loading...
akhbar tecnolozh5
saqar بازدید : 32 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

آقای تیم کوک چه زندگی دارد ؟

تیم کوک نام مدیر عامل شرکت فوق العاده اپل میباشد که جانشین استیو جابز است در ادامه می توانید با نگاهی به زندگی روزانه رییس اپل آقای تیم کوک تالاب را دنبال نمایید.

 

“تیم کوک” مدیرعامل شرکت اپل درسال 2017 نزدیک به 102 میلیون دلار درآمد داشت. کوک فردی به نسبت گوشه‌گیر است که صبح‌ها خیلی زود از خواب بیدار شده و ورزش میکند. کوک که خودرا “معتاد به کارش” می داند روزانه بالای 800 ایمیل دریافت می کند.

 

درآمد سالانه مدیرعامل اپل به‌طور مستقیم با نحوه عملکرد این غول فناوری در بازار سهام بستگی دارد. بنابر این با توجه به مبلغ درآمدش باید گفت اپل سال خوبی را پشت سر گذاشته است.

نگاهی به زندگی روزانه رئیس اپل آقای تیم کوک

از زمانی که تیم کوک درسال 2011 سکان هدایت شرکت رابه دست گرفت، بیشتر در بحث‌هاي مرتبط با اپل شرکت کرده و چندان به زندانی شخصی خود نپرداخته است. بااین‌حال اطلاعاتی درباره زندگی روزانه‌اش در دست است:

 

کوک صبح‌ها خیلی زود از خواب بیدار می شود. به گزارش USA Today او ساعت 3:45 صبح از خواب برمی‌خیزد.

 

در مسیر رفتن به محل کار نگاهی به 700 تا 800 ایمیلی می‌اندازد که روزانه دریافت میکند. او گفته که فردی “معتاد بکار” است و تقریبا تمام آن پیام‌ها را می خواند.

نگاهی به زندگی روزانه رئیس اپل آقای تیم کوک

سپس در ساعت 5 صبح به باشگاه می رود. او در باشگاه ورزشی اپل شرکت نمیکند و فضای خصوصی باشگاه خارج از شرکت را ترجیح می دهد.

 

به گزارش تالاب مدیرعامل اپل از فعالیت‌هاي موردعلاقه‌اش حرفی نمی زند. اما گفته میشود به‌تناسب اندام اهمیت ویژه‌اي می دهد. او از “اپل واچش” کمک می گیرد تا روی فرم بماند و وزن کم کند. از عادات صبحانه خوردن او خبر نداریم. اما طی قراری با “اندرو راس سورکین” خبرنگار نیویورک‌تایمز سفیده تخم‌مرغ، غلات و شیر بادام بدون شکر سفارش داد.

 

گفته می شود درزمینهٔ کاری کوک بسیار مشارکتی عمل میکند و به‌خوبی به توضیحات اطرافیان گوش میدهد.

نگاهی به زندگی روزانه رئیس اپل آقای تیم کوک

کوک به یک رئیس پرتوقع شهرت دارد. بیزنس اینسایدر گزارش داد که سبک او در مدیریت “بدون بخشش” است. او جلساتی برگزار کرده و همه ی را برای کارهایشان بازخواست میکند.

 

بااین‌حال گهگاه با برخی کارکنان عادی اپل در شرکت و یا در کافه‌تریا ناهارمی‌خورد. بااینکه صبح‌ها خیلی زود به شرکت میرود، اما طبق معمولً دیرتر از بقیه دفتر کارش را ترک می کند. او زندگی شخصی و فعالیت‌هاي موردعلاقه‌اش را مخفی نگاه می‌دارد. اما گفته می شود دوست دارد وقت آزادش را خارج از خانه به قدم زدن یا دوچرخه‌سواری بگذراند.

 

گزارش‌شده که او روزانه 7 ساعت می خوابد. بنابر این برای این که بتواند صبح راس ساعت مشخص بیدار شود، باید شب‌ها ساعت 8:45 به رخت خواب برود.

نگاهی به زندگی روزانه رئیس اپل آقای تیم کوک

تیم کوک رییس اپل

نگاهی به زندگی روزانه رئیس اپل آقای تیم کوک
 
نگاهی به زندگی روزانه رئیس اپل آقای تیم کوک
 
نگاهی به زندگی روزانه رئیس اپل آقای تیم کوک
 
نگاهی به زندگی روزانه رئیس اپل آقای تیم کوک

زندگی روزانه رییس اپل

منبع:
 
saqar بازدید : 29 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

یک روز کاری خوب

در خیلی روزهای کاری است که به وادار ما سر کار می رویم و این میتواند برای ما مناسب نباشد در ادامه میتوانید با 5 ایده برای تجربه کردن یک روز کاری خوب تالاب را دنبال نمایید .

 

صبح از خواب دیر بیدار می‌شوید، سرتان به شدت درد میکند، و بدن تان این حس را دارد که انگار کامیون از رویش رد شده است. کامپیوترتان قاطی میکند و فایل هایتان پاک میشود. سوپروایزر شما در محیط کار دخالت در ریز امور رابه اوج خود رسانده است. باید وقت ناهار هم کار کنید، و هنوز چندین ساعت تا پایان روز کاری باقیمانده است.

