loading...
akhbar tecnolozh5
saqar بازدید : 61 یکشنبه 17 آذر 1398 نظرات (0)

مدیریت اطلاعات ذخیره شده در سیری توسط کاربران

اپل در نسخه جدید بتا 13.2 IOS گزینه مدیریت داده های سیری را فعال کرده است. اپل در راستای حفظ حریم شخصی کاربران و اخباری که در زمینه شنود دستیار صوتی اپل منتشر شده بود ، تلاش کرده است تا کنترل حریم خصوصی را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، اپل در نسخه بتا بخش جدیدی به نام Improve Siri and Dictation را اضافه کرده است. با غیر فعال کردن این گزینه ، مکالمات کاربران در سرورهای اپل ذخیره نخواهد شد. البته همراه با آن برخی دیگر از کارکردهای این دستیار صوتی نیز غیر فعال خواهد شد.

بخش دیگر در این نسخه گزینه Siri & Dictation است که به شما امکان می‌دهد تا داده‌های مرتبط با آیفون خود را حذف کنید. بدین ترتیب تمامی دستوراتی که تا کنون به دستیار صوتی داده شده است پاک خواهد شد. و در استفاده های بعدی بار دیگر این اطلاعات ساخته و ذخیره خواهد شد.

این ویژگی هنوز در تمامی گوشی های آیفون در دسترس نیست. اما با نسخه جدید  13.2 IOS ، تنظیمات جدید نیز در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع:
saqar بازدید : 82 شنبه 16 آذر 1398 نظرات (0)

در دهه‌ای که پشت سر گذاشتیم، اپلیکیشن‌ها (و به تبع آن‌ها، موبایل‌های هوشمند) به بخشی مهم از زندگی روزانه ما تبدیل شدند. از زمانی که اپ استور اپل و گوگل پلی در سال ۲۰۰۸ میلادی شروع به کار کردند تا به امروز، میزبان میلیون‌ها اپلیکیشن بوده‌اند که به ما کمک می‌کنند با یکدیگر در ارتباط باقی بمانیم، با افراد جدید ملاقات کنیم، به موزیک گوش بسپاریم و یک‌سری خوک را به کمک پرندگان بکشیم. البته که هنوز هم برقراری تماس تلفنی یکی از مهم‌ترین کاربردهای موبایل‌های هوشمندمان است، اما اپلیکیشن‌ها حالا آنقدر محبوب شده‌اند که اپلیکیشن‌هایی خاص به ما می‌گویند چقدر وقت صرف اپلیکیشن‌هایمان می‌کنیم! با درنظرگیری اینکه کمتر از یک ماه تا پایان دهه اخیر میلادی باقی مانده، تصمیم گرفتیم مروری داشته باشیم بر برخی از تاثیرگذارترین و مهم ترین اپلیکیشن‌های ده سال اخیر. نتیجه نهایی نیز لیستی از اپلیکیشن‌ها بدون هیچ ترتیب خاص است.

باید در نظر داشت که برای بهینگی هرچه بیشتر مطلب، اپلیکیشن‌هایی که کارکردی یکسان داشته‌اند را به صورت جداگانه معرفی نکرده‌ایم و همه را در یک دسته‌بندی قرار داده‌ایم. ضمناً هیچ تردیدی نیست که تعداد اپلیکیشن‌های تاثیرگذار بر زندگی روزانه مردم، بیشتر از ۲۱ اپلیکیشنی است که در این مقاله دو قسمتی معرفی می‌کنیم. اگر اپلیکیشنی محبوبی دارید که به نظرتان از این لیست جا مانده، حتما آن را در بخش کامنت‌ها با ما و بقیه کاربران دیجیاتو به اشتراک بگذارید.

