loading...
akhbar tecnolozh5
saqar بازدید : 33 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

هنوز تمامی پردازنده‌های کلاس لپ تاپ سری تایگر لیک اینتل (Intel Tiger Lake) عرضه نشده‌اند؛ اما تیم آبی فعالانه روی مدل لپ تاپ پردازنده‌های نسل دوازدهمی سری آلدر لیک (Alder Lake) هم کار می‌کند. براساس گزارش تامز هاردور، پیشرفت‌ها به‌حدی حاصل شده‌اند که اینتل مدل‌هایی از پردازنده‌های کلاس لپ تاپ آلدر لیک را به مرحله‌ی تولید رسانده است.

به‌تازگی پردازنده‌ی ۱۴ هسته‌ای کلاس لپ تاپ سری آلدر لیک در بنچمارک گیک بنچ 5 رؤیت شده است تا با نحوه‌ی عملکرد پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع آن در آزمایش‌های OpenCL آشنا شویم.

پردازنده‌های سری آلدر لیک اینتل از اهمیت زیادی برخوردار هستند؛ زیرا تفاوتی مهم در معماری پردازنده‌های این شرکت اعمال می‌کنند. آلدر لیک قرار است معماری نسل جدید اینتل برای جایگزینی با پردازنده‌های کلاس لپ تاپ تایگر لیک و پردازنده‌های مورد انتظار کلاس دسکتاپ راکت لیک (Rocket Lake) باشد. چیزی که باعث می‌شود آلدر لیک بسیار جالب‌ توجه باشد، بهره‌مندی آن از دو نوع هسته‌ی متفاوت است که ما را یاد معماری آرم می‌اندازد.

در پردازنده‌های آلدر لیک یک ‌سری هسته در نقش هسته‌های اصلی و پرقدرت جای می‌گیرند و یک‌سری هسته قدرت کمتری دارند و وظایف سبک را بر عهده می‌گیرند تا مصرف انرژی تراشه پایین بیاید. همان‌طور که اشاره کردیم، طراحی پردازنده‌های آلدر لیک تا حد زیادی شبیه به سبک big.LITTLE در پردازنده‌های مبتنی‌ بر معماری آرم است که در محصولات مختلف اپل، سامسونگ و کوالکام استفاده می‌شود. 

دقیقا به ‌همین دلیل است که گیک بنچ 5 تعداد هسته‌های پردازنده‌ی آلدر لیک را ۱۴ عدد و تعداد تردها را ۲۰ عدد اعلام می‌کند؛ این نسبت هسته و ترد برای پردازنده‌هایی که معماری سنتی داشته باشند غیر طبیعی است؛ اما معماری متفاوت آلدر لیک دستیابی به این نوع پیکربندی را ممکن می‌کند.

 

فرض ما بر این است که هسته‌های کم‌مصرف پردازند‌ه‌های آلدر لیک توانایی پشتیبانی از هایپرتردینگ (Hyper-Threading) ندارند. به این ترتیب انتظار داریم پردازنده‌ه‌ی کلاس لپ تاپ آلدر لیک از ۶ هسته‌ی اصلی به ‌همراه هشت هسته‌ی کم‌مصرف برای پردازش کارهای مختلف بهره بگیرد.

منبع: 

https://www.zoomit.ir/processor/367630-intel-alder-lake-mobile-cpu-14-core-20-thread-geekbench/

saqar بازدید : 34 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش MacRumors، اپل امروز اولین نسخه آزمایشی iOS 14.5 را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد. یکی از ویژگی‌های مهم iOS 14.5 فعال ‌شدن 5G روی حالت Dual-SIM برای گوشی‌های آیفون ۱۲ است. این ویژگی قبلا تنها در چین فعال بود و حالا همه مدل‌های آیفون می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ هم از سیم‌کارت فیزیکی و هم از سیم‌کارت دیجیتال پشتیبانی می‌کنند که باعث می‌شود ویژگی جدیدی به نام Dual-SIM به وجود بیاید. به کمکم این ویژگی می‌توان دو خط متفاوت را روی گوشی فعال کرد. این قابلیت باعث می‌شود که بتوانید از طرح‌های اینترنتی مختلف استفاده کنید یا یک خط کاری و یک خط شخصی داشته باشید. تا قبل از امروز ویژگی Dual-SIM تنها به شبکه LTE محدود شده بود و حالا iOS 14.5 شبکه 5G را هم در این حالت فعال کرده است.