 

برای همه ی یکی از اینروزها پیش می‌آید. شاید فکر کنید که این تقصیر شماست، ولی واقعاً اینطور نیست. بیشتر اوقات، این موقعیت هاي استرس زا خارج از نظارت شما قرار دارد، ولی می‌توانید مراقب واکنش هاي خود باشید و آنها را از نو فعال کنید. برای شروع، این پنج توصیه را اجرا کنید تا بتوانید از پس یک روز بد کاری بر بیایید.

 

1. استرس مرتبط با کار را حذف کنید. 

می‌خواهید بدانید که نخستین عامل استرس زا در دنیا چیست؟ بر اساس آمار، 65 درصد مردم کشور آمریکا استرس مرتبط با کار را تجربه میکنند، و یک سوم مردم دچار استرس مزمن مرتبط با کار هستند.

 

استرس را کنار بگذارید. چه چیزی مهم است؟ چه چیزی مهم نیست؟ با ساده‌ترین وظایف شروع کنید تا اعتمادتان را مجدداً به دست آورید و وارد فاز بهره وری شوید. ددلاین هاي جدیدی ایجاد کنید که واقع گرایانه باشد و بتوانید به آنها دست پیدا کنید. و اگر کارتان بیش از اندازه زیاد است، سعی کنید که با مدیر خود در مورد کاهش حجم کاریتان صحبت کنید.

 

2. با رییس خود ارتباط برقرار کنید. 

رییس شما احتمالاً بیشترین فشار را تحمل میکند و ناخواسته استرس رابه کارکنان نیز انتقال می‌دهد. هرروز میتواند روز بد رییس شما باشد، و سبک متفاوت ارتباطی شما به رابطه کاری تان لطمه بزند. برای التیام ارتباط خود با سوپروایزتان، سعی کنید که از طریق سبک ارتباطی آنها وارد شوید. چهار نوع سبک ارتباطی وجوددارد:

 

تحلیلی: این سبک ارتباطی، اعداد واقعی و دیتای آماری را ترجیح میدهد. شما باید از استفاده از زبان مبهم خودداری کنید ودر هنگام صحبت با این شخص، صریح باشید.

 

حسی: این سبک ارتباطی روی نمای بزرگ‌تر تمرکز دارد و طبق معمولً از گیر افتادن در دام جزئیات خودداری میکند. آنها از قبل پاسخ را می‌دانند و می‌خواهند که آنرا بشنوند. مستقیم سر اصل مطلب بروید. بررسی کلی تری از شرایط را ارائه دهید و به نتیجه اي محکم برسید.

 

کاربردی: این سبک ارتباطی به جزئیات، جدول هاي زمانی، فرایندها و برنامه هاي به خوبی ساختاریافته علاقمند است. آنها نمیخواهند هیچ مرحله اي را از دست دهند، پس حتما سعی کنید که واضح و مختصر باشید.

 

شخصی: این سبک ارتباطی برای رابطه و زبان هاي عاطفی بیشتر از ارتباطات «سرد» که روی دیتا متمرکز است، ارزش بیشتری قائل است. انها دوست دارند عمیق فکر کنند و علت را پیدا کنند، و احتمالاً از شناخت همکارانشان در سطحی عمیق تر لذت میبرند.

 

با خودتان تمرین کنید تا به سبک ارتباطی رییستان صحبت کنید. شخصیت و سبک خود رابه طور کامل عوض نکنید چرا که سبک شما نقاط قوت منحصر به فردی بشما میدهد، ولی صحبت کردن به سبک ارتباطی دیگری مثل این می‌ماند که زبان دومی را یاد بگیرید و میتواند به کارتان بیاید.

 

در روزهای بد، بهتر است که سر راه رییستان قرار نگیرید، حتی اگر شما روز بدتری از او داشته باشید. صمیمی و وقت شناس باقی بمانید، و ارتباط کلامی را مختصر و حرفه اي نگه دارید. برای اطلاع رسانی، ایمیل میتواند بهترین گزینه باشد.

 

5 ایده برای تجربه کردن یک روز کاری خوب

استرس مرتبط با کار را حذف کنید‎

 

3. از کشمکش با همکاران خودداری کنید. 

سیاست ها و بازی هاي موجود بین همکاران میتواند روی بهره وری شما تأثیر منفی بگذارد. وقتی تنش به وجود می‌آید، شاید وقت آن باشد که با تیم منابع انسانی شرکتتان در مورد نگرانی هایتان و این که چگونه روی توانایی شما برای انجام کارتان تأثیر منفی میگذارد صحبت کنید.

 

در غیر این صورت، حداکثر تلاش خودرا انجام دهید تا از این تنش ها و بازی ها فاصله بگیرید، چرا که شما دیگر در دبیرستان نیستید، حتی اگر همکارانتان این موضوع را رعایت نکنند. اگر آنها تلاش می‌کنند که شما را وارد بازی هاي خود کنند، بهشان اجازه ندهید. اگر وسوسه میشوید، این توصیه ها رابه خاطر بسپارید:

 

– هنگامیکه سر کار هستید، احساسات شخصی تان را تخلیه نکنید.

 

– وقتی احساس عصبانیت میکنید، برای پاسخ دادن صبر کنید. رفتار انفعالی – تهاجمی پیدا نکنید.

 

– اگر فکر می‌کنید همکارتان با روی باز با شما برخورد می‌کند، سعی کنید با او در مورد این که رفتار منفی اش چگونه روی کار شما تأثیر میگذارد، صحبت کنید.

