loading...
akhbar tecnolozh5
saqar بازدید : 23 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

گوگل در طول ماه‌های گذشته سعی کرده است ویژگی‌های جدیدی به سرویس گوگل فوتوز اضافه کند. این شرکت ساختار ویرایش عکس و فیلم در این اپلیکیشن را تغییر داده است و قابلیت‌هایی کاربردی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌تازگی ویرایشگر ویدئوی گوگل فوتوز از نو طراحی شده است و امکانات بسیاری پیش روی کاربران خود در اندروید و iOS قرار می‌دهد.

ویرایشگر ویدئو در گوگل فوتوز

به گزارش Engadget، در ویرایشگر جدید کاربران کنترل خوبی روی تریم کردن، گرفتن لرزش‌ها، چرخاندن ویدئوها و حتی امکان کراپ کردن ویدئو و تنظیم اکسپوژر خواهند داشت. این امکانات درحال‌حاضر برای کاربران iOS فراهم شده است و در طول هفته‌های آینده در اختیار کاربران اندروید قرار می‌گیرد.

گوگل یک سری از ویژگی‌های ویرایش عکس مختص گوشی‌های پیکسل را هم به‌صورت عمومی عرضه کرده است؛ اما برای استفاده از این ویژگی‌ها باید اشتراک گوگل وان داشته باشید.

اینکه گوگل ویژگی‌ جدید در اختیار مشترکان گوگل وان قرار می‌دهد، جای تعجب ندارد و مشخص است که قصد دارد درآمد بیشتری از سرویس گوگل فوتوز کسب کند.

منبع:
saqar بازدید : 38 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

برنامه خدمات اینستاگرام که تا به حال هیچ ادمین و یا سایتی به شما ارائه نداده است را در این مطلب خواهید دید. وانگهی اگر تعرفه خدمات اینستاگرام برای شما جای سوال دارد و می‌خواهید بدانید که قیمت خدمات اینستاگرام چقدر است؟ و چرا باید این خرج را سپریدن دهید، این مقاله بهترین برای شما است.

 

اما اینکه خدمات اینستاگرامی دربرگیرنده چه مواردی می‎شود و اصلا این موارد به درد سوداگری شما می‌خورد و باعث افزایش فروش و فالوور و اعتبار شما می‌شود را در ذیل خواهید دید. همچنین در انتهای این نوشتار به سراغ بهترین شرکت خدمات اینستاگرام و خرج های آن در کمپانی های مختلف و تعرفه خدمات اینستاگرام آوش تک خواهیم رفت.

saqar بازدید : 35 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

اپل چندین سال است که پروژه‌ی تایتان یا اپل کار (Apple Car) را توسعه می‌دهد و اگر اخبار را دنبال کرده باشید، می‌دانید جدا از ثبت اختراعات متعدد مرتبط با سیستم و مکانیزم‌های خودران، این شرکت برای برون‌سپاری فرایند تولید با برخی از خودروسازهای سرشناس وارد مذاکره شده است. انتظار می‌رفت که اولین نسل خودرو کوپرتینویی‌ها با استفاده از بازوی تولیدی هیوندای و کیا ساخته شود؛ اما دیری ‌نپایید که هیوندای در بیانیه‌ای رسمی، از اتمام و توقف مذاکره با اپل به‌دلایل نامشخص خبر داد.

گفته می‌شود اپل در حال جست‌وجو برای تولیدکننده‌ای به‌مراتب بهتر از هیوندای است که از قرار معلوم رنو و نیسان می‌توانند گزینه‌ای ایدئال برای این کار باشند. بنابر گزارش اپل‌اینسایدر با استناد به نشریه‌ی وال‌استریت ژورنال، ماکوتو اوچیدا، مدیرعامل شرکت نیسان، در نشست خبری با اصحاب رسانه، سؤالی را درباره‌ی همکاری بالقوه با اپل جواب داده است که به شایعات مرتبط با تولید Apple Car به‌دست این شرکت دامن می‌زند. اوچیدا در بخشی از سخنانش می‌گوید:

هم‌زمان با بازسازی فناوری صنعت خودرو، باید ابتكارات جدیدی به‌خرج دهیم و با شركت‌های دارای دانش كافی و تجربه همکاری کنیم.

