loading...
akhbar tecnolozh5
saqar بازدید : 49 دوشنبه 28 مهر 1399 نظرات (0)

هدف پایانی هر فروشگاه و سرویس دهنده اینترنتی در پهنه بازاریابی آنلاین مسلماً فروش و سوددهی اغلب است. برای کسب این کامیابی و افزایش فروش آنلاین چه کارهایی باید اتمام داد و باید از چه کارهایی خودداری کرد؟ مدقصد دارد تا به صورت گسترده به این مسئله بپردازد.

 

افزایش فروش اولین دغدغه و خواسته هر فروشگاه آنلاین نوپا و یا کهنه می باشد. اگرچه در زمینه کسب و کار آنلاین پیشنهاد ها و نکات زیادی مطرح شده است، اما اغلب این موارد جنبه عمومی دارند. این بار در ر وب به سراغ نکته های کلیدی و اساسی و زیاد تأثیرگذار می رویم. نکات و آموزش هایی که در صورت اعمال درست آن ها در تجارت خود، می توانید مطمئن باشید که در راه موفقیت قدم برداشته اید.

 

ما بعد از مدت ها تحقیق  راه های افزایش فروش اینترنتی و تحقیق در گویه فروش آنلاین و رسیدگی عمیق این گستره به نتایج زیادی دست پیدا کرده ایم که قصد داریم در ادامه نتایج به دست آمده و به راستی نکات مربوطه را در این مقاله جامع برای شما بازگو کنیم. در این مقاله به روش ها و شیوه های افزایش فروش آنلاین اشاره می کنیم. طریق های یادشده شامل موارد تخصصی و در ضمن عمومی می شوند و همگی آن ها در کنار یکدیگر به افزایش استراتژیک و بلند مدت فروش شما کمک می کنند.

 

قابل ذکر است که این تکنیک ها هر دو نوع فروش یعنی فروش کالای فیزیکی و فروش خدمات را شامل می شوند.

 

 

افزایش فروش آنلاین

 

 

1. در فروش محصولات و سرویس‌های خود صادقانه رفتار کنید

قبل از هر چیزی، راستگو بودن در شغل نکته کامیابی و شروع یک فروش نیرومند خواهد بود. چه بسا به ظاهر چنین توصیه ای مضحک به عقیده برسد، ولی بسیاری از تجارت ها پروا کمی به این موضوع دارند. برای مثال، خیلی از بازرگانی ها آغاز به خرید و آماده سازی محصولاتی می کنند که توانا به پرداخت کل خرج آن ها نیستند و از چک و دیگر روش های پرداخت اقساطی بهره‌گیری می کنند. در صورتی که شدنی است فروش مناسبی نداشته باشند و محصولاتشان خیلی کمتر از کران انتظار به فروش بروند. در چنین حالتی مقدار زیادی محصول فروخته نشده و اقساط وزین باقی می ماند. همین مسئله دلیل ورشکست شدن خیلی از تجارت ها بوده است.

 

شاید در نگاه نخست این دیدگاه، به نوعی بلندپروازی در بازرگانی باشد و به خودی خود مشکلی نداشته باشد، اما بی توجهی به واقعیت ها می تواند گریبان مانع شما شود. شما نباید بلندپروازی را با جهالت اشتباه بگیرید. هیچ وقت درستی را نادیده نگیرید و تحت هر شرایطی واقع بین باشید. هیچ اشکالی ندارد اگر از ناچیز شروع کنید و به مرور مقدار تولید و سفارشات خود را افزایش دهید. چه بسا هر از چند گاهی شنیده باشید که می طاقت یک شبه راه صد ساله را طی کرد اما به این صحبت ها پروا نکنید. موفقیت بیچارگی به تلاش پیوسته دارد.

 

مورد دیگری که به صداقت در پیشه مرتبط می شود، اعتماد کاربران به تجارت و برند شماست. هیچ وقت ادعایی نکنید که نتوانید آن را انجام دهید و از اغراق کردن و تعریف بیجا به شدت دوری کنید. کاربران و مشتریان امروزی هوشیار بوده و گول چنین وعده هایی را نمی خورند. فلذا راستگو باشید و سعی کنید در تمام دسته های بازرگانی خود بی پرده و بدون حاشیه فعالیت داشته باشید.

 

اشتباه خیلی از افراد مشغول در این پهنه این است که فکر می کنند باید هر طور که شده تجارت و شرکت خود را کبیر کرده الی جزو بزرگان آن زمینه قلمداد شوند. سعی بی وقفه برای رسیدن به این منظور به راحتی باعث می شود تا شما از اهداف مهمتر فاصله بگیرید. نکته حائز اهمیت دیگر این است که ناگهانی کاربران و مصرف کنندگان به تجارت های حقیر نیز اهمیت داده و آن ها را به خاطر ارائه خدمات شخصی سازی شده تر و موارد مشابه، نخستینگی قرار می دهند. تحت هر شرایطی سعی نکنید نقش بازی کنید لغایت خودتان را چیزی که نیستید نمایش دهید.