 

– سخن چینی را در نطفه خفه کنید. بگویید، «ببخشید، من نمیتوانم دراین مورد کاری انجام دهم.» اعلام کنید که ددلاین کارتان رو به پایان است و باید سر کار برگردید.

 

دور ماندن از بازی هاي بچه گانه همکاران همچنین بشما کمک می‌کند که روی کارتان تمرکز کنید، که باعث می‌شود احساس خوبی داشته باشید.

 

4. به مشکلات شخصی خود اهمیت دهید. 

تعادل کار و زندگی در مورد این است که بتوانید زندگی حرفه اي و شخصی خودرا جدا نگه دارید، درست است؟ ولی نه دقیقاً. اخبار ناراحت کننده به اسانی این تعادل را بر هم می‌زند، و سخت است که متمرکز باقی بمانید وقتی که احساس میکنید همه ی چیز بهم ریخته است.

 

از خودتان بپرسید که آیا میتوانید به وظایفتان ادامه دهید یا این که احتیاج دارید یک روز را استراحت کنید. لازم نیست همه ی چیز را برای تیم منابع انسانی یا رییس خود تعریف کنید، ولی بپرسید که آیا امکانش هست عده اي از وظایف خودرا جابه‌جا کنید یا این که به خاطر اخبار بدی که دریافت کرده‌اید، مرخصی ساعتی بگیرید.

 

5. در هنگام بیماری، استراحت کنید. 

در فصل سردتر سال، بیماری شیوع پیدا می‌کند و خیلی آسان منتقل میشود. اگر از خودتان مراقبت نکنید، زمان بهبودی تان طولانی تر می‌شود.

 

اگر مجبورید که کار کنید، قرص ها و داروهای خود رابه همراه داشته باشید و از همکارانتان فاصله بگیرید. به انها بگویید که ممکن است باعث بیماری آنها شوید. برقراری ارتباط از طریق تلفن یا ایمیل، روش مؤثر دیگری است. تصور نکنید که رییس شما بهتان اجازه نصف روز مرخصی یا کار کردن از خانه را نمیدهد. از او بخواهید.

 

وقتی که خیلی احساس بدی دارید، مرخصی استعلاجی بگیرید. این برای سلامت شما و هر کس دیگری بهتر است.

 

یادتان باشد، بیشتر شرایطی که منجر به روزهای ترسناک می‌شوند خارج از بازرسی شماست، و روز بد برای همه ی پیش می‌آید. این موضوع را بپذیرید. یک قدم به عقب بردارید، نفسی عمیق بکشید، و روی بازگرداندن انرژی خودتان تمرکز کنید. لحظه بعدی، لحظه اي نو است.

منبع:

https://www.talab.org/psychology/success/تجربه-کاری-خوب.html

saqar بازدید : 40 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

روش سریع برای پیدا کردن شغل مناسب (10 نکته شغل مناسب)

تحصیل کرده هستید یا تحصیلات ندارید و میخواهید کار مناسب خود را سریع پیدا کنید و بیکار نمانید. اگر پس میخواهید موفق باشید در پیدا کردن شغل مناسب ما توضیحات و نکات مهمی را به شما یاد خواهیم داد و بعد از آن 10 نکته مهم برای پیدا کردن شغل مناسب را یاد خواهیم گرفت. پس در سایت تالاب همراه ما باشید برای پیادا کردن شغل مناسب خود. در خط مشی تعیین شغل، انتخاب حوزه کاری متناسب با شما مهمترین مساله است. دراین صورت، از کارتان رضایت خواهید داشت ودر آن به تکامل خواهید رسید.

 

داشتن شغل مناسب و پیرشفت کاری در شغل مناسب : برای این‌که شغل مناسبتان را پیدا کنید، سرراست‌ترین راه این است که بی‌هیچ واسطه‌اي، تنها بر توانایی‌هاي خود تکیه کنید. تحقیقات زیادی نشان میدهند وقتی افراد در حوزه‌هایي کار میکنند که در آن بطور خاص پرقدرت عمل می کنند، در کارشان سنگ تمام می گذراند و ازآن لذت می برند.

 

اگر بر توانایی‌هاي خود متکی باشید، فرصت‌هاي خوبی پیدا می کنید، چرا که کارفرمایان و سرمایه‌گذاران وقتی مطمئن می شوند که شما میتوانید از پس چالش ها برآیید و واقعا می توانید به آن ها کمک کنید که به اهدافشان برسند، روی شما حساب می کنند.

 

برای پیش بردن شغلتان بر اساس توانایی‌هایي که دارید، میتوان از سه راهکار استفاده کرد:

 

1– توانایی‌هاي اصلی خودرا بشناسید:

نخستین مرحله برای این‌که بدانید چه شغلی با توانایی‌هاي شما هم خوانی دارد این است که بفهمید به چه چیزی باید تکیه کنید. با خودارزیابی شروع کنید. به دنبال استعدادهای متمایز، مهارت‌ها و دانشی باشید که در کارهای مشخص، شما را در رقابت با دیگران قرار می دهد.