سخنان یوچیدا به‌طورواضح اپل را هدف قرار نمی‌دهد و تأییدی برای آغاز مذاکره با این شرکت محسوب نمی‌شود؛ اما گمان می‌رود این پاسخ نشان‌دهنده‌ی تمایل به همکاری در پروژه‌ی خودرو الکتریکی غول دنیای فناوری باشد. گفتنی است که نیسان درحال‌حاضر، سازنده‌ی یکی از وسایل نقلیه‌ی الکتریکی محبوب موسوم به نیسان لیف است که براساس طرح مفهومی IMx با کراس‌اور تولید می‌شود.

هفته‌ی گذشته در یکی از گزارش‌ها اعلام شد اپل با حداقل شش خودروساز ژاپنی برای قرارداد برون‌سپاری تولید و عرضه مشغول مذاکره‌ است. دراین‌میان، هوندا و مزدا اعلام کرده‌اند نمی‌توانند دراین‌باره اظهارنظر کنند؛ اما میتسوبیشی می‌گوید اپل با شرکت‌های خودروسازی ژاپن ارتباط بی‌سابقه‌ای برقرار کرده است. درنهایت، نیسان نیز به‌دلیل قراردادهای سخت‌گیرانه‌ی اپل در زمینه‌ی افشای محصولات از اظهارنظر در‌این‌باره خودداری کرده است.

طبق گزارش میو کاتو، تحلیلگر حقوق صاحبان سهام، به‌دلیل ظرفیت مازاد تولید در ایالات متحده‌ی آمریکا، نیسان محتمل‌ترین گزینه برای مذاکرات جدی با اپل و بردن گوی رقابت از سایر خودروسازان است. مدتی است که اخبار و شایعات مرتبط با Apple Car و ورود اهالی کوپرتینو به صنعت بزرگ و سنتی خودرو در کانون توجه رسانه‌های خبری قرار گرفته و تاکنون در این زمینه شایعات بسیاری منتشر شده است.

به‌صورت خلاصه، گزارش‌های اخیر بر به‌نتیجه‌نرسیدن قرارداد اپل و هیوندای معطوف بوده است. برای یادآوری، هیوندای ماه گذشته تأیید کرد که این شرکت با اپل در حال مذاکره است؛ اما بیان کرد ازآنجاکه گفت‌وگو در مراحل اولیه قرار دارد، در‌این‌باره تصمیمی گرفته نشده است. درنهایت، این خودروساز کره‌ای در اطلاعیه‌ای به CNBC برای بار دوم این موضوع را تأیید کرد.

منبع:
saqar بازدید : 33 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

به‌گزارش اسپیس‌دات‌کام، ناسا برای پرتاب دو قطعه‌ی اولیه از ایستگاه فضایی بعدی خود پیرامون ماه به ‌نام لونار گیت‌وی، موشک سنگین فالکون هوی اسپیس ایکس را انتخاب کرد. این دو قطعه از گیت‌وی ماژول پیش‌رانش و اقامتگاه فضانوردان را شامل می‌شود که ابتدا قرار بود هریک جداگانه پرتاب شوند؛ اما ناسا موشک فالکون هوی اسپیس ایکس را به‌عنوان راهکاری یک‌سفره با هزینه‌ی ۳۳۲ میلیون دلار انتخاب کرد.

ارسال دو ماژول گیت‌وی دومین مأموریتی محسوب می‌شود که اسپیس ایکس این هفته برای پرتابش برگزیده شد. نخستین قرارداد به‌ارزش ۹۸/۸ میلیون دلار مأموریتی اخترفیزیکی برای پرتاب تلسکوپ اسفرکس ناسا بود. در مأموریت جدید که ۳۳۱/۸ میلیون دلار برای ناسا هزینه دارد، دو قطعه‌ی اصلی ایستگاه فضایی قمری به ‌نام‌های ماژول نیرو و پیش‌رانش گیت‌وی (PPE) و پایگاه سکونت و تدارکات (HALO) در تاریخی نامشخص در می ۲۰۲۴ از مرکز فضایی کندی در فلوریدا پرتاب خواهند شد.

