایت هایی که با کد نوشته میشوند انحصاری تر و تخصصی تر هستند

 

و قابلیت خصوصی سازی اکثریت از سمت بیننده خویش دارند.

 

ساخت سایت با زبانهای برنامه نویسی :

سرعت بارگزاری سایت را بالا تر میبرد. در روبرو طراحی سایت وردپرس با سیستم های مدیریت محتوا سرعت

 

بارگزاری کمتری به سبب هسته پیچیده تر خویش دارند. طراحی سایت وردپرسی ،از نظر سئو بهینه سازی

 

شده است و این انگیزه محکمی برای محبوبیت این cms است.

 

طراحی سایت ارزان با wordpress

مزایای طراحی سایت wordpress:

طراحی سایت با wordpress گرد از نیرومند ترین،جامع ترین و مورد پسند ترین شیوه های طراحی سایت و از

 

نظر متخصصین طراحی وب است .وردپرس همواره دارای قالبهای متنوع،جذاب و مدرن بوده است که توانسته نظر

 

مخاطبین سایت ها را نیز به خود جلب کند.قالب های وردپرس اغب ریسپانسیو یا به اصطلاح واکنشگرا میباشند.

 

این نکته ی زیاد مهمی است تا سایت باره عقیده به صدر جستجو ها مسیر یابد.زیرا ریسپانسیو بودن سایتها یک

 

عامل زیاد تایین کننده برای موتور های جستجوی گوگل است.در طراحی سایت وردپرس نیز

 

میتوان چیرگی زیاد نکوداشتن بر روی بهینه سازی سئو داشت.

 

گروه طراحی سایت چیره دست با wordpree سه سوت وب

با احضار این مقاله امیدوارم به نتیجه موردنظر و انتخابی هوشمندانه برسید. هدف از نوشتن مقاله ارائه راهنمایی

 

لازم در جهت افزایش فرهنگ شما بود. مثال کارهای سه سوت وب رهسپار است تا بهتر به تخصص و تجربه ما

 

پی ببرید. طراحی سایت ارزان با وردپرس به اتفاق با سه سوت وب معنا میگیرد.

 

طراحی سایت با wordpress

قیمت طراحی سایت وردپرسی

این سایت ها به علت عدم به کارگیری کد و استفاده از قالب آماده خرج اقلیت دارند. طراحی سایت

 

wordpress با به کارگیری وردپرس بهترین پیشنهاد برای مشاغلی است که با هزینه کم می خواهند بیشترین

 

بازدهی را داشته باشند.طراحی سایت چیره دست وردپرس زیاد نوین و قابل پروا است و در حال حاضر

 

سازمان های بزرگ دانشمند نیز از سایت هایی ساخته شده باCMS بهره میبرند.انتخاب روش ی طراحی سایت

 

وردپرس به عهده ی مخاطبین است که بر پای بست، مزایا و معایب گفته شده در منتهی چه انتخابی داشته

 

باشد.اما طراحی سایت حرفه ای وردپرس امروزه مقرون به صرفه تر و رایج تر است.  طراحی سایت

 

ارزان با وردپرس با بالترین سطح کیفیت حق شما مشتری عزیز است. منظور ما ارائه

 

بهترین کیفیت در زمینه طراحی انواع سایت ها می باشد.

 

خدمات طراحی سایت سه سوت وب:

شرکت طراحی سایت سه سوت وب با برپایی اطمینان سعی در ارائه باکیفیت خدمات خویش دارد. سه سوت

 

وب ، آماده ی ارائه ی هر گونه مشاوره در این زمینه می باشد. در صورت دربایستن با مشاورین ما تماس برقرار

 

کنید لغایت شما را راهبری کنند. در صورت عدم رغبت به همکاری با ما ، در خدمت شما هستیم.

 

طراحی سایت wordpress

طراحی سایت حرفه ای:

شاید اینطور به عقیده رسد که در طراحی سایت چیره دست با وردپرس از امکانات و طراحی سایت ها زده

 

می شود! خیر این ایمان کاملا غلط است. بهتر است با خواستن پیوستگی این مطلب درک جامع تری در این خصوص

 

پیدا کنید.برای اینکه تفاوت بین طراحی تارنما وردپرسی و اخصاصی را متوجه شوید باید بدانید که در

 

طراحی سایت چیره دست با وردپرس از پلتفرم آماده برای طراحی سایت بهره‌گیری می کند، ولی در طراحی

 

سایت به چهره اختصاصی، سایت طراحی و پیاده سازی و برنامه نویسی می شود.