 

بعنوان مثال، اگر بخواهیم این مطلب را در مورد مدیر فروش یک شرکت خدمات کامپیوتری بکار ببریم، در فهرست توانایی‌هاي او مواردی مثل شناخت مشتری، روبه‌رو شدن با نیازهای اطلاعاتی برای پاسخ به مشکلات کامپیوتری، تعلیم مسوولان فروش تازه کار و ارتباط عمومی شفاهی بسیار خوب، می تواند قرار بگیرد. این ویژگی ها اگر چه برای این حوزه کاری مهم هستند، اما بسیار کلی‌اند و با مشخصاتی که دیگر مدیران فروش ممکن است در مورد تخصص‌هاي خود نام ببرند، مشابهت دارد.

 

ارائه لیستی جزئی تر میتواند راهنمای قوی تری برای انتخاب شغل شما باشد. دراین نمونه خاص، به منظور روبه‌رو شدن با نیازهای اطلاعاتی مشتریان برای حل مشکلات کامپیوتری آنان، پا را فراتر بگذارید و به دانش خود در مورد چگونگی انجام اینکار دریک صنعت خاص، مثل خرده فروشی یا تجربه خود با یک تکنولوژی خدمات کامپیوتری خاص مثل تلفیق کارکردهای iPhone با وبسایت یک شرکت اشاره کنید. یا این‌که در فهرست خود فقط به شناخت مشتری اشاره نکنید، بلکه استعداد خودرا برای حدس زدن مشکلات و نیازهای مشتری، حتی قبل از این‌که خود مشتری آن ها را بداند توصیف کنید.

 

2- در طول زمان، توانایی‌هاي هدفمند ایجاد کنید:

به محض این‌که استعدادها و قابلیت‌هایي راکه دارید شناختید، به این فکر باشید که برای رشد حرفه خود به چه چیزی نیاز دارید. هدف شما میتواند کسب مهارت دریک حوزه فنی «مانند مثالی که در بالا در مورد مدیریت فروش کامپیوتر گفته شد» یا دریک عملکرد خاص «مثل تحلیل مالی یا مدیریت منابع انسانی» باشد.

 

برای این‌که توانایی مورد نظری راکه قصد دارید به آن دست یابید، تعیین کنید، برخی اقدامات کاملا روشن و واضح هستند. مثلاً ممکن است یک برنامه تحصیلی را پیش بگیرید یا مدرک مهارت فنی دریک حوزه مشخص دریافت کنید. حتی ممکن است تلاش کنید زمینه کاری خود رابه سمت هدفی که تعیین کرده‌اید پیش ببرید.

 

اما اقداماتی هم وجود دارند که پیچیده‌ترند و شرایط را سخت می کنند. اگر جابه‌جایی خوبی در محل کار یا ارتقای شغلی یا پیشنهاد کاری جدیدی برای شما پیش آمده که با توانایی‌هایي که هدف قرار داده‌اید هم خوانی ندارد، در پذیرفتن آن هوشیار باشید. وقتی به دنبال یک موقعیت کاری جدید هستید، باید جست‌وجوی خودرا بر نقش‌هایي متمرکز کنید که می توانید در آن مهارت‌هاي هدف خودرا رشد دهید، نه احتمالاتی که آسان تر بنظر میرسند.

 

3- برای تغییر مسیر کاری، توانایی‌هاي جدیدی در خود ایجاد کنید:

اگر به این نتیجه رسیده اید که مهارت‌هاي شما و مسیری که طی می کنید، ایده آلتان نیست، حوزه کاری خودرا عوض کنید. دراین شرایط، به پیشنهاد ارزشی شخصی متفاوتی نیاز دارید که مستلزم کسب مهارت‌ها و دانش جدید است.

 

افراد وقتی چنین تغییری در کار خود ایجاد میکنند، طبق معمول زمینه توانایی‌هاي موجودشان را نادیده میگیرند. این انتخاب اغلب باعث میشود تنزل کنید و نتیجه نهایی آن هم قطعی نیست. راه آسان‌تر این است که آنچه به آن مسلط هستند را تقویت کنید تا به نتایج جدیدی برسید، مگر این‌که از جایگاهی که در آن قرار دارید، کاملا ناراضی باشید. خودرا جای یک کارفرما یا سرمایه گذار دریک حوزه یا عملکرد جدید بگذارید و تصور کنید باید چه چیزی به خودتان اضافه کنید تا آن ها بتوانند روی شما حساب کنند. افراد ممکن است دقیقا بدانند باید چه مسیر جدیدی را دنبال کنند و چه امکاناتی به انها کمک می کند به هدف خود برسند.

 

اما بطور خاص‌تر، هدف آن ها دقیقا مشخص نیست ودر راه تحقق آن برخی راه‌ها را امتحان میکنند. مثال بارز این مطلب دکتری بوده که طبابت دیگر او را راضی نمی‌کرده و به دنبال یک نقش مدیریتی بوده است. وی برای اینکار استراتژی مشخصی در ذهن نداشت، اما به فراگیری بهداشت عمومی و کسب‌ مدرک دراین زمینه اقدام کرد و زمینه‌اي رابه وجود آورد که او را به سوی یک حرفه مدیریتی سوق داد.

 

توسعه شغلی از طریق رشد توانایی‌ها، مستقیم ترین راه برای رسیدن به شغلی است که دقیقا مناسب شما است. باید بدانید مسیر شغلی شما تا چه حد براساس دانش و مهارت‌هاي شما شکل گرفته است.