گیت‌وی به‌محض استقرار در مدار ماه، به‌عنوان بخشی از برنامه‌ی آرتمیس ناسا پایگاهی برای سکونت فضانوردان و ارسال تجهیزات به قمر زمین خواهد بود. گیت‌وی با اندازه‌ای تقریبا یک‌ششم ایستگاه فضایی بین‌المللی از پژوهش‌های علمی و خدمه و اعزام فضانوردان به سطح قمری پشتیبانی خواهد کرد. ایستگاه قمری ناسا به‌عنوان درگاهی برای اتصال فضاپیماهای بازدیدکننده از ماه نظیر کپسول اوراین نیز به‌کار خواهد رفت و پیش از عزیمت فضانوردان به سطح ماه، میزبان آن‌ها خواهد بود.

ماژول PPE که به‌دست شرکت ماکسار ساخته شده است، نیروی لازم ایستگاه را تأمین و ارتباطات را امکان‌پذیر خواهد کرد و به گیت‌وی امکان جابه‌جایی در مدارهای مختلف قمری را نیز خواهد داد. ماژول HALO، از ساخته‌های نورثروپ گرومن‌، فضایی برای سکونت فضانوردان در مسیر سفرشان به ماه خواهد بود. فضانوردان سوار بر کپسول‌های مسافربری نظیر اوراین عازم ماه خواهند شد و هالو به‌عنوان درگاهی برای اتصال این فضاپیماها عمل خواهد کرد.

منبع:
saqar بازدید : 42 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

در این مقاله می‌خواهیم تاسیس مرکز تماس و یا Call Center را به عنوان یک ابزار مهم و مدیریتی در سازمان‌ها و شرکت‌هایی که یکتا استجابت گویی حرفه‌ای به مشتریان دارند باره رسیدگی راه اندازی مرکز تماس مشتریان پیمان دهیم و ببینیم به درستی چه چیز باعث می‌شود از راه اندازی کال سنتر جامع و با کیفیت به عنوان یکتا از مهم‌ترین قدم‌های افزایش بهره‌وری و بالا بردن راندمان یک سازمان در واحد پذیرش گویی به مشتریانش یاد شود . همچنین می‌خواهیم انگیزه ها وجود قیمت‌ها و هزینه‌های متنوع برای تاسیس مرکز تماس را در یک سازمان بررسی کنیم لغایت همگی ابهامات شما عزیزان در باره خرج راه اندازی مرکز تماس  را برطرف کنیم . پس با ما به اتفاق باشید .

 

منظور از راه اندازی مرکز تماس (CALL CENTER) چیست ؟

شاید بهتر باشد قبل از رسیدگی مزایا و خرج ها آغاز منظورمان از راه اندازی مرکز تماس را رسیدگی کنیم ! به طور چکیده می‌توان گفت هدف از راه اندازی کال سنتر یعنی تاسیس یک سرویسی که بتوانیم به کمک آن تمامی تماس‌های ورودی سازمان را از یک نقطه به صورت متمرکز مدیریت نماییم ، طوری که همگی تماس‌های رسیده با سرعت بالا و کیفیت پسندیده توسط کارشناسان استجابت دیتا شود . به عنوان نمونه فرض کنید در یک کمپانی می‌خواهیم سناریویی را تاسیس کنیم لغایت بتوانیم به کمک آن همگی تماس‌هایی که با کارشناسان فنی شرکت گرفته می‌شود در یک صف انتظار پیمان گرفته و به نوبت به اپراتور‌های فنی متصل شوند . برای اجرای این سناریو باید با توجه به نیاز‌ها و توقع‌هایی که داریم یک Call Center با ویژگی‌های لازم را گزینش کرده و پس از برآورد و بررسی خرج های آن ، اقدام به راه اندازی آن کنیم .

saqar بازدید : 29 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

تصاویر منتخب مسابقه «از نگاه لنز شما»، مجموعه‌ای جذاب شامل ۱۳ تصویر دیدنی برنده و تعدادی گزینه افتخاری است که نگاهتان را به دنیای زیر آب تغییر می‌دهد.

بعضی می‌گویند کشف کردن فضا و اجرام آسمانی شگفت‌انگیز است؛ اما تا زمانی ‌که اقیانوس‌های وسیعی وجود دارد که هنوز بسیاری از بخش‌های آن‌ها کشف نشده‌اند چرا به آسمان‌ها سفر کنیم؟ تخمین زده می‌شود تنها حدود ۲۰ درصد اقیانوس‌ها شناخته شده و هنوز ۸۰ درصد آن‌ها کشف نشده است؛ پس چرا نباید از علم بشر برای انجام این کار استفاده کرد؟

البته در حال‌ حاضر افراد زیادی در تلاش هستند بخش‌های دیگری از آب‌ها را کشف کنند و به تصویر بکشند. براساس گزارش Bored Panda، مجله Scuba Diving برندگان مسابقه عکس زیر آب سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده است؛ مجموعه‌ای جذاب شامل ۱۳ تصویر برنده و تعدادی گزینه افتخاری. این عکس‌ها در کنار یکدیگر هدف یکسانی دارند و آن نشان دادن هرچه بیشتر حیات وحش زیر آب است.