Flappy Bird

 

 

 

چی هست؟ یک بازی بسیار سخت برای موبایل که دیگر وجود خارجی ندارد
کی عرضه شد؟ سال ۲۰۱۳ میلادی
چرا در این لیست قرار گرفته: یادتان هست روزی را که فلپی برد پر دانلودترین اپلیکیشن در اپ‌استورها بود؟ این اپلیکیشن برای مدتی نزدیک به یک ماه در سال ۲۰۱۴ این جایگاه را حفظ کرد اما توسعه‌دهنده‌اش ناگهان آن را از اپ‌استورها حذف کرد. او بعد از این اتفاق گفت که بازی‌اش آنقدر اعتیادآور بوده که وقتی فکر می‌کند چند نفر درگیرش شده‌اند، خواب شب از سرش می‌پرد.

این بازی به طرز دیوانه‌واری دشوار بود و اکثر افراد برای بیشتر از چند دقیقه قادر به تحملش نبودند. البته که با حذف اپلیکیشن از استورها کار تمام نشد و بعدا شاهد ظهور موبایل‌هایی در Ebay بودیم که هنوز این اپلیکیشن رویشان نصب بود و ۱۰۰ هزار دلار قیمت‌ داشتند!

فیسبوک مسنجر/ واتس‌اپ

 

تبدیل ویدیو به گیف در واتس اپ
 

 

چی هستند؟ پلتفرم‌هایی شدیدا محبوب برای چت
کی عرضه شدند؟ فیسبوک مسنجر در سال ۲۰۱۱ و واتس‌اپ در سال ۲۰۰۹ میلادی
چرا در این لیست قرار گرفته‌اند: این پیام‌رسان‌ها هردو تحت تملک فیسبوک قرار دارند و هردو عملا یک کار انجام می‌دهند. فیسبوک در سال ۲۰۱۱ تصمیم گرفت مسنجر را از اپلیکیشن این شبکه اجتماعی جدا کند. این پیام‌رسان شدیدا محبوب است و اصلی‌ترین راه ارتباطی برای بسیاری از افراد به حساب می‌آید؛ خصوصاً برای افرادی که در فیسبوک فعال هستند اما شماره تماس دوستان فیسبوکی خود را ندارند.

واتس‌اپ هم اپلیکیشنی سبک‌وزن‌تر است که دیتای کمتری مصرف و پیام‌ها را به صورت دوسویه رمزگذاری می‌کند. همین باعث می‌شود که واتس‌اپ پیام‌رسانی امن‌تر نسبت به مسنجر فیسبوک باشد که پیام‌ها را ابتدا به یک سرور انتقال داده و سپس برای مخاطب می‌فرستد. این اپلیکیشن هم به صورت غیرقابل تصوری محبوب است، خصوصاً در کشورهای آسیایی.

نت‌فلیکس

 

 

 

چی هست؟ اپلیکیشنی برای استریم ویدیو با تمرکز بر محتویات اختصاصی
کی عرضه شد؟ سال ۲۰۱۰ میلادی
چرا در این لیست قرار گرفته: نت‌فلیکس بهترین اپلیکیشنی است که امروز می‌توانید برای استریم ویدیو بیابید. با خرید اشتراک این سرویس، به لیستی بلند بالا از فیلم و سریال‌های اختصاصی مانند Narcos و Stranger Things دسترسی خواهید شد. ناگفته نماند که این اپلیکیشن روی اندروید و iOS، امکان دانلود اکثر فیلم‌ها و سریال‌ها را نیز برایتان مهیا می‌کند. نت‌فلیکس به زبان ساده، اپلیکیشنی است که تمام سرویس‌های استریم دیگر با آن مقایسه می‌شوند. حداقل فعلا.

اسنپ‌چت

 

 

 

چی هست؟ یک اپلیکیشن پیام‌رسان و شبکه اجتماعی برای پیام‌ها و ویدیوهایی که بعد از مدتی محو می‌شوند
کی عرضه شد؟ سال ۲۰۱۱ میلادی
چرا در این لیست قرار گرفته: اسنپ‌چت در سال ۲۰۱۱ شروع به کار کرد اما بین بازه زمانی ۲۰۱۳ الی ۲۰۱۵ بود که واقعا محبوبیتش آغاز شد؛ عمدتا به خاطر افزودن قابلیت‌هایی مانند اشتراک‌گذاری ویدیو، استوری و (مهم‌تر از همه) قابلیت استفراغ رنگین کمانی! این اپلیکیشن به مردم اجازه می‌داد ویدیوهایی کوتاه پست کنند که بعد از مدت زمانی مشخص «برای همیشه» حذف می‌شدند. برای بسیاری از ما شاید دلیل نیاز به حذف شدن ویدیوها و متون آنقدرها مشخص نباشد، اما بسیاری دیگر نظری متفاوت دارند.

