loading...
akhbar tecnolozh5
saqar بازدید : 58 دوشنبه 25 فروردین 1399 نظرات (0)

توییتر یکی از شبکه‌های اجتماعی مطمئن و مانند شمشیری دولبه است. ممکن است گاهی صرفا محتوای بامزه‌ای را ری‌توییت کنید و از بحث‌ها لذت ببرید و گاهی هم به‌دلیل انتشار توییتی، آزار و اذیت شوید. این شبکه‌ی اجتماعی محبوب می‌تواند مانند مین یا بمب ساعتی عمل کند و شغل یا حتی سلامت شما را هدف قرار دهد. با‌این‌حال، برخی افراد برای اهداف مختلفی مثل شبکه‌‌سازی، ارزش درخورتوجه این شبکه‌ی اجتماعی و ارتباط مستقیم با مخاطب در آن فعالیت می‌کنند.

اگر در توییتر فعال هستید، بهتر است نکاتی درباره‌ی تاریخچه‌ی توییت‌های خود رعایت کنید؛ درنتیجه، اگر به‌دلیل توییتی قدیمی به دردسر افتادید یا سهل‌انگارانه در بحثی شرکت کردید، می‌توانید توییت‌های خود را کنترل کنید. قانون مجازات افراد براساس توییت‌ها در طول کمپین Gamergate کدگذاری شد و از آن زمان در جنگ فرهنگی آنلاین بزرگ‌تری توسعه یافت. Gamergate از کمپین آزار و اذیتی ریشه می‌گیرد که ازطریق هشتگ Gamergate توسعه یافت. این کمپین بر مسائل جنسیت‌زدگی و ترقی‌خواهی در فرهنگ بازی‌های ویدئویی متمرکز است.

از Gamergate به‌عنوان اصطلاحی پوششی برای کمپین آزار و اذیت و اقدامات افراد شرکت‌کننده‌ در آن استفاده می‌شود. بسیاری از حامیان Gamergate با نفوذ فمینیسم در فرهنگ بازی‌های ویدئویی مخالف هستند؛ به‌همین‌دلیل، Gamergate در تضاد با ترقی‌خواهی است. درمقابل، بسیاری از صنایع داخلی و خارجی بر روش‌هایی برای مبارزه با آزار و اذیت‌های آنلاین متمرکز شده‌اند. تعداد کمی از افراد از نظر حرفه‌ای و مالی و روحی آمادگی مقابله با حملات در فضای مجازی را دارند. همچنین، افرادی که سواد مجازی کافی ندارند، ممکن است شرکت‌های بزرگ را اداره کنند. بنابراین، اگر نمی‌توانید به‌سادگی توییتر را کنار بگذارید، بهترین محافظت می‌تواند حذف خودکار هیستوری‌های توییتری باشد.

سرویسهای توییتری

مرحله‌ی اول: انتخاب سرویس مناسب

سرویس‌ها و خدمات زیادی برای کمک به مدیریت هیستوری توییتر و پاک‌کردن آن طراحی‌ شده‌اند. برخی از این سرویس‌ها رایگان و برخی نیازمند پرداخته هزینه‌ی اشتراک هستند. TweetDelete یکی از سرویس‌های توییتری محبوب است. این سرویس ابزار وب رایگانی است که امکان حذف تاریخچه‌ی توییتر و ساخت زمان‌بند برای حذف توییت‌های آینده را فراهم می‌کند. طراحی و امکانات این سرویس اخیرا به‌روزرسانی شده‌اند. همچنین با پرداخت ۹/۹۹ دلار، امکانات پریمیوم بیشتری از دیگر سرویس‌های توییتری دراختیار کاربر قرار می‌دهد؛ بنابراین، TweetDelete شاید بهترین گزینه برای اغلب افراد باشد.

TwitWipe سرویس رایگان دیگری است که خدمات مشابهی ارائه می‌دهد؛ اما پر از تبلیغات است؛ به‌همین دلیل‌استفاده، از آن کمی دشوارتر است. ناگفته نماند سیاست‌گذاری حریم خصوصی TweetDelete بهتر از TwitWipe است. اگر به‌دنبال سرویس‌های پولی پایدار هستید، می‌توانید از TweetDeleter یا TweetEraser هم استفاده کنید. برای TweetDeleter باید ماهانه ۵/۹۹ دلار پرداخت کنید. این سرویس روزانه امکان حذف ۳،۰۰۰ توییت را به کاربر می‌دهد و از امکاناتی مثل حذف خودکار توییت‌هایی با عمر مشخص بهره می‌برد. همچنین، سرویس TweetDeleter قابلیت نامحدود ماهانه‌ی ۸/۹۹ دلاری را دارد که امکان می‌دهد به‌طور یک‌جا کل تاریخچه‌ی توییتر را حذف و آرشیو را بارگذاری کنید.

در ادامه بخوانید:

سرویس TweeterEraser هم مشابه سرویس‌های قبلی است و با هزینه‌ی ۶/۹۹ دلار، ماهانه امکاناتی مثل ورود آرشیو توییتر و پشتیبانی از چند حساب کاربری و نمایش‌ندادن تبلیغات را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این سرویس کمی مقرون‌به‌صرفه‌تر است و برای استفاده از آن به پرداخت هزینه‌های بیشتر نیاز نیست؛ اما امکاناتی مثل حذف خودکار ندارد. بنابراین، اگر می‌خواهید تاریخچه‌ی توییتری شما به‌طورمنظم حذف شود، باید این سرویس را ماهیانه تمدید کنید. هر دو سرویس پولی یادشده طراحی کارپسند و مزایایی دارند؛ اما سرویس رایگان TweetDelete نیز گزینه‌ی مناسبی برای کاربران روزمره است.

سرویس حذف توییت

مرحله‌ی دوم: آرشیو توییت‌ها

قبل از انتخاب سرویس مدنظر برای حذف هیستوری توییتر، می‌توانید گزینه‌ی آرشیو توییت‌ها را هم در نظر بگیرید. اگر برای سرویسی مثل TweetDeleter یا TweetEraser هزینه پرداخت کرده باشید، می‌توانید آرشیو خود را برای ذخیره‌سازی امن بارگذاری کنید یا آن را در پوشه‌ای نگه دارید تا در زمان دلخواه به آرشیو بازگردید. برای مثال، توییت‌های سه‌ماهه‌ی اول عضویت در توییتر را ببینید که صرفا درباره‌ی آب‌و‌هوا یا خوردن صبحانه بودند.

برای دسترسی به آرشیو خود، به تنظیمات Twitter بروید و روی تب Your Twitter Data در ستون سمت چپ کلیک کنید و سپس، وارد Twitter Archive شوید. از این قسمت می‌توانید درخواست ارسال آرشیو به آدرس ایمیل مرتبط با حساب توییتر خود را دهید.

منبع:

https://techtimes.ir/news/20189/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 2,845
  • بازدید کلی : 14,822