از نگاه لنز شما (Through Your Lens) یک مسابقه عکاسی است که توسط Scuba Diving برگزار می‌شود. ۲۰۲۰ شانزدهمین سال است که این مسابقه زیبایی‌ اقیانوس‌ها و دریاها را نشان می‌دهد. با بیش از ۲۶۰۰ ارسال عکس در سال مذکور، این مسابقه همچنین بالاترین تعداد ارسال عکس را در طول تاریخ به خود اختصاص داده است.

 از میان ۲۶۳۶ عکس ارسالی، هیئت داوران ۱۳ تصویر برنده و همچنین ۱۵ برنده‌ی افتخاری را در چهار گروه مختلف شامل: رفتار، دوربین کامپکت، ماکرو و واید-انگل انتخاب کردند.

در وب‌سایت این مجله نوشته شده است:

در میان ۲۶۳۶ عکس ارسال‌شده برای این مسابقه، تصاویری وجود داشت که مرزهای چهار دسته‌بندی مشخص شده ما را تحت فشار قرار می‌داد و گاهی اوقات داوران را به این فکر می‌انداختند که چگونه کسی در دنیا قادر به گرفتن چنین عکسی است.

برنده جایزه بزرگ ۲۰۲۰ ایوانز باودین بود که عکس خیره‌کننده‌ای از گروهی ماهی‌ چسبنده رمورو در دهان کوسه‌نهنگ ماده ۱۲ متری در باخای کالیفرنیای مکزیک گرفت.

منبع:
saqar بازدید : 35 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

شعبه‌ی بریتانیای سامسونگ اعلام کرد پیش‌فروش گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ رکوردشکنی کرده است. به گزارش GSMArena به‌ نقل از شعبه‌ی بریتانیای سامسونگ، تعداد گوشی‌های پیش‌خرید‌شده‌ی سری گلکسی اس ۲۱ در بریتانیا بیشتر از دو سری گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۱۰ بوده است.

سامسونگ تعداد دقیق پیش‌خرید گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ را اعلام نکرده است؛  اما می‌گوید گلکسی اس ۲۱ اولترا بیشتر از سایر مدل‌ها مورد توجه قرار گرفته است. ظاهرا بیش از نیمی از پیش‌خرید گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ به مدل اولترا اختصاص دارد. این خبر در حالی منتشر می‌شود که امکان خرید عمومی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی S21،  تقریبا دو هفته قبل فراهم شد و سامسونگ یک ماه قبل پیش‌فروش را آغاز کرده بود.

برای کسب جزئیات بیشتر درمورد گوشی‌های جدید سامسونگ می‌توانید بررسی گلکسی اس ۲۱ اولترا و بررسی گلکسی اس ۲۱ را در زومیت مطالعه کنید. 

منبع:
saqar بازدید : 31 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)
تلویزیون‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۱ دارای ریموت کنترل‌های مجهز به صفحه خورشیدی خواهند بود که با نور داخلی و خارجی شارژ می‌شوند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES ۲۰۲۱ علاوه بر مجموعه‌ای از تلویزیون‌های جدید، یک ریموت کنترل سازگار با محیط زیست مجهز به صفحه خورشیدی را معرفی کرده است.

 

این کنترل از راه دور خورشیدی را می‌توان هم با نور خارجی و هم با نور فضای داخلی شارژ کرد، حتی اگر نوری وجود نداشته باشد و دو مورد قبلی کافی نیستند، از طریق یک درگاه USB معمولی قابل شارژ خواهد بود.

 

طبق گفته سامسونگ، این ریموت کنترل بسیار دوست‌دار محیط زیست است، زیرا ۲۴ درصد از ۳۱ گرم پلاستیک مورد استفاده در آن از "پلی‌اتیلن ترفتالات" بازیافتی ساخته شده است.