یوتوب

 

 

 

چی هست؟ اپلیکیشنی برای اشتراک‌گذاری و تماشای ویدیو
کی عرضه شد؟ سال ۲۰۰۷ میلادی
چرا در این لیست قرار گرفته: یوتوب باعث شده ما به شکل متفاوتی با رسانه تعامل کنیم، از پست کردن ویدیوهای وایرال گرفته تا کلیپ‌های اورجینالی که توسط «یوتوبرها»‌ منتشر می‌شوند. اگر همیشه آرزو داشته‌اید فیلم بسازید، امروز دیگر هیچ دلیلی برای انجام ندادنش ندارید.

همه ما کم یا زیاد از یوتوب استفاده می‌کنیم و گوگل با یک سرویس اشتراک ماهانه، تماشای ویدیو در پس‌زمینه و گذر از تبلیغات آزاردهنده را آسان کرده است. این قابلیت آنقدر مورد توجه قرار گرفته که تعجب می‌کنیم چرا اپلیکیشن ویدیوی دیگری به استفاده از آن روی نیاورده. طی چند سال اخیر البته تعداد ویدیوهای حاوی اطلاعات غلط یا نژادپرستی افزایش پیدا کرده. اما این باعث نشده تعداد کاربران یوتوب به بیش از ۱ میلیارد نفر نرسد و سرعت پیشرفتش کند شود.

گوگل اسیستنت/ سیری/ الکسا

 

دستیار صوتی گوگل Google Assistant
 

 

چی هستند؟ بهترین دستیارهای صوتی بازار
کی عرضه شدند؟ سیری سال ۲۰۱۰، گوگل اسیستنت سال ۲۰۱۶ و الکسا سال ۲۰۱۴ میلادی
چرا در این لیست قرار گرفته‌اند: سیری وقتی در سال ۲۰۱۱ میلادی عرضه شد، نخستین دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بود، اما گزینه‌های دیگری که از راه رسیدند، کار را برایش دشوار کردند. گوگل اسیستنت به صورت خاص باهوش‌تر و مبتکرتر از سیری است.

به همان اندازه که دستیارهای صوتی برای کارهای روزمره کارآمد تلقی می‌شوند و عموما هیجان‌انگیزند،‌ این حقیقت نیز وجود دارد که آن‌ها همواره در حال ضبط صدای شما هستند. به همین خاطر بود که گوگل، اپل و آمازون از جایی به بعد یا گوش دادن به صدای شما در «حریم‌ شخصی‌تان» را متوقف کردند یا به شما اجازه دادند ضبط صدا را قطع کنید. اما این باعث نمی‌شود که خیالمان کاملا راحت باشد.

کندی کراش

 

 

 

چی هست؟ یک بازی پازلی که در آن باید اشکال مشابه را کنار یکدیگر قرار دهید
کی عرضه شد؟ سال ۲۰۱۲ میلادی
چرا در این لیست قرار گرفته: همه ما وقتی دیدیم دوستان و‌ آشنایانمان که به هیچ‌وجه گیمر به حساب نمی‌آیند نمی‌توانند موبایل را برای یک لحظه کنار گذاشته و از کندی کراش دل بکنند، می‌دانستیم که با یک اپلیکیشن عادی طرف نیستیم. حق هم داشتیم، کندی کراش یکی از محبوب‌ترین بازی‌های پازلی تمام دوران است.