 

طراحی سایت ارزان:

وردپرس WordPress یک سیستم مدیریت محتوا CMS است که با کمک آن می تاب انواع مختلفی از وب سایت

 

از تارنگار گرفته الی سایت های شرکتی و فروشگاهی را تاسیس نمود. از قدرت و محبوبیت وردپرس همین بس

 

که تقریبا  بیش از یک چهارم تارنما های مهم اینترنتی از این سیستم مدیریت محتوا بهره‌گیری می کنند.

 

سایت های مهمی چون Sony Music، Bloomberg Professional و The New Yorker. در مقاله ایی دیگر از

 

سه سوت وب درباره این توضیح دیتا ام که چه زمانی هایی از CMS کاربرد می نماییم چه زمانی به جای

 

وردپرس به سراغ فریم ورک های طراحی سایت ارزان با وردپرس می رویم.

 

wordpress

هزینه گسترش وب سایت

هزینه طراحی سایت ارزان با وردپرس نسبت به امکانات آن متفاوت است. معمولا وب سایت های شرکتی

 

کمترین هزینه را دارند. ولی تارنما های فروشگاهی نسبت به امکانات آن می توانند چندین برابر تفاوت هزینه

 

داشته باشند.  اما لازم است که شما بدانید که پروژه شما با چه سیستم مدیریت محتوای و فناوری هایی

 

توسعه داده می شود. زمانی که بر سر این سوژه گزینش خویش را انجام دادید، می توانید وارد جزئیات شوید.

 

مثلا اینکه ساخت تارنما با وردپرس شما چطور تولید شده است.

 

صدور فرم قبل فاکتور

پشتیبانی و مشاوره رایگان

ساخت قالب وردپرس:

اگر می خواهید شیوه عملکرد طراحی قالب وردپرس را بدانید، باید از صفر آغاز کنید. ما هم در این

 

مقاله شغل را از صفر آغاز خواهیم کرد و تمام کدهایی که لازم دارید را ضمیمه کرده‌ایم لغایت شما هم بتوانید

 

قالب وردپرس شخصی خود را بسازید. در منتهی هم با وابستگی فایل‌های گوناگون وردپرس آشنا خواهید شد

 

و می‌توانید، امکانات باره عقیده خویش را به قالب اضافه نمایید.

 

طراحی سایت با وردپرس

چرا باید طراحی قالب وردپرس را یاد بگیرم؟

ممکن است شما هم علاقه زیادی به کدنویسی نداشته باشید؛ ولی اگر کمی در این گویه بدانید بد نیست.

 

به انگیزه اینکه در آینده شدنی است بخواهید تغییراتی را در طراحی قالب وردپرس خویش اعمال کنید که شاید

 

با افزونه کار شما انجام شود؛ اما مطمئنید که همیشه افزونه تاثیر گذار خواهد بود؟ همچنین انباشته شدن

 

افزونه‌های انبوه برای کار‌های حقیر نیز ایده نکوداشتن به عقیده نمی‌رسد؛ زیرا مایه افت سرعت سایت شما

 

خواهد شد. پس بهتر است کمی در مورد کدهای برنامه نویسی وردپرس بدانید لغایت اگر نیازی

 

به تغییر داشتید، به راحتی و با دست باز، این پیشه را اتمام دهید.

 

مراحل آموزش طراحی قالب وردپرس:

در مرحله اول تعلیم طراحی قالب وردپرس شما باید html و css را خوب یادبگیرید الی بتوانید ui (ظاهر) قالب

 

را طراحی کنید. سوال : یادگیری کامل html css سخته؟ خیر اصلا مشکل نیست در دوره آموزش html css که

 

بالای صفحه شناسایی کردیم شما در کمتر از ۳ ساعت کدنویسی آن را یادمیگیرید.

 

در مرحله دوم باید آموزش طراحی قالب وردپرس ریسپانسیو را ترجیحا با فریم ورک بوت استرپ یادبگیرید

 

که این هم بسیار ساده هست چرا که وقتی css را یادبگیرید باتوجه به این که بوت استرپ هم یکتا از فریم

 

ورک های css هست یادگیری آن کار زیاد راحتی است.