 

با این 10 نکته شغل مناسب خود را بیابید !

 

پیدا کردن شغل مناسب + 10 نکته در مورد شغل مناسب

یافتن شغل مناسب

 

10نکته که بشما کمک می کنند تا یک فرم درخواست عالی تنظیم کنید ودر گفت و گو بی نظیر باشید را خدمت شما ارائه می کنیم.

 

اگر از شغل خود راضی نیستید و آنرا خسته کننده میدانید، دو راه پیش روی شماست. می توانید به روزهای خسته کننده و حتی گاهی پر از بدبختی در اداره ادامه دهید و یا مدتی کار را کنار بگذارید تا شغل بهتری بیابید.

 

در ادامه 10 نکته که بشما کمک میکنند تا یک فرم درخواست عالی تنظیم کنید ودر گفت و گو بی نظیر باشید را خدمت شما ارائه می کنیم. امیدواریم در نهایت بتوانید در کمپانی که به آن علاقه دارید استخدام شوید.

 

10 – جمع آوری یک رزومه‌کاری که بتواند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

 

باوجود این‌که من اصولا به رزومه اعتقادی ندارم «چرا که طبق معمول خیلی سریع مرور میشود و طبق معمول دقیق مورد بررسی قرار نمی‌گیرد » اما اکثر مشاغلی که به دنبالشان هستید درخواست رزومه خواهند کرد. کمی خلاقیت میتواند شما رابه گزینه اي منحصر به فرد و متفاوت تبدیل کند. ابزار آنلاین دراین زمینه میتوانند بسیار مفید باشند، به خصوص اگر به دنبال چیزی نه چندان معمولی باشید.

 

Visualize.me می تواند یک اینفوگرافیک جذاب را برای رزومه شما خلق کند. سایت هایي چون Re.vu و Zerply بشما کمک می کنند تا صفحات حرفه اي را ایجاد کنید که میتوانند بعنوان رزومه دیجیتال مورد استفاده قرار گیرند. About.me و Flavors.me نیز میتوانند همین کاربرد را داشته باشند. بهترین ابزاری که به کارتان می آید را استفاده کنید و مطمئن شوید که رزومه‌تان برجسته و منحصر به فرد باشد.

منبع:
saqar بازدید : 33 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

کارت‌های گرافیک سری جی‎‌فورس RTX 30 مخصوص دسکتاپ انویدیا عملکرد مناسبی در زمینه استخراج رمزارز دارند، اما کاربران با کمبود آن دست و پنجه نرم می‌کنند. همین موضوع باعث شده ماینرهای چینی برای استخراج اتریوم به سراغ لپ‌تاپ‌های مجهز به GPU سری RTX 30 بروند.

قیمت رمزارزها در ماه‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته و افراد بیشتری می‌خواهند در این بازار نقش داشته باشند. در این میان ماینرها به سراغ اتریوم رفته‌اند و از هر وسیله‌ای برای استخراج آن استفاده می‌کنند. کارت‌های گرافیک سری RTX 30 انویدیا محبوبیت بالایی دارند اما نمی‌توان آن‌ها را بطور عمده تهیه کرد. حالا ماینرها برای رفع این مشکل به لپ‌تاپ‌ها با این کارت‌های گرافیک هجوم برده‌اند.

اینتل در نمایشگاه CES 2021 از کارت‌های گرافیک سری RTX 30 مخصوص لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد و حالا چندین محصول مجهز به آن در بازار به فروش می‌رسند. با این حال احتمالا در ماه‌های آینده این محصولات هم با کمبود مواجه می‌شوند.

طبق تصاویر منتشر شده از یک ریگ استخراج، با ۴۰ لپ‌تاپ با برند چینی «Hasee» و کارت گرافیک جی‌فورس RTX 3060 مواجه هستیم. این کارت گرافیک عملکرد مشابه با نسخه دسکتاپ ندارد و البته انرژی کمتری هم مصرف می‌کند. لپ‌تاپ‌های مجهز به این کارت گرافیک حداقل قیمتی برابر ۹۹۹ دلار دارند، با این حال در صورت خرید عمده قیمت آن‌ها به ۶۰۰ دلار می‌رسد.

برای بهبود عملکرد این لپ‌تاپ‌ها، این ماینر آن‌ها در حالت‌های مختلف مورد استفاده قرار داده و همچنین درون اتاق از یک دریچه خروجی با چندین فن برای خروج هوای گرم استفاده شده. نرخ استخراج این لپ‌تاپ‌ها برابر ۰.۰۰۰۵۳۰۰۹ اتریوم در هر دو ساعت است.

با توجه به چنین عملکردی می‌توان در سال با استفاده از کارت گرافیک جی‌فورس RTX 3060 به میزان ۲.۳۲۱۷۹۴۲ اتریوم استخراج کرد که ارزشی بیش از ۳۰۰۰ دلار دارد، بنابراین هزینه‌ها را جبران می‌کند و مقداری سود هم برای ماینر باقی می‌گذارد.