 

 

2. از افزونه‌های تبلیغاتی برای گرفتن کلیک‌های بیشتر بهره‌گیری کنید

تبلیغات کلیکی از آنگونه مهمترین و مؤثرترین شیوه های تبلیغات کارآمد هستند. گوگل به عنوان بزرگترین مرجع تبلیغات کلیکی جایگاهی مناسب برای تبلیغات شما با کمک سیستم AdWords فراهم کرده است. چنین سیستم مشابهی توسط موتور جستجوی Bing نیز ارائه شده است. این طریق از تبلیغات تأثیر زیادی در کسب بازدید و رتبه برای هر وب سایتی دارد. ولی نکته ای که کمتر باره پروا وب مسترها پیمان گرفته این است که شما می توانید از افزونه های تبلیغاتی یا Ad Extentions نیز بهره مند شده لغایت تبلیغات خود را هدفمندتر کنید.

 

چنین افزونه هایی به شما کمک می کنند الی فضای اکثریت از لیست نتایج موتورهای جستجو را به تبلیغ خود برگزیدن دیتا و در نهایت نرخ کلیک اکثریت گرفتن کنید. این افزونه ها به عنوان پکیج پیشنهادی در کناره تبلیغات کلیکی پیشنهاد می شوند و به کارگیری آن ها شامل هزینه جداگانه نمی شود. با کمک چنین سیستمی قادر خواهید بود تا لینک های بیشتری را به عنوان تبلیغ به نمایش بگذارید.

 

 

 

Ad Extensions

 

 

 

به تصویر بالا دقت کنید. در این تبلیغ از افزونه های Ad Extensions کاربرد شده است. در حالت عادی تبلیغات ادوردز شامل عنوان، آدرس و توضیحات متا می شود. اما با به کارگیری این افزونه ها می توانید دسته هایی که در عکس مشخص هستند را نیز به تبلیغ خویش اضافه کنید. هر کدام از این دسته ها بدست یگانه از این افزونه ها برپایی شده اند. افزونه های تبلیغاتی گوگل دربرگیرنده افزونه خاصیت ها (Callout Extension) برای نمایش خاصیت های اصلی تبلیغ شما در سرنوشت پائین توضیحات متا، افزونه شبکه های اجتماعی (Social Extensions) برای نمایش تعداد فالوورها یا امتیاز تبلیغ شما در گوگل پلاس و ... ، افزونه خلاصه توضیحات (Review Extension) برای نمایش توضیحی چکیده از محتوای تبلیغ یا تارنما و در پایان افزونه مختص لینک های اضافی (Sitelink Extension) که زیاد کاربردی است، می باشد. با این افزونه می توانید لینک های مهم خویش را بخش بندی کرده و درصد کلیک کاربران را در بخش های مختلف سایت خود افزایش دهید.

 

 

3. خوشنودی کاربران و اعتماد مشتریان خویش را به معرض نمایش قرار دهید

هیچ وقت به اندازه حال که فیدبک ها و بازخوردهای مشتریان از محصولات و سرویس های شما اهمیت نداشته است. چرا که این روزها می نا در کسری از ثانیه با صدها و هزاران کاربر از طریق شبکه های اجتماعی پیوستگی پیدا کرد. خوشبختانه چنین قابلیتی باعث می شود الی مشتریان رضایت‌مند شما به گرد از پر قدرت ترین ابزارهای شما برای افزایش محبوبیت و رتبه برند و تجارت شما در سطح جهانی تبدیل شوند.

 

متخصصین بازاریابی اینترنتی معتقدند که کاربران خوشنود و رضایت‌مند از برند شما، لژیون هایی هستند که می توانند از هر افزار دیگری فروش شما را بیشتر رونق ببخشند. بنابراین مطمئن شوید که بهترین کاربرد را از این کسان می برید. بهترین راهکار، انتشار رضایت‌مندی این تقسیم از مشتریان در قالب نقد و بررسی یا توصیف اجمالی از تجارت، محصولات و یا سرویس های شما می باشد.

 

برای این مورد می توانید بخشی در وب سایت یا بلاگ خویش راه اندازی کرده و توئیت ها یا کامنت های کاربران خود را به اشتراک بگذارید. اگر در توصیف ها و نظرات این کاربران از چاشنی قسمت و تمجیدهای احساسی را نیز بهره مند شوید، تأثیرپذیری این گفته ها اغلب خواهد شد. خیلی از تارنما های موفق از همین شیوه استفاده کرده اند لغایت کیفیت و ارزش محصولات و برند خود را افزایش دهند. می نا بخشی از این نظرات را در صفحه محصولات و یا صفحات فرود نیز افزود.