 

در مرحله سوم هم باید برید سراغ php و مباحث مقدماتی – برنامه نویسی فانکشنال و شی گرایی را

 

یادبگیرید الی بتوانید قالب های چیره دست برای وردپرس طراحی کنید.

 

طراحی سایت وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس:

محدوده قیمت طراحی سایت با وردپرس بسیار وسیع است، همین فرمایش باعث سردرگمی خریداران شده

 

است. ممکن است شما نیز با این موضوع مواجه شده باشید که سایتی اقدام به طراحی سایت با امکانات

 

بسیار بسیار اما با قیمتی نازل می کندف در حالیکه سایت و شرکتی دیگر اقدام به طراحی سایتی می کند

 

که از امکانات کمتری برخوردار است، ضمن اینکه بها فوقانی دارد. هزینه طراحی سایت وردپرس با عباراتی

 

همچون طراحی سایت با کیفیت یا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و … اقدام به جذب کاربران و خریداران می‌نمایند.

 

تعرفه سایت وردپرسی:

قیمت طراحی سایت با وردپرس و قالب های آماده، حائز هزینه کمتری به نسبت طراحی سایت اختصاصی

 

می باشد. تعرفه طراحی سایت وردپرس اختصاصی معمولا برای افراد و کمپانی هایی با بودجه های بالا

 

مناسب است، که منظور اجرا کردن ایده های خاصی دارند که لغایت کنون در اینترنت اجرا نشده و با سیستم مدیریت

 

محتوای آماده قابل پیاده سازی نباشد. هر چند افرادی که مایل به طراحی سایتی

 

متفاوت هستند نیز می توانند از قالب های آماده بهره‌گیری کنند .

 

طراحی سایت با وردپرس

پشتیبانی سایت وردپرس:

با اشاعه حضور سوداگری های گوناگون در دنیای مجازی از راه طراحی وب ، کسب اطمینان از خدمات

 

نگهداری و حمایت سایت وردپرس یکتا از بایسته ترین اقدامات و مهم ترین دغدغه های صاحبان مشاغل

 

به شمار می رود. تاسیس Website یک روش ماندگار و کارآمد برای تبلیغات آنلاین محسوب می گردد، اما

 

مطمئنا بعد از پباده سازی، بیچارگی به پشتیبانی سایت وردپرس خواهد داشت. در بازه های زمانی مختلف لازم

 

است تا یک نیروی کارآزموده به رفع خطاهای فنی احتمالی و دوری ناپذیر به هستی آمده بپردازد و البته پروسه

 

پشتیبانی و نگهداری سایت های اینترنتی تنها به این مقوله اندک نمیشود

 

و از جنبه های مختلفی می توان آنرا تامین نمود.

saqar بازدید : 27 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)
اولین جلیقه هوشمند در جهان AppWEAR با داشتن 3 پد حرارتی، گرمایش بدن در شرایط آب و هوایی سرد را تأمین کرده و از طریق بلوتوث با تلفن همراه کاربر ارتباط برقرار کرده و درجه حرارت موردنیاز بدن را تنظیم می کند. 
 اخبار علمی ,خبرهای علمی,جلیقه هوشمند

فناوری Jacket AppWEAR به شکل باورنکردنی درجه حرارت بدن را در هر شرایط آب و هوایی تأمین کرده و با وجود 3 منطقه گرمایش در جلو و پشت جلیقه، گرمایی متعادل و متناسب را به بدن کاربر هدیه می دهد.

 

این جلیقه مناسب ترین و راحت ترین وسیله پوشیدنی برای تأمین گرمایش بدن در محیط خارج از منزل بشمار می رود. این سیستم دارای باتری است که با هر باز شارژ شدن به مدت 12 ساعت عمر مفید داشته و بدن را گرم می کند. این فناوری از طریق بلوتوث به اپلیکیشنی در تلفن همراه کاربر با سیستم عامل (اندروید و آی او اس) متصل شده و میزان گرمای بدن را می توان از طریق گزینه های ثبت شده در آن تنظیم کرد.

