loading...
akhbar tecnolozh5
saqar بازدید : 52 دوشنبه 05 اسفند 1398 نظرات (0)
10 افزونه و ابزار برتر سئو برای وردپرس

 زمانی که شما در مورد بهترین افزونه سئو برای وردپرس جستجو میکنید با چندین صفحه و چندین ابزار و افزونه مواج میشوید که شاید خیلی از آنها به دردتان نخورد و یا کارایی لازم را نداشته باشد و حتی برای مبتدی ها مثل یک کابوس شود! 

حقیقت این است که شما برای کسب رتبه های جستجوی بالاتر نیازی به ده ها ابزار ندارید.منظور این است که اگر بدانید کدام افزونه برای چه کاری است نیازی نیست ده ها افزونه نصب کنید. 

به طور مثال شما وقتی یک افزونه برای سئو نصب میکنید دیگر نیازی به نصب افزونه سئو دیگری ندارید. شما بین Yoast , All in one SEO , Rank math و SEOPress باید یکی را انتخاب کنید تا با هم تداخل نداشته باشند. 

ما بر حسب تجربه و ابزارهایی که به طور روزمره استفاده میکنیم ابزارها و افزونه را به شما معرفی میکنیم حال اینکه کدام افزونه بهتر است را شما انتخاب میکنید.

افزونه سئو وردپرس یوست سئو ( Yoast )

به قول معروف یک راست بریم سر اصل مطلب! یواست بهترین افزونه سئو برای وردپرس در بازار است که در بهینه سازی سایت به شما کمک میکند.

به شما کمک میکند که در نوشته های خود از عنوان ها و توضیحات مناسب استفاده کنید. همچنین به صورت اتوماتیک XML sitemap را برای سایت شما تولید میکند.( که به نحوه معرفی سایت شما به گوگل کمک میکند )

این افزونه به صورت کامل به فارسی ترجمه شده و شما میتوانید براحتی آن را نصب کنید و با آن کار کنید. اشتباهات یا نقض های نوشته شما را با چراغ قرمز مشخص میکند و اگر شما آن اشکالات را برطرف کنید با چراغ سبز آنرا نمایش میدهد.

این افزونه بهترین افزونه سئو برای وردپرس است که میتواند به شما در مدیریت عناوین، توضیحات، Description ها، مدیریت ریدایرکت ها، نقشه سایت و کنترل تنظیمات ایندکس کمک کند. این افزونه دو نسخه رایگان و پولی وجود دارد که میتوانید نسخه رایگان آن را به راحتی میتوانید از مخزن وردپرس دانلود کنید.

Semrush ابزار آنلاین برای سئو سایت

یکی از بهترین ابزارهای وردپرس که در سئو بسیار کمک میکند میتوان به semrush اشاره کرد که این روزها خیلی از سئوکاران باتجربه، دیجیتال مارکترها، و وبلاگ نویس ها برای افزایش ترافیک سایت خود از آن استفاده میکنند.

شما میتوانید برای پیدا کردن کلیدواژه های ارگانیک وعبارات جستجو شده در سرچ که به افزایش رتبه سایت شما کمک میکند از این ابزار استفاده کنید.

یکی از مهم ترین امکانات این ابزار، تحقیقات رقابتی کلمات کلیدی است که شما میتوانید تحقیق کنید رقبا در کدام کلمات کلیدی سئو انجام داده اند.

همچنین شما میتوانید extention این ابزار را در مرورگر خود نصب کنید تا از امکانات این ابزار استفاده کنید. میتونید از لینک زیر این Extention رو برای مرورگر کروم دانلود کنید.

 

ابزار بسیار کاربردی گوگل سرچ کنسول ( Google search console )

گوگل سرچ کنسول یک ابزار رایگان برای صاحبان وبسایت است تا بتوانند سایت خود را مانیتور و کنترل کنند. شما میتوانید سایت خود را در سرچ کونسول به عنوان مالک سایت اضافه کنید و صفحات خود را ایندکس کنید. زمانی که صفحات شما در گوگل ایندکس شد( و حتی زمانی که ایندکس آن رد شد ) به شما پیغام میدهد و مشکل سایتتان را به شما میگوید. خوبی سرچ کنسول این است که حتی راه حل را هم به شما میگوید و حتی در خیلی از موارد با تایید چند گزینه خودش مشکل شما را حال میکند! 

مهمترین بخش سرچ کونسول بخش کلمات کلیدی است. بخش هایی مثل گزارش نمایش کلیدواژه ( impression )، گزارش کلیک کلیدواژه ( click ) و متوسط جایگاه گوگل ( average position ) که میتواند در تحقیقات کلیدواژه ای شما کمک کند.

قطعا شما میخواهید بدانید کلمات کلیدی موردنظرتان چند بار کلیک خورده. این امر به سئو سایت شما بسیار کمک خواهد کرد، اگر بدانید کدام کلمات کلیک بیشتری نسبت به سرچ دارند حتما فعالیت روی اون کلمات را بیشتر خواهید کرد.

 

افزونه گوگل سایت کیت ( google site kit )

شما میتوانید سرچ کنسول گوگل را در وبسایت خودتون داشته باشید و دیگر نیازی نیست در تب دیگر گوگل سرچ کنسول رو چک کنید . افزونه کاربردی که چندی پیش توسط گوگل معرفی شد و مورد استقابل بسیاری از وبمستران قرار گرفت. افزونه ای که میتوانید 4 سرویس گوگل را یکجا و در یک پنل مشاهده کنید. اگر میخواهید در مورد این افزونه بیشتر بدونید و فیلم آموزشی نصب و کار با افزونه google site kit  رو ببینید به لینک زیر مراجعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 179
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 2,855
  • بازدید کلی : 14,832