منبع: 
saqar بازدید : 41 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

در این نوشتار می‌خواهیم تاسیس مرکز تماس و یا Call Center را به عنوان یک آلت مهم و مدیریتی در سازمان‌ها و شرکت‌هایی که واحد پاسخ گویی حرفه‌ای به مشتریان دارند مورد رسیدگی پیمان دهیم و ببینیم به حقیقت راه اندازی مرکز تماس مشتریان چه چیز مایه می‌شود از طریق اندازی کال سنتر جامع و با کیفیت به عنوان گرد از مهم‌ترین قدم‌های افزایش بهره‌وری و بالا بردن راندمان یک سازمان در یکتا پذیرش گویی به مشتریانش یاد شود . در ضمن می‌خواهیم انگیزه ها هستی قیمت‌ها و هزینه‌های متنوع برای تاسیس مرکز تماس را در یک سازمان رسیدگی نماییم تا تمامی ابهامات شما عزیزان در مورد خرج تاسیس مرکز تماس  را برطرف کنیم . بعد با ما به اتفاق باشید .

 

منظور از راه اندازی مرکز تماس (CALL CENTER) چیست ؟

شاید بهتر باشد پیش از بررسی مزایا و هزینه ها نخست منظورمان از راه اندازی مرکز تماس را رسیدگی نماییم ! به طور خلاصه می‌توان گفت منظور از طریق اندازی کال سنتر یعنی تاسیس یک سرویسی که بتوانیم به کمک آن تمامی تماس‌های ورودی سازمان را از یک نقطه به صورت متمرکز مدیریت نماییم ، طوری که همگی تماس‌های دریافتی با سرعت بالا و کیفیت پسندیده بدست کارشناسان استجابت دیتا شود . به عنوان نمونه فرض کنید در یک شرکت می‌خواهیم سناریویی را تاسیس نماییم تا بتوانیم به کمک آن همگی تماس‌هایی که با کارشناسان فنی شرکت گرفته می‌شود در یک صف چشمداشت قرار گرفته و به نوبت به اپراتور‌های فنی متصل شوند . برای اجرای این سناریو باید با پروا به نیاز‌ها و توقع‌هایی که داریم یک Call Center با ویژگی‌های لازم را برگزیدن کرده و پس از تخمین و بررسی خرج های آن ، اقدام به تاسیس آن کنیم .

saqar بازدید : 30 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

اگر پیش‌بینی‌های یکی از تحلیلگران ارشد مسائل مربوط به اپل درست از آب دربیاید، مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ با الهام گرفتن از آیفون ۱۲ طراحی تخت‌تری خواهد داشت.

شایعات حاکی از آنند که مک‌بوک پرو جدید با یک تغییر قابل توجه معرفی می‌شود و برخی تحلیلگران معتقدند این تغییر بزرگ را در ظاهر این لپ تاپ شاهد خواهیم بود. «مینگ-چی کو»، یکی از این تحلیلگران است و می‌گوید بالا و پایین مک بوک پرو جدید دیگر مثل مدل‌های فعلی خمیده نبوده و از بدنه تخت شبیه آیفون ۱۲ بهره می‌برد.

 

 

 

آیفون ۱۲ اواخر سال ۲۰۲۰ با طراحی جدید و گوشه‌های تخت و مربعی معرفی شد. دو سال قبل از آن آیپد پرو (مدل ۲۰۱۸) اولین محصول اپل بود که با این طراحی رونمایی می‌شد. این دیزاین در نهایت به آیپد ایر جدید هم راه یافت. حال آنطور که کو می‌گوید، این زبان طراحی قرار است به جدیدترین مدل مک بوک پرو نیز بیاید.

 

مک بوک پرو سالهاست از گوشه‌های خمیده برخوردار بوده اما بالا و پایین آن کمی محدب است. کو می‌گوید اپل در مدل جدید از این طراحی محدب استفاده نکرده تا مک بوک پرو جدید تخت‌تر شده و از لحاظ ظاهری به آیفون ۱۲ نزدیک‌تر شود. البته اگر اپل چنین کاری کند برداشتن این لپ تاپ از روی میز احتمالاً کمی سخت‌تر خواهد شد و باید دید برای رفع آن چه راهکاری اندیشیده است.

منبع: 

https://digiato.com/article/2021/02/07/%d9%86%d8%b8%d8%b1-%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%da%86%db%8c-%da%a9%d9%88-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%85%da%a9-%d8%a8%d9%88%da%a9-%d9%be%d8%b1%d9%88-2021/

saqar بازدید : 36 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

طراحی سایت در کرج با کیفیت جهانی، با بهترین تیم طراحان وبسایت در کرج و ایالت البرز، بهترین کمپانی طراحی وب، طراح بهترین سایتهای شرکتی و فروشگاهی در سطح ایالت است. راهکار ما برای پولدار طراحی وب سایت در کرج شدن طراحی سایت به صورت حرفه ای است. تجارت شما می تواند بدون حد حتی تا مریخ گسترش پیدا کند و این یعنی بزرگ شدن برند شما، افزایش مشتری و برآیند اینکه افزایش فروش.