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,جلیقه هوشمند

 

این جلیقه دارای یک دگمه سلیکون LED به منظور تنظیم دستی گرمای بدن، یک سیستم گرمایشی کامپوزیت برای دوام و قابلیت اطمینان ان و همچنین فناوری Geolocation به منظور ردیابی کاربر در هر محیط و شرایطی است. این فناوری علاوه بر تأمین گرمای بدن، فعالیت های بدن کاربر را نیز رصد کرده و از طریق بلوتوث به تلفن همراه کاربر ارسال می کند.

 

کاربران به کمک اپلیکیشن AppWEAR می توانند تمامی فعالیت های خود را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته و ماجراجویی تازه در فضای مجازی رقم بزنند.  این جلیقه ضد آب بوده و به راحتی قابل شستشو است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11024612.html

saqar بازدید : 26 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)
به تازگی از سوی کاربران در فضای مجازی گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد برخی از استوری ایسنتاگرام کاربرانی که حساب کاربری خصوصی داشتند، برای افراد غریبه قابل مشاهده بوده است.

به گزارش ایسنا، اینستاگرام که یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در جهان به شمار می‌رود، هراز گاهی برای کاربرانش مشکلات امنیتی کوچک و بزرگی را ایجاد می‌کند که موجب می‌شود خیل عظیمی از کاربران و منتقدان وضعیت امنیت سایبری و معیوب بودن الگوریتم‌های به کار رفته در این پلتفرم محبوب را زیر سوال برده و آن را به چالش بکشانند.

 

حالا بعد از انتشار گزارش‌های متعدد از مشکل مربوط به استوری کاربران در حساب‌های کاربری خصوصی، اینستاگرام اعلام کرده است که این مشکل به یک باگ و آسیب پذیری نرم افزاری و امنیتی مربوط می‌شود و حالا کاربران از آن در خواست کرده‌اند که هرچه سریع‌تر مشکل مربوطه را برطرف کرده و به آنها اطمینان دهد که چنین مشکلاتی دیگر در آینده پیش نخواهد آمد.

 

بر اساس گزارشی که در وب سایت engadget آمده است، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews32009.html

saqar بازدید : 32 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)

یکی از دغدغه های جوامع امروزی ضعات کامپیوتری می باشد، با ترقی بشر و کشیده شدن به سمت استفاده از ابزار و وسایلی نظیر کامپیوتر ها لبتاپ ها، تما کمپانی ها موسسات و افراد به انگیزه مردن شدن دنیا و جهت آسان تر پیشه کردن دربایستن به رایانه دارد و این وسایل هر روز پیشترفته تر پیش می شوند و دیگتر کامپوتر های باستانی نمی توانند جوابگو باشد از همین رو ضایعات کامپیوتری نیز بیشتر از پیش بوجود می آید. بهترین خریدار پسمان ها کامپیوتر در طهران مرکز خریداره است

https://avashnet.com/what-to-do-with-old-computers/

این مجموعه  کلیه ضایعات و قطعات مستهلک رایانه اعم از مانیتور و کیبورد و کیس و قطعات داخلی کیس را در تمامی مناطق تهران از مشتریان گرامی خریداری می کند. خریداره به عنوان بهترین خریدار ضایعات کامپیوتر بالاترین نرخ و قیمت ضایعات کامپیوتر را به شما توصیه می دهد و شما را از شرکت در هر نوع مزایده ضایعات کامپیوتر بی نیاز می کند.

 

خرید ضایعات الکترونیکی به چهره توافقی انجام می شود و بعد از آن ساز و برگ حمل و نقل و قوای وقت شناس در محل حاضر شده و اقدام به خریداری ضایعات رایانه شما در هر کجای تهران که هستید می کنند. فروش ضایعات کامپیوتر کرج و فروش پسمان ها cpu نیز خدمات دیگری است که می توانید با تماس با خریداره آن را در سریع ترین موعد و با بالاترین قیمت انجام دهید.

 

بهترین خریدار ضایعات کامپیوتر در تهران

 

 

با پروا به زیاد شدن به کارگیری قطعات و دستگاه های الکترونیکی و احتیاج به تعمیر و یا تعویض آنها ضایعاتی انبوه از این قطعات ایجاد می شود. در بسیاری از موارد هزینه تعمیر یک قطعه الکترونیکی و یا کامپیوتری به مراتب بیشتر از خرید و جایگزین کردن همان سیستم با یک سیستم نو می باشد.