 

این شرکت می‌گوید که این کنترل از راه دور خورشیدی کمک می‌کند تا از هدر رفتن ۹۹ میلیون باتری طی هفت سال جلوگیری شود.

 

مطمئناً می‌توان استفاده از باتری‌ها را در درجه اول با استفاده از باتری‌های قابل شارژ کاهش داد، اما این کنترل از راه دور خورشیدی وابستگی به باتری‌ها را از آن هم بیشتر کاهش می‌دهد.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11068561.html

saqar بازدید : 40 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)
این موضوع که شرکت ال جی در طول ۲ سال گذشته در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند با قابلیت رول شدن(rollable) صفحه نمایش است رازی آشکارا است. این دستگاه در حالت رول شده به اندازه‌ی یک تلفن همراه است اما پس از آن تبدیل به یک تبلت کوچک می‌شود. هنوز ساخت این تلفن همراه به پایان نرسیده اما این موضوع مانع ال‌جی نشد تا در کنفرانس مطبوعاتی CES ۲۰۲۱ آن را برای اولین بار در یک تیزر رسمی به نمایش بگذارد.

به گزارش ایسنا به نقل از انگجت، این شرکت از پرداختن به جزئیات بیشتر در مورد این تلفن خودداری کرد، اما تأیید شده که هنگام عرضه این دستگاه LG Rollable نامیده می‌شود. این نام تقریبا قطعی است اما می‌توانست از این بدتر باشد. ال‌جی هنگام ساخت تلفن هوشمند جذاب و رول شونده خود قصد داشت نامی نامناسب روی آن قرار دهد، اما در نهایت این نام با اسم رمزی اصلی دستگاه یعنی wing جایگزین شد.

 

در حالی که جزئیات کمی در دسترس است اما به نظر می‌رسد این تلفن هوشمند رول شونده ال جی حداقل از نظر ظاهری قابلیت رقابت با تلفن‌های تاشو سامسونگ را دارد. بر خلاف Galaxy Z Fold ۲ که یک جفت صفحه نمایش باریک دارد صفحه نمایش ال Rollable به اندازه‌ی یک تلفن معمولی است و با توجه به آنچه ما مشاهده کردیم طراحی هوشمندانه‌ی این دستگاه باعث شده تا خطوط و چروک‌های روی صفحه نمایش که در سایر مدل‌های تاشو وجود دارد در این تلفن هوشمند دیده نشود.

 

مطمئنا افزودن پیچیدگی‌های مکانیکی به دستگاهی که دائما در کیف‌ها در حال تکان خوردن است و معمولا نیز زمین می‌افتد مشکلات خودش را به همراه دارد. همانطور که گفتیم ال‌جی اطلاعات کمی در مورد عملکرد مکانیزم نمایشگر Rollable ارائه داده است اما موضوعی که مورد اهمیت است دوام این دستگاه در طولانی مدت است. نگرانی در مورد این مسئله صحیح است زیرا این دستگاه هنوز مانند دیگر تلفن‌های هوشمند تاشو در دسترس عموم قرار نگرفته و مورد آزمایش‌های خارجی نبوده است.

 

تجربه‌ ال‌جی در ساخت تلوزیون‌های منحنی به این معناست که Rollable در هنگام عرضه بدون خط و لک خواهد بود. البته لازم به ذکر است که شرکت‌های دیگر نیز نمونه‌های مفهومی مشابهی را ارائه داده‌اند. تلفن Oppo X ۲۰۲۱ ممکن است یکی از برجسته‌ترین‌ آن‌ها باشد، اما از آنجا که تعداد معدودی از خبرنگاران چینی در ماه نوامبر توانستند با نمونه‌های اولیه آن کار کنند، اما این شرکت قادر به ارائه تاریخ عرضه‌ی محصول نبود.

 

شرکت TCL نیز در اوایل سال ۲۰۲۰ نمونه اولیه تلفن هوشمند خود را با صفحه نمایش کشویی به نمایش گذاشت، هرچند اشاره کرد که چنین دستگاهی برای مدتی برای فروش در دسترس نخواهد بود زیرا مکانیزم حرکت کشویی صفحات هنوز نیازمند تکمیل و بهتر شدن است.پرداخت)لوازم خانگی

 

 