یاد گرفتن بازی کار چندان دشواری نیست، مکانیک‌های گیم‌پلی آن شدیدا رضایت‌بخش هستند و می‌توانید آن را در هر اوقات فراغتی (چه کوتاه و چه طولانی) تجربه کنید. اگرچه برخی از ما وارد دوران بازی‌های موبایل مدرن مثل پابجی یا کال آو دیوتی شده‌ایم، هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد محبوبیت کندی کراش کاهش یافته.

اسکایپ/ فیس‌تایم

 

 

 

چی هستند؟ اپلیکیشن‌هایی برای برقراری تماس تصویری بلادرنگ
کی عرضه شدند؟ اسکایپ سال ۲۰۰۹ و فیس‌تایم سال ۲۰۱۰ میلادی
چرا در این لیست قرار گرفته‌اند: این اپلیکیشن‌ها بهتر از اینکه هر فیلم علمی-تخیلی قادر به پیش‌بینی‌اش باشد زندگی ما را تغییر داده‌اند، مشخصا به این خاطر که هیچکس ظهور اسمارت‌فون‌ها را پیش‌بینی نمی‌کرد. برخی از ما آنقدرها از اسکایپ و امثالش استفاده نمی‌کنیم،‌ اما زمانی که مجبور به استفاده از آن می‌شویم قدر عافیت دست‌مان می‌آید.

فورتنایت

 

رقابت مدیاتک و کوالکام
 

 

چی هست؟ بازی‌ای که فرزند شما، خواهرزاده شما یا برادرزاده‌تان را بلعید!
کی عرضه شد؟ سال ۲۰۱۷ میلادی
چرا در این لیست قرار گرفته: فورتنایت به سطحی از تاثیرگذاری فرهنگی رسید که کمتر بازی دیگری قادر به دستیابی به آن بود. از رقص‌های فورتنایت گرفته تا این حقیقت که برنده جام جهانی فورتنایت در سال ۲۰۱۹ جایزه‌ای ۳ میلیون دلاری برد، شواهد نشان می‌دهد فورتنایت به پدیده‌ فرهنگی توقف‌ناپذیری تبدیل شده که به راحتی هم عقب نمی‌کشد.

تا زمانی که توسعه‌دهندگان با کارهایی مانند تمام کردن فورتنایت،‌ بازی را شاداب نگه دارند، محبوبیش هم حفظ خواهد شد.

گوگل فوتوز

 

گوگل فوتوز
 

 

چی هست؟ اپلیکیشنی برای ذخیره‌سازی تصویر در اندروید و iOS
کی عرضه شد؟ سال ۲۰۱۵ میلادی
چرا در این لیست قرار گرفته: احتمالا این سوال بزرگ برایتان پیش آمده که چرا گوگل فوتوز راهش را به این لیست بازکرده اما خبری از اپلیکیشن فوتوز و آی‌کلاد روی iOS نیست؟ خب، با اینکه فوتوز روی iOS کارآمد است و اخیرا هم بهبود پیدا کرده اما هنوز با اندروید سازگار نیست. گوگل فوتوز اما هم روی اندروید و هم iOS اجرا می‌شود. فضای ابری‌اش از آی‌کلاد بیشتر است و یک قابلیت جستجوی کارآمد و قدرتمند ارائه می‌کند که به کمکش می‌توانید عکس‌هایی که از فرزند دوست‌تان گرفته‌اید اما زمانشان را یادتان رفته پیدا کنید.

منبع:
 
saqar بازدید : 52 سه شنبه 12 آذر 1398 نظرات (0)

گوشی‌های هوشمند سری ریو اوپو از بریدگی بالای نمایشگر مخصوص بهره می‌برند؛ اما به‌نظر می‌رسد گوشی اوپو رینو ۳ که قرار است ماه آینده معرفی شود، روزنه‌ی روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی رونمایی خواهد شد. تصویر به‌اشتراک گذاشته‌شده‌ی منتسب به رینو ۳ اوپو، حفره‌ای در قسمت بالا سمت چپ نمایشگر دستگاه را نشان می‌دهد که ظاهرا مربوط به محل قرارگیری دوربین سلفی است.

