loading...
akhbar tecnolozh5
saqar بازدید : 57 چهارشنبه 05 شهریور 1399 نظرات (0)

اگر مخاطبین شما در نخستین تجربه خود متوجه خلاقیت و کارایی در طراحی وب سایت شرکتی شما شوند، تصویری که از برند کمپانی در ذهن شان ساخته می شود از همان ابتدا آرمانی خواهد بود. این کامیابی در برندینگ آنلاین شرکت، فقط با طراحی چیره دست سایت شرکتی امکان پذیر است.

 

امروزه با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در  فضای مجازی، لزوم حضور و کار و جنبش کمپانی ها در اینترنت نیز بیش از قبل افزایش مکشوف است. این حضور در قدم اول نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت پسندیده است. طراحی سایت شرکتی برای برندها امثال داشتن خانه یا پایگاهی در اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خویش معرفی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها برپا نمایند.

 

طراحی سایت شرکتی چیره دست جذاب با رویکرد دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول سئو ، مهم ترین قدم در برندسازی آنلاین برای شرکتها می باشد . یک تارنما خوب ویترین کمپانی در فضای اینترنت است، ویترینی که مردم به واسطه آن نسبت به سطح کلاس کاری و توانایی شرکت شما داوری می کنند. امروزه سفر مشتری اینگونه است:

 

ابتدا نام برند را فقط شنیده اند.

سپس نام آن شرکت را در اینترنت جستجو می کنند.

از بین سایت هایی که گوگل شناسایی کرده وارد سایت کمپانی مدنظر می شوند

طراحی یک وبسایت چیره دست یا شبکه های اجتماعی؟

حضور در شبکه های اجتماعی عموما ابزاری کمکی در جهت معرفی و بازاریابی محصولات کمپانی و بهبود تعامل با مخاطبان است. لذا نمیتوان روی آن به عنوان نماینده اصلی کمپانی در پیرامون ایننرنت حساب کرد. طراحی سایت شرکتی در کرج با داشتن یک وبسایت شرکتی پسندیده میتوانید کلیه تکاپو های بازاریابی، گرفتن بازخورد از مشتریان، برندسازی دیجیتال، فروش و معرفی محصولات و خدمات و… را در محیطی جامع و چیره دست انجام دهید. شما در وبسایت امکان توسعه و گسترش امکانات خود را دارید و به راحتی میتوانید تمام جزئیات مد نظرتان را درباره شرکت، به شکلی بهینه و ریزبین مطرح کنید.

 

امکانات مورد دربایستن طراحی سایت شرکتی

طراحی وبسایت شرکتی دارای مراحلی است که نتیجه قراردادن حرفه ای مجموعه ای از امکانات زیرساختی و بصری در ساحل یکدیگر است. این امکانات باید به شکلی هماهنگ و مناسب با نیازهای یک سایت شرکتی تعبیه شود. زیرساخت مناسب یک سایت منجربه سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، نمایش درست سایت در انواع دستگاه های متصل به اینترنت و… میشود. رعایت استانداردها در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شرکتی(UI)، موجب فراهم شدن یک تجربه کاربری یا UX آرمانی میشود. ایزی وب فضای رقابتی دنیای مجازی را میشناسد، لذا وبسایتی منطبق بر اصول و فناوری های روز طراحی میکند الی شما را از رقبایتان متمایز سازد. امروزه مهمترین اصل، طراحی سایت شرکتی با رعایت قوانین سئو می باشد. سئوی چیره دست سایت منجر به کسب جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو میشود. به این چهره که سایت شرکت شما در رتبه ای بالاتر نسبت به رقبایتان به کاربران نمایش داده میشود.

 

طراحی واکنشگرا یا پیامد گرا (ریسپانسیو)

 

طراحی واکنشگرا (Responsive)

روشی است که سایت یا صفحات وب نسبت به دستگاه کاربر چون گوشی تلفن هوشمند،آی پد ، لب تاپ ، انواع مانیتور رایانه خانگی و تلویزیون ها پیامد اثر داده و خویش را بر مبنای اندازه صفحه نمایش، نمایش می دهند.با پروا به اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران اکنون 115% است . بنابر این کاربر حروف و نوشته ها را در صفحه نمایش حقیر بدون دردسر و زوم کردن اسکرول چپ و راست براحتی می خواند .

 

طراحی اختصاصی صفحات

 

طراحی اختصاصی صفحات

یکی سایر از نکات مهم در طراحی وبسایت شرکتی، شناسایی واضح خدمات و تکاپو های کمپانی است که اتمام این کار با طراحی صفحات پسندیده و ساختاریافته به راستی سپریدن میشود. برای مثال با تبیین درست صفحه در ارتباط با ما میتوانید تمام اطلاعات شرکت را در قالبی درست به کاربران ارائه کنید. صفحاتی چون محصولات، مقالات، اخبار، نگارخانه عکس ها و… نمای کمپانی شما و سبک فعالیتتان را به خوبی به کاربران شناسایی میکند.

 

طراحی صفحه تماس با ما

 

طراحی صفحه تماس با ما

طراحی صفحه تماس با ما باید به نوع ای باشد که کاربر بتواند در کوتاه ترین سررسید و به ابتدایی ترین شکل با شما بستگی بر پیمان کند. در طراحی سایت شرکتی اطلاعاتی از قبیل شماره های تماس، ساعت پاسخگویی، آدرس شرکت، سوالات متداول، کروکی و نقشه شرکتو… میتواند در این صفحه قرار گیرد. در ضمن ایزی وب فرم تماس با ما را به گونه ای طراحی میکند که مدیر سایت بتواند پیام های ارسالی را از طریق ایمیل، پیامک، پیام تلگرام و… نیز نگریستن کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 2,951
  • بازدید کلی : 14,928