اپل قبلا اعلام کرده بود که iOS 14.5 را اوایل بهار راهی بازار می‌کند؛ اما براساس برخی شایعات، این به‌روزرسانی در اواخر ماه مارس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: 
saqar بازدید : 34 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

کیس مستهلک یا همان کیس کهن موضوع این مقاله است. در این مطلب از چند جهت کیس کامپیوتر کهنه را با هم بررسی خواهیم کرد.

ارتقا کامپیوتر قدیمی، فروش قطعات کهنه رایانه و کل ارتقا کیس کامپیوتر چیز درباره کاربرد مجدد از کیس مستهلک را با هم بررسی خواهیم کرد.

فکر کنید شما یک شرکت با تعدادی کارمند دارید که هر کدام بیچارگی به سیستم کامپیوتری دارند و تعدادی رایانه کهنه دارید که هیچ استفاده ای برای شما ندارد!

یا یک کافی نت دارید که کامپیوتر های کهن زیادی دارید و میخواهید سیستمهای آنجا را ارتقا دهید. یا حتی در خانه چند سیستم کهن دارید و به تعقیب ارتقا کیس قدیمی هستید. همه این مطالب را با هم در این نوشتار بررسی خواهیم کرد.

با ما همراه باشید لغایت بهترین فایده را از کیس های قدیمی خود ببرید.

با رایانه باستانی خود چه کنیم ؟

حالا که این مطلب را می‌خوانید حتما در منزل یا در کمپانی خود یک یا چند کیس کهن کامپیوتر دارید و نمی‌دانید که آیا این سیستم ها دور بیاندازید یا ارتقا دهید. در این مطلب پیمان است که چندین طریق جذاب برای استفاده بهینه از کیس مستهلک برای شما بگوییم.

 

ممکن است به دنبال خرج ارتقا کامپیوتر از فروشگاه های گوناگون یا در اینترنت به دنبال کسب اطلاعات باشید. دقت کنید که خرج ارتقا کیس کامپیوتر کهنه آنقدر بالا هست که شاید بتوان گفت با خرید یک رایانه ارزان بها برابری می‌کند. پس چه کنیم؟

 

ادامه این مقاله شما را در به کارگیری قطعات کامپیوتر باستانی کمک می‌کند. ما چندین راهکار برای شما در نظر گرفته ایم.

saqar بازدید : 37 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

در حال حاضر جهان گام های بلندی در پیشرفت علوم برداشته است و روز به روز همه چیز در حال پیشرفت است و شاهد این هستیم که طی 10 سال اخیر گوشی های موبایل پیشرفت چشمگیری داشته اند و از گوشی های ساده به گوشی های هوشمند تبدیل شده اند.

به گزارش واحد بازرگانی تکنا، گوشی های هوشمند بستر مناسب و کاربردی برای  کاربران هستند زیرا میتوانیم بیش از 70 درصد کارهای روزانه خود را با گوشی های هوشمند انجام دهیم، و همین امر باعث شده تا کاربران زیادی به گوشی های هوشمند و جهان مدرن روی بیاورند و تا همین امروز که این مقاله درحال تولید است بیش از 60 میلیون ایرانی در این جمعیت هوشمند وجود دارند که میتوانند بستر مناسبی برای کسب درآمد نیز باشند.

قطعا شما که در حال خواندن این مقاله هستید به دنبال راهی برای کسب درآمد از اینترنت بوده اید و در مرورگر جستجو میکردید که به سایت تکنا برخورد کردید، در این مقاله شما را با یکی از بهترین سایت های کسب درآمد آشنا خواهیم کرد تابتوانید به آسانی به کسب درآمد اینترنتی بپردازید.

