loading...
akhbar tecnolozh5
saqar بازدید : 31 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

سرویس استریم بازی‌های ویدیوی استادیا گوگل برنامه‌های جاه‌طلبانه زیادی داشت و می‌خواست در بازاری که در دست کنسول‌ها قرار دارد، تغییراتی ایجاد کند. این کمپانی دو سال پیش از برنامه‌هایش برای تولید بازی با استخدام صدها توسعه‌دهنده و همچنین راه‌اندازی استادیو در لس آنجلس و مونترآل خبر داد، اما این غول جستجوی اینترنتی در رسیدن به هدفش چندان موفق نبود.

از همان ابتدا رویکرد گوگل برای بازی‌های ویدیویی شباهت زیادی به عملکرد آن در سایر بخش‌های بازار نداشت. این کمپانی تحت مالکیت آلفابت که به عرضه محصولات اولیه و آزمایش آن‌ها در هنگام رشد تمایل دارد، روند متفاوتی را برای استادیا در پیش گرفت.

گوگل برای راه‌اندازی استادیا یک کنفرانس بزرگ و همچنین کمپین‌های تبلیغاتی درنظر گرفت و از عرضه بازی‌های باکیفیت با قابلیت‌های نوآورانه روی گوشی‌های اندرویدی یا تلویزیون‌ها از طریق کروم‌کست خبر داد. به گفته گوگل، کاربران با این سرویس می‌توانستند به بازی‌های انحصاری و بازی‌های محبوب زیادی بدون پرداخت هزینه ۵۰۰ دلاری برای کنسول بازی پلی استیشن یا ایکس باکس دسترسی پیدا کنند.

 

 

 

با وجود چنین وعده‌هایی، زمانی که این سرویس در سال ۲۰۱۹ ارائه شد برخلاف انتظار کاربران کامل نبود. در حالی که فناوری استریم ابری وجود داشت و کاربران می‌توانستند با سرویس‌های قدرتمند گوگل بازی کنند، اما کتابخانه بازی‌ها چشمگیر نبود و همچنین بسیاری از ویژگی‌ها هم در آن وجود نداشتند.

در حالی که پلتفرم‌های رقیب استادیا سالانه صدها بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهند، استادیا کمتر از ۸۰ اثر را ارائه کرد. علاوه بر این، کاربران به مدل تجاری این سرویس گوگل هم علاقه‌ای نداشتند.

منبع:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 164
  • بازدید ماه : 431
  • بازدید سال : 3,132
  • بازدید کلی : 15,109