 

به همین منظور کسان بر آن می شوند لغایت بدون در عقیده دریافت خرج ها و زحمت های تعمیر اقدام به خرید یک جایگزین برای سیستم فرسوده خود کنند. در این مواقع لزوم شناسایی بهترین خریدار ضایعات رایانه در تهران امری اجتناب ناپذیر است. مرکزی که بتواند کلیه پسمان ها الکترونیکی و کامپیوتری شما را با بالاترین قیمت شدنی خریداری کرده و خدمات گسترده از آنگونه حمل رایگان و پوشش دهی تمامی مناطق تهران را برعهده داشته باشد. خریداره بهترین مرکز خرید ضایعات کامپیوتر در طهران می باشد که توانسته است بیشترین میزان رضایت را در میانی مشتریان به خود اختصاص دهد .

 

 

 

ویژگی های یک خریدار پسمان ها رایانه خوب چیست؟

ارسال سریع نیروهای جمع آوری ضایعات

بالاترین قیمت پیشنهادی برای خرید پسمان ها کامپیوتر

بارگیری بنیادی و صحیح

پوشش دهی کلیه مناطق طهران از آنگونه شرق و غرب و شمال و جنوب تهران

 

 

اجزای قابل بازیافت از ضایعات کامپیوتری

 

 

بیشتر اجزایی که تو یک کیس پیمان دارند را می توان با استفاده از تکنولوژی جدید به چهره تبدیل به مواد خام مصرفی برای ساخت قطعات مانند بکار برد. از جمله قطعاتی که امکان بازیافت مجدد دارند موارد پایین می باشند:

 

مادر برد کامپیوتر : مهمترین تقدیر هر کامپیوتر می باشد که حائز فلزاتی قابل بازیافت از جمله مس و آلومینیوم است.

کارت گرافیک کامپیوتر : در بعضی از کارت های گرافیکی می تاب فلزاتی رسانا مانند نقره نگریستن کرد.

رم رایانه : رم ها نیز دربرگیرنده فلزات رسانای زیادی هستند که می توانند در بازیافت مفید واقع شوند.

هارد کامپیوتر : قالب هارد ها که از آهن و آلومینیوم است می تواند برای بازیافت سودمند باشند.

سی پی یو رایانه : در این سرنوشت نیز مشابه بقیه موارد مقادیر زیادی از فلزات رسانا وجود دارد.

رایتر رایانه : وجود برنج و آهن و مس و پلاستیک بسیار برای بازیافت مناسب است.

پاور رایانه : قاب پاور ها معمولا از آهن هستند و درون آنها مقادیری مس نیز وجود دارد.

کیس کامپیوتر: کیس ها نیز دربرگیرنده مقدار زیادی آلومینیوم و آهن هستند.

مانیتور : در مانیتور نیز مقدار زیادی سیم مسی هستی دارد.

سیم ها و کابل ها : سیم ها نیز از مس فراوان و پلاستیک بسیار تشکیل شده اند.

 

 

مزایده ضایعات کامپیوتر

 

یکی از دغدغه های اساسی مراکزی که با تعداد زیادی کامپیوتر سر و کار دارند فروش پسمان ها کامپیوتر و کسب سود از راه کمپانی در مزایده ضایعات کامپیوتر می باشد. برای کمپانی در مزایده ضایعات کامپیوتر شما ناچار به طی مراحلی از جمله ثبت اسم های از پیش تعیین شده و کمپانی در جلساتی هستید که همگی این گزینه ها منجر به از دست رفتن سررسید و برخی مواقع در عقیده گرفته نشدن بهترین بها برای پسمان ها رایانه شما می باشد.

 

خریداره با ارائه بهترین خدمات خرید ضایعات کامپیوتر در همگی نقاط تهران و با در عقیده اخذ بالاترین قیمت ضایعات رایانه توانسته است بسیاری از کسان را از کمپانی در مزایده ضایعات کامپیوتر بی نیاز کرده و سریع ترین و بهترین خدمات را جهت خرید پسمان ها کامپیوتر در اختیارشان پیمان دهد.

 

 

 

فروش ضایعات cpu

خریداره با خرید مفصل و کلی تمامی ضایعات رایانه و پسمان ها الکترونیکی توانسته است سهمی اساسی در بازگرداندن سرمایه مشتریان و همچنین بازیافت این پسمان ها و بازدارندگی از آلودگی محیط زیست داشته باشد. اگر به پیگیری بهترین قیمت پسمان ها رایانه در طهران هستید خریداره بهترین گزینه می باشد. بهترین فروش ضایعات cpu را به صورت کلی و یا جزئی و با قیمتهای استثنایی با خریداره تجربه کنید.