 امکادو بزرگترین عرضه کننده انواع محصولات دانلودی در ایران:

کاربران ایرانی به دلیل محدودیت دسترسی، پرداخت ارزی، زبان انگلیسی و قیمت دلاری محصولات دانلودی نمیتوانند از سایت‌های مرجع خارجی، خرید خود را انجام دهند. دراین ‌بین امکادو به‌ عنوان بزرگ‌ ترین مرجع وب فارسی، قالب سایت قالب وردپرس و جوملا ) ، افزونه سایت ( افزونه وردپرس و جوملا ) ، دوره آموزشی، سورس، قالب html، اسکریپت، گرافیک، پادکست، کتاب و… را به‌صورت کاملاً اورجینال، فارسی شده و به همراه پشتیبانی رایگان عرضه کرده است، که میتوانید در فروشگاه امکادو همه را مشاهده کنید.

منبع:
saqar بازدید : 32 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

در این روش به صورت غیر تهاجمی فعالیت های الکتریکی سر در زمان گوش دادن به آهنگ ثبت شده است. پس از آن داده های جمع آوری شده برای آموزش الگوریتم هوش مصنوعی استفاده شد. بدین ترتیب یک شبکه عصبی مصنوعی با قابلیت تشخیص ارتباط میان داده های مغزی و همچنین آهنگ مورد نظر ساخته شد. در نهایت الگوریتم ساخته شده توانست با کمک امواج مغزی آهنگ ها را شناسایی کند.

این پژوهشگران دقت این آزمایش را حدود ۸۵ درصد برآورد کردند. پیش از این نیز محققان از داده های امواج مغزی استفاده کرده بودند تا بتوانند به عنوان مثال تصاویر چهره موجود در ذهن افراد را بازسازی کنند. در پژوهش جدید نیز مشخص شد الگوریتم های ساخته شده می‌تواند در زمان بکارگیری برای هر فرد به صورت مجزا با دقت بالایی انجام گیرد. در واقع این الگوریتم تنها روی داوطلب مورد نظر آموزش داده شده و بر روی همان فرد کارایی خواهد داشت. اما دقت آن برای فرد دیگر نامناسب بوده و دقت آن نیز تا به کمتر از ۱۰ درصد خواهد رسید. دلیل این موضوع نیز تجربه مختلف افراد از موسیقی و احساسات آنها بوده است. محققان امیدوارند بتوانند از این الگوریتم برای کاربردهای مختلف استفاده کنند.

منبع:

https://techna.news/researchers-have-developed-a-method-for-using-artificial-intelligence-to-receive-brain-waves.html

 
 
saqar بازدید : 29 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

طراحی سایت املاک

امروزه اکثر کسان برای پذیرش به سوالات و یا برطرف کردن نیازهایشان، پیش درآمد در فضای اینترنت به پیگیری جواب می گردند. این رویداد فرصت خوبی را برای مشاغل متنوع ایجاد کرده لغایت با طراحی سایت مرتبط با گونه فعالیتی که دارند، به خدمات رسانی مشغول باشند. در این میانی بنگاه های املاک و مشاورانی که در گویه خرید و فروش، اجاره و مواردی از طراحی سایت املاک این دست فعالیت دارند می توانند به قصد افزایش مشتریان و کسب درآمد بیشتر، اقدام به طراحی سایت املاک کنند.  تیم با ارائه خدمات متنوعی از قبیل طراحی تارنما املاک و طراحی سایت همانند حصار ، فرصتی را برای خدمات دهندگان در مقوله ملک فراهم کرده است لغایت بتوانند در زمینه فعالیت در فضای آنلاین به پیشرفت و کامیابی دست پیدا کنند.

 

قبل از شروع هر کاری به شما پیشنهاد میکنه یک مشاوره اختصاصی squarespace و درجه یک را اخذ کنید. هیچ فرقی نداره نوع کسب و کار شما به چه صورته و حتی در چه وضعیتی پیمان داره. شما برای حرکت در دنیای دیجیتال و طراحی سایت املاک احتیاج به مشاوره دارید الی به واسطه آن بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. این خدمت را با مناسب ترین بها طراحی سایت املاک به احسان به شما ارائه میدهد. کافیست شماره تلفن خود را در فرم پایین وارد نمایید و مشاوران wix در تند ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

 

شماره تماس

شماره تماس خود را وارد کنید

 

ارسال

با طراحی سایت خدمات املاک در ، انواع خدمات خرید و رهن خانه را به چهره آنلاین ارائه دهید!