درباره‌ی صحت تصویر منتشرشده نمی‌توان به‌صورت قطعی صحبت کرد. اواسط آبان‌، اوپو برخی از جزئیات رابط کاربری ColorsOS 7 را اعلام کرد. احتمالا باید منتظر دستگاهی با حالت دوگانه‌ی 5G‌ باشیم. اواخر آبان‌‌ نیز، برگه‌ی مشخصات رینو ۳ اوپو منتشر شد که نشان می‌داد باید منتظر دستگاهی با تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۵ و هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی باشیم.

اوپو رینو ۳ با نمایشگر ۶/۵ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن FHD+، باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه و دوربین اصلی ۶۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/11/28/342829/oppo-reno-3-punch-hole-display/

saqar بازدید : 84 دوشنبه 11 آذر 1398 نظرات (0)

اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی کامپیوتر

۱. BlueStacks

BlueStacks یک اجراکننده‌ی اپلیکیشن اندروید است که تمرکز اصلی آن بر اجرای بازی‌های این پلتفرم روی کامپیوتر شخصی شماست؛ بنابراین آن نمی‌تواند محیط اندرویدی را آنطور که مورد نیاز توسعه دهندگان است٬ در اختیارشان قرار دهد.

با این حال اگر شما می‌خواهید فقط اپلیکیشن‌های اندروید یا بازی‌های موبایلی را روی یک کامپیوتر شخصی اجرا کنید٬ نرم افزار BlueStacks بهترین گزینه است. این برنامه رایگان است و البته در صورت نیاز می‌توانید نسخه‌ی اشتراکی Premium آن را نیز تهیه کنید.

۳ راه برای اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی کامپیوتر شما

نصب و راه اندازی این برنامه بسیار ساده است. شما باید نوع محیطی که قصد شبیه سازی آن را دارید و دیوایسی که به آن علاقه‌مند هستید (نظیر وان پلاس ۵ یا گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ) را انتخاب کنید و سپس آن را اجرا کنید. برای استفاده از آن شما باید وارد حساب کاربری گوگل خود شده و از پلی استور استفاده کنید. از اینجا به بعد ماباقی مراحل ساده و بدون پیچیدگی است تا بتوانید به راحتی اپلیکیشن‌های موبایلی را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

استفاده از BlueStacks

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تنظیمات مختلفی را به منظور بهینه‌سازی عملکرد و ورودی انجام دهید. به طور مثال اگر می‌خواهید گیم پلی بازی خود را ضبط کنید٬ گزینه‌ای برای ضبط تصویر و ثبت اسکرین شات وجود دارد. یکی از مهم‌ترین مشکلات برای گیمر‌های موبایلی٬ ناسازگاری BlueStacks با گیم‌پد‌ها است. این نرم افزار همچنین شامل آموزش‌های کنترل هنگام اجرای اولیه‌ی یک بازی برای نخستین بار است.

با این حال٬ بسته به سیاست‌های توسعه‌دهندگان همه‌ی بازی‌ها با این پلتفرم کار نمی‌کنند. به طور مثال نیانتیک٬ BlueStacks و اغلب اجراکننده‌های اپلیکیشن‌های موبایلی برای بازی پوکمون گو را در لیست سیاه خود قرار داده است.


۲. Android Studio

اگر به دنبال یک شبیه ساز اندروید با قابلیت‌های کامل هستید٬ هیچ چیزی بهتر از شبیه ساز رسمی گوگل در داخل Android Studio نیست. به عنوان محیطی برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی٬ Android Studio به شما اجازع می‌دهد آخرین نسخه‌ی اندروید را شبیه سازی کرده و یک دیوایس مجازی بسازید.