 

برای این هدف ما به شما رهنمود می کنیم بهترین سایت ممکن را از عقیده طراحی و گرافیک طراحی کنید تا هم از عقیده مخاطبان خاص به عقیده بیایید و هم از نظر گوگل، گوگل وقتی ببیند کاربران اینترنتی سایت شما را دوست دارند، او هم شما را همنشین خواهد داشت و این سوژه فقط با طراحی تارنما حرفه ای به حقیقت تقریبا  می شود.

saqar بازدید : 32 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

به‌گزارش خبرگزاری مهر، علی‌رضا رزم‌حسینی، وزیر صنعت معدن و تجارت، در نشست مشترک با قطعه‌سازان خودرو در خراسان‌رضوی، به این موضوع اشاره کرد که سیاست‌های وزارت صمت به‌گونه‌ای است که خودرو از کالای سرمایه‌ای به کالای مصرفی تبدیل شود. وی افزود:

در حال تدوین و تهیه بسته حمایتی ویژه صنعت خودرو با محوریت شکست انحصار در این حوزه هستیم. افزایش نقدینگی در سطح جامعه توجه برخی از دلالان و واسطه‌ها را به‌سوی بازار خودرو جلب کرده است که البته این افراد در آینده متضرر خواهند شد.

با وجود اجرای طرح‌های مختلف همچون قرعه‌کشی برای عرضه خودرو، باز در همین شرایط نیز حدود ۵۰ درصد خودروهای فروش‌رفته گارانتی‌شان باطل شده و صرفا در برخی انبارها نگه‌داری می‌شوند تا با افزایش کاذب قیمت‌ها به حفظ سرمایه عده‌ای کمک کند.  بسته تهیه‌شده برای حمایت از صنعت خودرو شامل نحوه قیمت‌گذاری، حمایت مالی، تعمیق ساخت داخل، افزایش تولید و به‌صورت ویژه شکست انحصار و رقابتی‌کردن تولیدات خودرویی با کیفیت می‌شود.

رزم‌حسینی به فعالیت بیش از دوهزار شرکت قطعه‌ساز در سطح کشور و بیش از سه‌میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در این صنعت اشاره کرد و گفت:

در صورت ساخت‌ داخل ‌بودن قطعه و رعایت تمام ضوابط استاندارد، حتما جلو واردات مشابه خارجی را خواهیم گرفت. تا پایان سال، دو نوع خودرو تارا و شاهین محصول شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا رونمایی می‌شوند و علاوه‌بر یک نوع موتور رونمایی‌شده، تا پایان امسال موتور دیگری نیز رونمایی و معرفی خواهد شد. همسازی قطعات از دیگر اولویت‌های توسعه این صنعت است که به‌صورت ویژه در دستور‌کار قرار گرفته و در پلتفرم مشترک تولید موتورهای مشابه و قطعات باید در اولویت قرار گیرد.

به برکت وجود و تلاش صنعتگران و صادرکنندگان، کشور با وجود همه محدودیت‌های تحریمی سرپا است و بر همین مبنا نظام تصمیم‌گیری در وزارت صنعت، معدن و تجارت با محوریت بخش خصوصی، نگاه کارشناسی نمایندگان محترم مجلس، کمیسیون‌های تخصصی و دولت تنظیم شده است.  توسعه کشور در سایه تقویت بخش خصوصی توانمند محقق می‌شود و با وجود مشکلات، اقدامات لازم برای تسهیل در امور با جدیت در حال پیگیری است.

منبع: 
saqar بازدید : 28 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

حساب کاربری Longhorm در توییتر یکی از افشاگران شناخته‌شده در صنعت سخت‌افزار است که سابقه‌ی نسبتا درخشانی در زمینه‌ی افشای اطلاعات دقیق دارد. براساس گزارش خبرگزاری تامز هاردور، این افشاگر به‌تازگی فهرستی از سیستم-روی-چیپ‌های (SoC) جدید اپل را فاش کرده است که هنوز معرفی نشده‌اند.

اگر اطلاعات فاش‌شده دقیق باشند، اپل در‌حال‌حاضر روی حداقل چهار سیستم-روی-چیپ برای دستگاه‌های مختلفی کار می‌کند که در آینده از راه می‌رسند. ازآنجاکه اطلاعات از منبعی غیررسمی به‌دست رسیده‌اند و امکان بررسی صحتشان وجود ندارد، تا زمانی‌که اپل رسما واکنش نشان ندهد، هر آنچه درادامه می‌گوییم، صرفا شایعه است.

طبق ادعای Longhorm، اپل روی دو خانواده‌ی جدید از پردازنده‌های اختصاصی‌اش کار می‌‌کند که سری T600x و T811x را شامل می‌شود. براساس گزارش‌های تأییدنشده، پردازنده‌های سری T600x دو مدل T6000 و T6001 را دربر می‌گیرد؛ درحالی‌که خانواده‌ی T811x تراشه‌های T8110 و T8112 را شامل می‌شود. منبع اصلی خبر به این موضوع اشاره نمی‌کند که پردازنده‌های یادشده با چه هدفی ساخته می‌شوند و در کدام دستگاه‌ها به‌کار می‌روند.

در نظر داشته باشید که تراشه‌های مخصوص گوشی و تبلت اپل در سال‌های اخیر شماره‌مدل داخلی چهار‌رقمی سری ۸۰۰۰ داشته‌اند که ظاهرا صرفا کارمندان اپل از این شماره‌مدل‌ها استفاده می‌کرده‌اند. تا پیش از این مدت، شماره‌مدل تراشه‌های مذکور چهار‌رقمی سری ۷۰۰۰ بودند. این موضوع می‌تواند غیرمستقیم نشان دهد تراشه‌های T8110 و 8112 برای نسل بعد آیفون‌ها و آیپدها و حتی شاید رایانه‌های کوچک مک در دست توسعه هستند.