اهمیت طراحی سایت املاک

همیشه روال پیدا کردن منزل مناسب جهت اجاره و یا خرید، گرد از پرزحمت ترین کارهای ممکن میباشد. برای اینکار مجبوریم که به بنگاه های املاک متفاوت مراجعه کنیم و بعد از بررسی پرونده های متنوع برای بازدید از ملک، به آنجا برویم. طی فرایند این کار زمان و هزینه بسیاری از ما صرف خواهد شد. همینگونه سرانجام هرکدام از ما توانایی چه شمار مراجعه و بازدید را دارد؟ با اشاعه اینترنت و خدمات آنلاین، بستر بسیار مناسبی برای ساده سازی و تسریع در کارها برپایی شده است. طراحی تارنما املاک نیز یکی از همین موارد میباشد. با اینکار بنگاه های املاکی که اقدام به طراحی سایت خویش کرده اند، برای مشتریان خویش شرایطی را فراهم کرده اند که براحتی در میان شمار بسیاری از فایلهای مربوط به املاک جستجو کرده و باره مناسب خود را برگزیدن نمایند. سپس به بنگاه جهت عقد پیمان نامه مراجعه نمایند.

 

مقایسه منازل با یکدیگر

اتصال به درگاه های بانکی و پرداخت آنلاین

اضافه کردن ملک جدید به آرشیو املاک

گروه بندی املاک (رهن، اجاره،فروش)

نمایش خاص املاک اوکازیون

بخش فروش ویژه املاک

خدمات در زمینه طراحی سایت املاک

انتخاب هاست مناسب

هاست مناسب

از نکات اصلی و تعیین کننده در مراحل طراحی سایت املاک چیره دست ، برگزیدن دقیق مناسب هاست می باشد . هاست مناسب مایه عملکرد بهتر سایت شده و از بروز دشواری ها بازداری می کند . این اقدام کارایی بسیاری در کامیابی وبسایت و فروش اغلب شما خواهد گذاشت .

 

طراحی جذاب و کاربردی

طراحی سایت صنعتی

اولین بازخورد و موردی که برای یک کاربر از بازدید یک وبسایت به هستی می آید ، نما آن و آسانی در استفاده از امکانات سایت است . نمای ظاهری سایت از مهمترین نکات کلیدی می باشد و نقش مهمی در به وجود آمدن دریافتن مثبت در بازدیدکننده به هستی خواهد آورد.

 

طراحی ریسپانسیو

سایت ریسپانسیو صنعتی

کلیه مثال کارهای تیم از قبیل طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت املاک و … ریسپانسیو هستند. به عبارت دیگر قابلیت نمایش درست در همه وسایل از قبیل موبایل، تبلت و نمایشگرهای مختلف را دارند. این یک خاصیت عالی برای کاربران میباشد.

 

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی سایت صنعتی

از ویژگی های برجسته ارائه دهنده خدمات الکترونیک دیجیتال به مشتریان خویش می نا به حمایت و پذیرش گویی تمام وقت اشاره کرد . تیم با حمایت بصورت 24 ساعته و کاملا آنلاین ، در چهره بروز کوچک ترین ایراد ، اقدام به برطرف کردن آن خواهد کرد .

 

ارائه برنامه درآمدزایی

قیمت سایت صنعتی

برای فروش بهتر و رونق در کسب و کار ، شما احتیاج به یک برنامه و منظور معین دارید الی بتوانید در مقابل رقبای خود کامیاب نما شوید . تیم مارکتینگ با دریافت اطلاعات با ارزش و کارایی گذار در مقوله کاری شما اقدام به مشاوره تخصصی جهت پیشرفت شما خواهد نمایش داد .

 

مشاوره در زمینه شرایط بازار

مشاوره بازار

برای موفقیت در هر گویه کاری ، دربایستن به مشورت با کسان آگاه و با تجربه در آن سوژه کاری می باشد . برای اینکه طراحی سایت شما در یک فضای بشدت رقابتی با دیگر برند های دیگر بتواند کامیاب باشد احتیاج به مشاوره پیشه و تخصصی در این گویه دارید .

saqar بازدید : 37 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)
شرکت چینی شیوآمی از ابداع فناوری شارژ بی سیم تازه ای برای گوشی های هوشمند موسوم به می ایر خبر داده که با استفاده از آن می توان تلفن های همراه را به راحتی در اتاق شارژ کرد. 