۳ راه برای اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی کامپیوتر شما

بدیهی است که این ابزار در جهت استفاده‌ی توسعه دهندگان قرار دارد و برای مصرف کنندگان عمومی نیست. به همین خاطر بسیار پیچیده‌تر از شبیه‌ساز‌های معمولی است. این نرم افزار دارای قابلیت ویرایش کد٬ تجزیه و تحلیل APK و شبیه سازی پیشرفته است. شما می‌توانید از طریق سایت رسمی Android Developers به صورت رایگان به این برنامه دسترسی پیدا کنید. این برنامه برای اجرا به Java نیاز دارد٬، اما Android Studio خود شامل JDK است.

راه اندازی Android Studio

وقتی اندروید استودیو را راه اندازی می‌کنید٬ گوگل به شما پیشنهاد می‌دهد از راه انداز آسان استفاده کنید و هر پکیج SDK که پیشنهاد می‌دهد را نصب کنید. یکی از پکیج‌های SDK پیشنهادی Android Emulator است که اندروید استودیو برای شبیه سازی یک محیط اندرویدی روی کامپیوتر به آن نیازمند است.

زمانی که راه اندازی با موفقیت انجام شد٬ شما می‌توانید با رفتن به منوی Configure و گزینه‌ی AVD Manager (مخفف Android Virtual Device به معنای دیوایس مجازی اندرویدی) وارد شبیه ساز شوید.

۳ راه برای اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی کامپیوتر شما

در AVD Manager شما می‌توانید یک دیوایس مجازی بسازید. پنجره‌ای برای ساخت یک دیوایس برای شما نمایان می‌شود.

۳ راه برای اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی کامپیوتر شما

در این محیط شبیه سازی شده٬ شما می‌توانید یک اپلیکیشن ساخته یا اپلیکیشن‌های ساخته شده را بارگذاری کنید. به نقل از صفحه‌ی پشتیبانی اندروید استودیو٬ شما می‌توانید فایل‌های APK را درگ کرده و در صفحه‌ی مربوط به این برنامه رها کنید تا نصب شوند.

با این حال ما توصیه می‌کنیم از این برنامه فقط برای ساخت و آزمایش اپلیکیشن‌ها روی کامپیوتر‌های ویندوزی استفاده کنید. اگر می‌خواهید اپلیکیشن‌های موبایلی را برای استفاده یا بازی کردن روی کامپیوتر خود اجرا کنید٬ گزینه‌های دیگر این لیست را انتخاب کنید.

شبیه ساز‌های اندرویدی جایگزین برای اندروید استودیو

شبیه‌ساز‌های حرفه‌ای اندرویدی دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید به جای اندروید استودیو از آن‌ها روی کامپیوتر خود استفاده کنید. VirtualBox نیز به شما اجازه می‌دهد یک دیوایس اندرویدی مجازی بسازید. با این حال شما نیازمند نصب یک نسخه‌ی قابل بوت اندروید (مانند اندروید x۸۶) روی دستگاه خود هستید.

البته راه اندازی این شبیه ساز آسان نیست٬ بنابراین توصیه می‌کنیم اگر کاربر حرفه‌ای هستید اقدام به نصب آن کنید. در اینجا شبیه ساز‌های دیگری نظیر Genymotion و YouWave نیز به چشم می‌خورد. اما به خاطر داشته باشید که این شبیه ساز‌ها ارائه کننده‌ی آخرین نسخه‌ی اندروید نیستند.


۳. AirDroid

اگر هم اکنون صاحب یک گوشی اندرویدی قوی هستید و فقط می‌خواهید برنامه‌ها را روی صفحه‌ی بزرگ‌تری ببینید یا از یک کیبورد و ماوس استفاده کنید٬ می‌توانید از یک اپلیکیشن منعکس کننده یا کنترل از راه دور استفاده کنید.

یکی از گزینه‌ها٬ AirDroid است. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد دیوایس اندرویدی‌تان را روی کامپیوتر خود مشاهده کنید. این بدان معناست که شما می‌توانید اپلیکیشن‌های اندرویدی را مستقیما از طریق کامپیوتر خود اجرا و کنترل کنید.