 

 

 

مراحل بازیافت پسمان ها کامپیوتر چیست؟

 

 

برای سپریدن بازیافت پسمان ها کامپیوتر در ابتدا باید کلیه قطعات بدست کادر تعلیم دیده تفکیک و متمایز سازی شوند و سپس تمامی قطعات مثل در یک دسته مخصوص به خویش قرار گیرند. سپس با به کارگیری شیوه های مختلفی اقدام به بسته بندی این قطعات می کنند الی در هنگام حمل به صنایع مربوطه به عنوان مونث خام اولیه جای کمتری بگیرند. از دسته مراحل بازیافت پسمان ها کامپیوتر موارد پایین می باشد:

 

تفکیک قطعات و دسته بندی کردن آنها در گروه های مشابه

سوزاندن قطعات و تبدیل کردن آنها به پودر

انجام مراحل پیرولیز

خرد کردن قطعات با استفاده از دستگاه های مخصوص همانند بالمیل

استفاده از طریق قالکاری که در بیشتر موارد با مس سپریدن می شود

استفاده از آهن رباهای ویژه به منظور جدا سازی آهن از قطعات پلاستیکی

 

 

خریداره بهترین خریدار پسمان ها کیس در تهران

تمامی قطعات گرد کامپیوتر داخل جعبه ای جمع شده است که اصطلاحا به آن کیس می گویند. کیس ها وظیفه حفاظت و مراقبت از این قطعات را دارند و پیرامون مناسبی جهت وابستگی این قطعات با هم سایر می باشند. هنگامی که سالیان درازی از کاربرد یک رایانه می گذرد طبیعتا نوبت به اسقاط آن و تهیه یک سیستم جدید می رسد.

 

بیشتر مردم با فروش کیس اقدام به تامین مقداری از خرج های رایانه نو می کنند. در این زمان خریداره بهترین خریدار ضایعات کیس در تهران می تواند معتبر ترین گزینه برای برقراری تماس و اقدام به فروش کیس و ضایعات کامپیوتری شما باشد.

 

 

 

خرید لپتاب ناکارآمد با بها خوب

 

 

قیمت ضایعات الکترونیکی در تهران

قیمت ضایعات الکترونیکی برای هر سرنوشت متفاوت می باشد . شما می توانید جهت دریافت اطلاعات جامع و کافی محیط قیمت ضایعات الکترونیکی با مشاوران خرید ما در خریداره تماس حاصل کنید و از تمامی تعرفه ها و بها های به روز شده آگاه شوید.

 

یک رایانه دارای اجزای متفاوتی می باشد که قیمت ضایعات رایانه را بنا بر گونه آن قطعه با تغییراتی مقابل می کند. تو یک کیس که هسته اصلی یک رایانه است اجزای مختلفی پیمان دارد که هر قطعه ای از این پاره ها و جمع آنها تعیین کننده قیمت پسمان ها الکترونیکی و تعیین کننده بها پسمان ها کامپیوتری می باشد.

 

 

 

خرید پسمان ها الکترونیکی

همانطور که اشاره کردیم در بسیاری از موارد سیستم های کامپیوتری و الکترونیکی بیشتر از آن که با تعمیر مقرون به صرفه تر باشند با تعویض و جایگزین کردن بهتر می شوند. در بسیاری از موارد افراد ترجیح می دهند برای ارتقای رایانه خویش سیستم پیشین را بفروشند و اقدام به خرید سیستم جدید و به روز شده کنند.

 

از عقیده خرج ای هم می نا گفت تفاوت مقداری وسط تعمیر و جایگزینی این لوازم هستی دارد. بعد معرفی مرکز خرید پسمان ها الکترونیکی که بتواند سیستم ما را با بها بالا و در سریع ترین موعد ممکن خریداری کند زیاد کمک کننده خواهد بود . خریداره بزرگترین مرکز خرید پسمان ها الکترونیکی در طهران می باشد که انواع پسمان ها الکترونیکی و ضایعات رایانه شما را خریداری می کند.

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 457
  • بازدید سال : 3,158
  • بازدید کلی : 15,135