ازآنجاکه هیچ‌چیزی درباره‌ی تراشه‌های سری T6000 اپل نمی‌دانیم،‌ احتمال می‌دهیم این تراشه‌ها در دستگاه‌های پیشرفته‌تر شرکت کوپرتینویی نظیر iMac و مک بوک پرو استفاده شوند. احتمال استفاده از این تراشه‌ها در مک پرو مینی نیز وجود دارد که مدتی است شایعه‌هایی درباره‌ی آن می‌شنویم.

ماه پایانی سال گذشته‌ی میلادی، در گزارشی تأییدنشده اعلام شد اپل روی چندین مدل تراشه کار می‌‌کند که مدل پرچم‌دار آن‌ها حداکثر ۲۰ هسته‌ی همه‌منظوره‌ی CPU دارد و در iMac و مک بوک پرو استفاد می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، شاید T6000 واقعا برای این سری از محصولات اپل در دست توسعه باشد.

نکته‌ی درخورتوجه این است که اپل در خانواده‌ی جدید تراشه‌های اختصاصی‌اش برای محصولات آینده از شماره‌مدل‌های مختلفی استفاده می‌کند که در نگاه اول ممکن است اتفاق خاصی نباشد؛ اما همین موضوع می‌تواند نشان دهد بین پردازنده‌های سری T600x با پردازنده‌های سری T811x تفاوت‌هایی محسوس وجود دارد. حتی احتمال دارد این دو سری از پردازنده‌های اپل سراغ استفاده از ریزمعماری‌هایی متفاوت بروند یا از ریز‌معماری‌ای واحد به‌طور متفاوت بهره ببرند. حتی شاید شماری از این پردازنده‌ها به قابلیت‌های متفاوتی مجهز باشند که در سایر پردازنده‌ها یافت نشود. برای مثال، اپل مدتی پیش پتنت مربوط به ساب‌سیستم ترکیبی حافظه را ثبت کرد که مزیت‌های جالبی به‌همراه می‌آورد و شاید صرفا در برخی تراشه‌ها استفاده شود.

گزارش‌ها می‌گویند حساب کاربری Longhorn در سپتامبر ۲۰۱۹ (شهریور و مهر ۱۳۹۸) پیش از هر منبع دیگری شماره‌مدل داخلی تراشه‌های A14 و M1 (به‌ترتیب T8101 و T8103) را به‌صورت عمومی فاش کرده بود و مدتی بعد، منابع دیگر نیز این شماره‌مدل‌ها را تأیید کردند.

منبع: 
saqar بازدید : 33 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

شرکت پیشگام رایانه حاضر ارائه خدمات نصب و تاسیس ویپ VOIP تحت شبکه به شرکت ها راه اندازی VOIP و سازمان ها است. تاسیس ویپ voip شبکه در کمپانی یا سازمان به شما کمک می کند تا بتوانید سوداگری خویش را به سرعت  و با خرج کم گسترش دهید. سرویس ویپ یک تکنولوژی بسیار کارآمد است که صدا را بر روی بستر شبکه منتقل می کند. خدمات راه اندازی ویپ شبکه این امکان را به شما می دهد که از یک سرویس تلفنی ارزان و مطمئن در بستر شبکه برای سوداگری خویش بهره ببرید. اجرای ویپ می تواند قابلیت های بسیاری به سوداگری شما بیافزاید. در صورت احتیاج به خدمات نصب و راه اندازی سرویس تلفن ویپ VOIP و یا دریافت مشاوره در خصوص اجرای ویپ می توانید با پیشگام کامپیوتر تماس حاصل فرمایید. تیم کارآزموده ما آماده نصب ویپ مطابق با نیازهای شما می باشد. پیشگام رایانه به عنوان بهترین شرکت تاسیس ویپ در طهران حاضر ارائه خدمات به مشتریان ارجمند می باشد.

 

راه اندازی ویپ

تکلنوژی ویپ (VOIP) و یا صوت بر اساس پروتکل IP امکان استفاده از شبکه های کامپیوتری و اینترنت را به عنوان بستر مخابراتی جهت برقراری مکالمات تلفنی فراهم می نماید. سیستم های تلفنی ویپ (VOIP) از فنآوری دیجیتال استفاده می‌نماید و در مقابل خطوط تلفن سنتی یک ارتباط آنالوگ محسوب میشد. ترقی شگفت انگیز فناوری در تلفن‌های مبتنی بر شبکه با حذف مرزهای سنتی، دنیای جدیدی از ارتباطات را برای مدیران هوشمند سازمانها به ارمغان آورده است. به عنوان نمونه برای کمپانی ها سازمانها و موسساتی که حائز بیش از یک شعبه هستند ، نصب و راه اندازی ویپ امکان برقراری ارتباط بین شعب را میسر میکند که هر کدام از این شعب نیز میتوانند برخوردار از یک سیستم مستقل تلفنی عادی یا بر بستر IP باشند. با به کارگیری تکنلوژیVOIP دیگر فرقی بین پرسنل شعب با پرسنل دفتر مرکزی کمپانی از لحاظ تماس گیرندگان نیست چراکه کل پرسنل در یک شبکه تلفنی پاسخگوی تماس گیرندگان خواهند بود.

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 438
  • بازدید سال : 3,139
  • بازدید کلی : 15,116