۳ راه برای اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی کامپیوتر شما

خبر خوب اینکه شما می‌توانید AirDroid را بدون نیاز به نصب یک نرم افزار مستقل٬ روی مرورگر کروم خود نیز اجرا کنید. فرقی نمی‌کند از کدام روش استفاده کنید٬ شما نیاز دارید ابتدا اپلیکیشن موبایلی AirDroid را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و یک اکانت ایر دروید نیز بسازید.

در حالی که این‌ها بهترین ابزار‌ها و راه‌های اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی روی کامپیوتر ویندوزی هستند٬ روش‌های دیگری نیز در اینجا وجود دارد. این شامل بوت دوگانه سیستم عامل اندروید روی کامپیوتر شما است.

اغلب کاربران به دنبال یک برنامه‌ی ساده هستند که فقط به آن‌ها اجازه دهد اپلیکیشن‌های اندرویدی را روی کامپیوتر خود اجرا کنند. اگر هدف اصلی شما اجرای بازی‌های موبایلی روی کامپیوتر است٬ باید به دنبال راه‌های دیگری به جز موارد بالا باشید.

منبع:

https://www.bartarinha.ir/fa/news/932773/۳-روش-اجرای-اپلیکیشن‌های-اندرویدی-روی-کامپیوتر

saqar بازدید : 86 یکشنبه 10 آذر 1398 نظرات (0)

یک نوجوان مسلمان مدعی شده حساب کاربری او در شبکه اجتماعی تیک تاک پس از انتقاد از سیاست های دولت چین در قبال مسلمانان این کشور، معلق شده است.

«فیروزه عزیز» (Feroza Aziz)، نوجوان 17 ساله اهل ایالت نیوجرسی آمریکا ویدیویی در تیک تاک می گذارد و در آن با اشاره به کمپ های کار اجباری، در مورد نحوه شکنجه، آزار و اذیت و قتل مسلمانان چین صحبت می کند.

به گفته عزیز، دولت چین زندانیان این اردوگاه ها را به خوردن گوشت خوک و نوشیدن مشروبات الکلی و تغییر دین وادار می کند و در صورتی که آنها از این کار سرباز زنند، به قتل خواهند رسید. وی دو ویدیوی دیگر با چنین مضامینی در تیک تاک منتشر می کند تا اینکه حساب کاربری او معلق می شود.

 

 

 

پست های این نوجوان خشم بسیاری از کاربران اینترنت را برانگیخته و موجب سردرگمی هم شده است؛ چون حساب کاربری او و ویدیوهایش از تیک تاک حذف نشده اند. شبکه اجتماعی تیک تاک به فاصله کوتاهی یک بیانیه منتشر کرد و اعلام کرد که این شبکه پروفایل دیگری از این نوجوان را به خاطر مسخره کردن اسامه بن لادن پاک کرده است.

مالک تیک تاک (TikTok)، کمپانی چینی ByteDance است. منتقدان مدعی شده اند این شبکه محتواها را با دستور دولت چین سانسور می کند. مدیران این شبکه اما ادعا می کنند محتواهای سیاسی را حذف نکرده اند ولی اسناد منتشر شده توسط گاردین خلاف این ادعاها را نشان می دهند.

این خبر به فاصله کوتاهی پس از فاش شدن اسناد محرمانه دولت چین از نحوه سرکوب مسلمانان اویغور در کمپ های شهر شین‌جیانگ منتشر می شود. در زندان های این شهر بیش از یک میلیون مسلمان چینی بدون ارتکاب جرم زندانی هستند.

طبق اسناد لو رفته، دولت چین مسلمانان این کشور را وادار به «دگرگونی ایدئولوژیک» می کند و آنها را پس از جدا کردن از خانواده هایشان، در چندین لایه امنیتی زندانی می کند و تمام جنبه های زندگی روزمره آنها را تحت نظر می گیرد.

منبع:

https://digiato.com/article/2019/11/28/پروفایل-تیک-تاک-انتقاد-از-چین-معلق-شد/

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 440
  • بازدید سال : 3,141
  • بازدید کلی : 15,118