 

از سایر طریق های کسب اعتبار، به کارگیری نمادهای اعتماد موسوم به Trust Signals می باشد. در تارنما های ایرانی نیز چنین علائمی برای کسب اعتبار استفاده می شوند که مهمترین آن سمبول(لاتین) الکترونیکی یا E-Namad می باشد. اگر شما هم چنین نمادهایی دارید، کران آن ها را در قسمت فوتر و یا حتی در یک تقسیم جداگانه قرار دهید. این نمادها به کاربران حس اطمینان می دهند و باعث می شوند تجارت شما قابل اعتماد به عقیده برسد. از سایر روش های کسب اعتبار در همین راستا، شرکت کردن در جشنواره وب و در چهره کسب رتبه، نمایش آن در تارنما می باشد.

 

همچنین شما می توانید در یک دسته جداگانه و یا در قسمتی از صفحه اصلی تارنما خود، مشتریان رضایت‌مند خویش را به چهره یک فهرست معرفی کنید. به ویژه اگر بعضی از این مشتریان از برندهای معتبر و کبیر باشند، اعتبار شما با شناسایی آن ها به عنوان مشتری به شدت افزایش پیدا می کند. خیلی از مشاغل گوناگون، حتی مشتریان خویش را در شبکه های اجتماعی نیز معرفی کرده و خدماتی که برای آن ها انجام دیتا اند را به صورت خلاصه بازگو می کنند.

 

بیشتر بخوانید؛ هفت ترفند برای بازاریابی با نظرات مشتریان

 

رضایت مشتری

 

4. از پیشنهادات لحظه‌ای و محدود کاربرد کنید

یکی از طریق های ترغیب کردن کاربران و مشتریان استفاده از پیشنهادات لحظه ای یا پیشنهادات ویژه است که در مبحث بازاریابی اینترنتی متعلق به با عنوان پیشنهادات اورژانسی نیز یاد می شود. در این گونه پیشنهادات که می بایست در صفحه اصلی تارنما شما و در قسمتی کاملاً روشن قابل رؤیت باشد، شما باید پیشنهادات لحظه ای از محصولات و یا سرویس های خود ارائه دهید.

 

برای مثال می توانید احد از محصولات خویش را با تخفیف به معرض دید و فروش قرار دهید. اما چیزی که مایه می شود کاربران به خرید آن فرآورده یا سرویس سوق پیدا کنند، دریافتن اورژانسی بودن این رهنمود می باشد. در چنین حالتی شما می بایست با قرار دادن یک تایمر (شمارش معکوس) و یا تعیین کردن یک سررسید مشخص، اعلام کنید که این تخفیف به زودی به اتمام می رسد الی کاربران با دید این اطلاعیه، بیش از قبل روی خرید آن تمرکز کنند.

 

روش سایر و مشابهی که مانند همین گونه پیشنهادات خیلی از فروشگاه ها را با کامیابی رو به رو کرده است، فروش و ارائه محصولات و خدمات محدود می باشد. برای این گونه فروش ها، شمار محصولات و یا سرویس هایی که شما ارائه می کنید محدود است و اگر شما این باره را به صورت یک متن تبلیغاتی در صفحه نخست پیمان دهید، کاربران حس می کنند که شدنی است محصول باره نظر به زودی به سپریدن برسد. همین موضوع مایه می شود تا کاربران ترغیب شده و به صفحه آن محصول مراجعه کنند و پیش از اینکه موجودی آن فرآورده به انجام برسد آن را خریداری کنند.

 

 

پیشنهاد ویژه

 

 

در برخی مواقع ممکن است شرایط بالا دلخواه نباشد. در این چهره توصیه دیگری نیز برای شما وجود دارد که می نا با کمک آن فروش محصولات عادی را نیز افزایش داد. با مستفیض شدن از روش یادشده می نا با ارائه پیشنهادات فرعی در کناره خرید اصلی در کاربران و مشتریان ایجاد دلیل کرد. مثلاً می توانید در کنار یک محصول، به صورت اشانتیون فرآورده حقیر و پیوسته دیگری را نیز به عنوان هدیه قرار دهید تا کاربران مشتاق خرید آن فرآورده شوند.

 

همچنین رهنمود ارسال مجانی و یا شرکت در قرعه کشی های هفتگی یا ماهیانه نیز از دیگر مسیر های بسیار کاربردی در این مقوله می باشد که می توانند به مقدار قابل توجهی فروش شما را افزایش دهند. این انحاء از مهم ترین و بهترین راه های افزایش فروش آنلاین می باشند که هم اکنون فروشگاه های کبیر ایرانی نیز متعلق به ها استفاده می کنند.

 

گوگل برای سیستم AdWords قابلیتی به قصد شخصی سازی تبلیغات شما فراهم کرده است. یکتا از این قابلیت ها، امکان اضافه کردن تایمر به فروش ها می باشد. در این حالت در کنار تبلیغ شما در نتایج جستجوها، سررسید به سرانجام رسیدن پیشنهاد شما نیز نمایش دیتا می شود. تجربه ثابت کرده است این حرکت بازخورد بسیار مفیدی در فروش محصولات به چهره اینترنتی داشته است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 3,105
  • بازدید کلی : 15,082