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، با استفاده از فناوری شارژ بی سیم جدید شیوآمی می توان در حین قدم زدن در یک اتاق گوشی تلفن همراه را شارژ کرد، بدون آنکه نیازی به زدن گوشی به دوشاخه و انتظار برای شارژ کامل آن باشد.

 

این سیستم شارژ در قالب یک دستگاه خاص عرضه می شود و دستگاه مورد استفاده بدین منظور شبیه به یک میز کوچک است. در درون این دستگاه پنج آنتن ویژه قرار گرفته که وظیفه آنها شناسایی محل گوشی در درون اتاق است. یک سیستم دیگر متشکل از 144 آنتن هم در داخل دستگاه یادشده وجود دارد که ریزموج های مورد نیاز برای شارژ گوشی را به سمت آن ارسال می کنند.

 

روش مورد استفاده برای این کار پرتوسازی نام دارد که در قالب آن سیگنال های بی سیم به جای پراکنده شدن در تمامی جهت های یک اتاق به سمت وسیله هدف ارسال می شوند و با استفاده از آن توان شارژ 5 وات تا فاصله حداکثر چند متری به وجود می آید. برای استفاده از این خدمات شارژ باید یک آنتن کوچک خاص هم در درون گوشی ها نصب شود تا موقعیت گوشی ها برای شارژر مشخص شود. همچنین باید مجموعه ای از 14 آنتن جداگانه برای تبدیل سیگنال ها و استفاده باتری از آنها در درون گوشی نصب گردد.

 

 

در آینده می توان از این فناوری نه تنها برای شارژ همزمان چند گوشی، بلکه برای شارژ ساعت های هوشمند، بلندگوها، لامپ های هوشمند رومیزی و دیگر لوازم خانگی هوشمند استفاده کرد. هنوز مشخص نیست استفاده تجاری از این فناوری چه زمانی ممکن می شود.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11069688.html

saqar بازدید : 38 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)
شرکت سامسونگ گوشی Galaxy A02 را با قیمت بسیار کم و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وارد بازار تایلند کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، از ماه گذشته شایعات زیادی پیرامون مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy A02 عنوان شد که یکی از آن‌ها به گواهینامه‌های کسب شده این گوشی اشاره می‌کرد. یکی از این گواهینامه‌ها CPQD آمریکای لاتین است که جزئیات زیادی از این گوشی را مشخص می‌کند. اسناد موجود نشان می‌دهد این گوشی با باتری به ظرفیت معمولی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ساخته خواهد شد. البته باید خاطرنشان کرد که احتمال می‌رود چند مدل از این گوشی ساخته شود. بنابر اسناد منتشر شده انتظار می‌رود که Galaxy A02 با نام Galaxy M02 در برخی بازارها عرضه شود. سامسونگ Galaxy A02 را با ۳ گیگابایت رم و چیپست Qualcomm (که می‌تواند اسنپدراگون ۴۵۰ باشد) عرضه می‌کند.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, سامسونگ

قیمت حدودی گوشی A02

سامسونگ اعلام کرده بود که در ماه نوامبر یکی از ارزان‌ترین تلفن‌های خود را با نام Galaxy A02s معرفی می‌کند که با قیمت ۱۵۰ یورو به فروش می‌رسد. سامسونگ یک گوشی با قیمت بسیار کم‌تر و با نامی مشابه و به اسم Galaxy A02 معرفی کرد که در تایلند با قیمت خرده فروشی ۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, سامسونگ

این گوشی دارای پردازنده MT6739W MediaTek است. گوشی A02 یک نسخه با ظرفیت ۳ گیگابایتی رم و ۳۲ گیگابایتی حافظه دارد اما می‌توان از طریق microSD ظرفیت آن را بیشتر کرد. یک نمایشگر  ۶/۵ اینچی HD + LCD با بریدگی شکاف قطره آب برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد. در اطراف پشت پلاستیکی، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی داریم.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, سامسونگ

 

 