به نظر می‌رسد شرکت‌های Oppo و TCL به سرعت روی مفاهیم جدیدی برای تلفن‌های هوشمند کار می‌کنند. با توجه به این موضوع  بسیار محتمل است که در سال ۲۰۲۱ با رقابت چندین تلفن رول شونده روبرو شویم. نیازی به گفتن نیست، اگر در حال حاضر نیازی به خرید تلفن جدید ندارید، قطعاً باید منتظر بمانید تا ببینید چه سخت افزار جدید بلندپروازانه‌ای امسال به بازار خواهد آمد.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews78753.html

saqar بازدید : 36 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)

در هنگام مشاوره سئو رهنمود می شود سوالات پایین را از اشخاصی که می خواهند این پیشه را برای شما انجام دهند بپرسید:

 

آیا شما می توانید از مثال کارهایی که قبلا در مقوله سئو اتمام داده اید به من نشانه دهید؟

آیا شما می توانید افرادی که به آنها مشاوره سئو دیتا اید به من معرفی نمایید؟

آیا شما پیشنهاد های گوگل وب مستر را پیاده سازی می نمایید؟

مشاوره سئو شما چه پیشنهاداتی روی واژه ها کلیدی دلخواه من دارد؟

تجربه شما از کسب و کار من چقدر است؟

از شهر یا کشور من چقدر اطلاعات دارید؟

مهمترین تکنیک هایی که شما می خواهید در افزایش رتبه تارنما من بکار برید چیست؟

چقدر پیش بینی می نمایید این پیشه بطول بینجامد؟

موارد بالا تنها بعضی از سوالاتی است که می بایست در مشاوره سئو که برای شما اتمام می شود پذیرش های پسندیده و منطقی وجود داشته باشد.

 

خیلی اوقات قبل می آید که صاحبان کسب و کارهای گوناگون نمی دانند که جهت بهینه سازی موتور جستجو و قرار گرفتن در موقعیت های بالای صفحه نتایج و یا بعبارتی دیگر جهت افزایش رتبه خویش از کجا آغاز کنند و یا چه راهبرد را تعقیب نمایند. بدین منظور با ارائه مشاوره سئو رایگان به این نوع از صاحبان کسب و کار اطلاعات لازم را در گزین کردن آن ها قرار می دهد و برای آنها کالبدشناسی می کند که در اتمام این شغل با توجه به کسب وکار قبل رو از چه مسیری می بایست شغل خود را شروع کنند و در پیوستگی این راه الی رسیدن به منظور مورد نظر خود چه کارهایی را می بایست سپریدن دیتا و چه کارهایی را نباید اتمام دهند.

 

با مشاوره رایگان سئو توسط برگزیدن راه راحت است

 

با دریافت مشاوره سئو بدست اطلاعات اشخاص به حدی خواهد رسید که خود بتوانند تصمیم گیری نموده و بهترین مسیر حل را برگزیدن نمایند زیرا هدف از ارائه مشاوره سئو، تصمیم سازی در صاحبان مشاغل است که خویش بعد از آن بتوانند براحتی تصمیم گیری نمایند. هر از چند گاهی پیش می آید که افراد با هدف افزایش رتبه تارنما خود از مشاوره مشاوره رایگان سئو سئو خوبی برخوردار نمی شوند و بجای اینکه رتبه آنها افزایش پیدا کند و روند مثبتی داشته باشد سیر نزولی به خویش می گیرد و یا اصلا تغییری در آن بوجود نمی آید. احد از نکاتی که همه کسان در افزایش رتبه وب سایت خود می بایست به آن پروا داشته developers باشند این مسئله است که اگر از مشاوره سئو نکوداشتن برخوردار نشوند و راهبرد بدی را برای خود گزینش کنند شدنی است که وب سایت آنها برای همش در فهرست سیاه موتورهای جستجو پیمان گیرد و یا ممکن است بصورت موقتی رتبه آنها کمی درمان پیدا کند ولی پس از  مدتی سایر ترقی چندانی searchengineland حاصل نخواهد شد.

 

بطور کلی می نا گفت مشاوره رایگان سئو بدست شامل موارد پایین است:

 

مشاوره در زمینه طراحی تارنما با اصول سئو

مشاوره در زمینه تکنیک های سئو

مشاوره در زمینه انتخاب کلمات کلیدی

مشاوره در مقوله مدت سررسید رسیدن به هدف

مشاوره در گویه میزان خرج جهت افزایش رتبه وب سایت

تعداد صفحات : 24

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 421
  • بازدید سال : 3,122
  • بازدید کلی : 15,099