گوشیA02  از Android 10 پشتیبانی می‌کند. باتری ۵۰۰۰  میلی آمپری آن با سرعت ۷/۷۵ وات بیش از microUSB شارژ می‌شود. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای یک جک هدفون است. جزئیات دیگر این گوشی در دسترس نیست اما انتظار داریم که Galaxy A02 در ماه‌های آینده در سراسر جهان توزیع شود.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11069710.html

saqar بازدید : 33 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

راهنمای سفارش طراحی سایت جامع ترین اطلاعات را در کمر بستن متقاضیان طراحی سایت به منظور ورود به دنیای وب قرار می دهد. گزینش یک گردآور یا گروه چیره دست برای سفارش سایت، از اهمیت زیاد زیادی برخوردار است. طراحی اولیه یک سایت نیازمند خرج و زمان خواهد بود، بنابراین گزینش یک گروه طراحی سایت پیشه ای، تضمین کننده بازگشت سرمایه و سررسید صرف شده در این مسیر برای درخواست کننده است.

سفارش طراحی سایت با تخمین داده ها و اطلاعات مهمی از سفارش وب سایت جمله میزان بودجه در عقیده گرفته شده برای سایت، گونه هدف پایانی از فعالیت در سایت و همینگونه دامنه و وسعت کار و جنبش تارنما امکانپذیر می شود. توجه به این نکات به عنوان مهم ترین نخستینگی ها برای بازدارندگی از تلف شدن خرج ها و همینگونه سررسید ضروری است.

مشخص شدن هر یک از نیازهای باره عقیده مشتری در ساحل امکانات مهم سایت، اصلی ترین موضوعی است که پس از گرفتن مشاوره های تخصصی سفارش سایت می تاب به یک جمع بندی کلی درباره آن دست یافت. پس از این مرحله، بررسی میزان توسعه سایت و همینطور اهداف کوتاه مدت یا بلند مدت مورد نظر، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در صورتی که اطلاعات ارائه شده توسط مشتری به طراح سایت جهت ثبت سفارش سایت کامل تر باشد، قطعا مراحل طراحی با سرعت و دقت بیشتری اتمام می گیرد. 

سفارش طراحی سایت با توجه به این نکته می تواند بهترین بازخورد را داشته باشد. در عقیده دریافت بودجه اندک یا بودجه ای وزین برای مراحل سفارش ساخت سایت به انتظارات و همینطور هدف مشتری وابسته است. اما به طور حتم داشتن سایتی با بهترین امکانات، نیازمند تعیین بودجه ای نسبتا سنگین است.

طی کردن قبل نیازهای بایسته لغایت زمان سفارش ساخت سایت از دسته مواردی مثل بررسی هزینه ها، سطح توقعات مشتری و همینطور میزان چشم وهمچشمی پذیری سایت، جزء موضوعاتی است که می تواند نقش مهمی در افزایش رضایت مندی مشتری پس از طراحی سایت داشته باشد.

saqar بازدید : 32 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)
 

بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی همراه اول از آغاز دهه فجر تا ٢٢ بهمن در دسترس تمامی مشترکان است.

روابط عمومی همراه اول با انتشار گزارشی خبر داد که مشترکان اپراتور اول تلفن‌همراه می‌توانند به‌مناسبت دهه فجر، بسته هدیه اینترنت ٣ گیگابایتی ویژه محتوای داخلی را به‌صورت رایگان از امروز یکشنبه ١٢ بهمن تا ساعت ٢۴ روز چهارشنبه ٢٢ بهمن‌ماه فعال کنند.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول، با شماره‌گیری کد دستوری #67*100* می‌توانند این بسته هدیه اینترنت را برای استفاده از محتوای داخلی فعال کنند.

منظور از محتوای داخلی، لیست پیام رسان‌ها و وب‌سایت‌های منتخب داخلی ارائه شده از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.

این بسته قابلیت فعالسازی هم‌زمان با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت را دارد. صرف‌نظر از زمان فعالسازی بسته، مهلت اعتبار زمانی در نظر گرفته شده برای آن، تا ساعت 24 روز چهارشنبه 22 بهمن است.

منبع: 

https://digiato.com/article/2021/01/31/%d9%a3-%da%af%db%8c%da%af%d8%a7%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%d8%8c-%d9%87%d8%af%db%8c%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d8%a8%d9%87/

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 214
  • بازدید ماه : 481
  • بازدید سال : 3,182
  • بازدید کلی : 15,159