loading...
akhbar tecnolozh5
saqar بازدید : 45 دوشنبه 26 خرداد 1399 نظرات (0)

درب ورودی ساختمان گرد از نخستین چیزهایی است که هنگام وارد شدن به یک منزل می بینیم. کسان منزل چندین بار در روز از این درب استفاده می کنند، بعد خوب است که ریزه کاری ها و مزایا و معایب آن را بدانیم.طرح درب ورودی ساختمان با وجودی که شکاف کوچکی در نمای بیگانه خانه به نظر می رسد ولی تأثیر بی اندازه ای بر طراحی دکوراسیون دارد. قبلا برای کمک به گزینش درب خانه انواع درب های ورودی ساختمان متدوال و زیبا در کوراسیون خانه را برایتان گفتیم. اگر منظور دارید درب ورودی خانه تان را عوض کنید، باید به موارد زیادی پروا کنید.

 

 

درب ورودی ساختمان,طرح درب ورودی ساختمان,درب های ورودی ساختمان

 

شما حداقل به دو تن برای نصب درب ورودی ساختمان تان دربایستن دارید

 

 

 

مدل درب ورودی ساختمان برای دکوراسیون خانه شما

به جهت تابش آفتاب توجه کنید. جهت منزل ی شما چگونه است و درب شما چقدر روشنایی مستقیم دریافت می کند؟ برای نمونه اگر درب ورودی ساختمان شما به سمت شرق، غرب یا جنوب است، تابش نور مستقیم به درب انتخاب های شما را برای متریال درب اندک می کند. به این دلیل که اشعه های شدید خورشید می تواند به بازبینی موعد مایه ایجاد ترک های مویی و تاب دار شدن در چوب شود. این موضوع برای درب های بلند نگران کننده تر است. اگر جلوی درب ورودی ساختمان تان رواق یا تاق نما دارید یا درب تان به سمت شمال است، نیاز نیست نگران انتخاب مصالح باشید.

 

 

 

مدل درب ورودی ساختمان,طراحی درب ورودی ساختمان,درب چوبی ورودی ساختمان

 

قیمت های متفاوت برای درب ورودی ساختمان بیابید

 

 

 

چه متریالی برای درب ورودی ساختمان مناسب است؟ پس از رسیدگی جهت آفتاب، نوبت به انتخاب متریال مناسب برای درب تان می رسد. ۳ لغایت از رایج ترین مصالح فایبر گلاس، چوب و یک گونه گیاه پیوندی لایه لایه (هیبرید) است. گزینه های دیگری مشابه فلز و شیشه هم وجود دارند.

 

 

انواع مدل درب ورودی ساختمان,درب ورودی ساختمان,درب ورودی ساختمان مسکونی

 

میزان سختی پهن کردن درب ورودی ساختمان تان را مشخص می کند

 

 

 

۱. درب چوبی ورودی ساختمان

اگر جلوی درب ورودی ساختمان تان رواق یا تاق ظاهر با عمق مناسب دارید، درب چوبی گزینه ی خوبی است. درب های چوبی در بین سه متریال رایجی که ذکر کردیم، از همه گران تر و پرطرفدار تر اند. درب با چوب بلوط و گردو زیبا و رایج است ولی بهترین آنها چوب ماهون هندوراس است که زیاد مشکل است و در برابر عوامل خارجی بهتر از بقیه دوام می آورد.

 

 

طرح درب ورودی ساختمان,درب های ورودی ساختمان,مدل درب ورودی ساختمان

 

جایگزینی یک درب ورودی ساختمان فقط مربوط به جایگزینی ورقه های وصل به لولا نیست

 

 

 

۲. درب ورودی هیبریدی

این درب ها ظاهرا شبیه به درب های چوبی هستند ولی پانل های آنها از ساختار ساندویچی فوم و تخته سه لا برپایی شده است و همه چیز با روکش چوبی پوشانده شده است. اگر رواق یا تاق ظاهر برای بازداری از تابش روشنایی ندارید و هم چنان یک ظاهر چوب مشابه برای درب تان می خواهید، درب های هیبریدی گزینه های نکویی هستند. آنها هم چنین می توانند سفارشی ساخته شوند. عیب این درب های ورودی ساختمان  این است که چون با چوب روکش می شوند، باید هر دو سال یک بار ترمیم شوند.

 

 

طراحی درب ورودی ساختمان,درب چوبی ورودی ساختمان,انواع مدل درب ورودی ساختمان

 

هنگام تعویض درب ورودی ساختمان شما به قالب آجری گزند می زنید

 

 

 

۳. درب ورودی فایبرگلاس

با وجودی که هیچ درب ورودی ساختمانی وجود ندارد که احتیاج به نگهداری نداشته باشد، فایبر گلاس در بین این سه متریال رایج کمتر از بقیه نیازمند حفاظت است. درب های فایبرگلاس کمی ارزان تر از درب های چوبی هستند ولی امکان سفارشی برپایی شان هم کمتر است و با وجودی که می توانند مانند به چوب طبیعی ساخته شوند شما توانا به تشخیص تفاوت آنها خواهید بود.

 

 

 

درب ورودی ساختمان,طرح درب ورودی ساختمان,درب های ورودی ساختمان

 

عیب درب های ورودی ساختمان این است که چون با چوب روکش می شوند

 

 

 

چه نوع درب ورودی ساختمان برای شما پسندیده است؟ درست مشابه سبک های معماری و دکوراسیون داخلی، نوع های درب ورودی هم بی احصاییه است. چیره دست ها پیشنهاد می کنند گونه درب ورودی ساختمان شما با سبک معماری و طراحی درونی منزل شما متناسب باشد ولی بسیاری از طرح های بزرگ درب های سفارشی از این قانون اطاعت نکرده اند.

 

 

 

مدل درب ورودی ساختمان,طراحی درب ورودی ساختمان,درب چوبی ورودی ساختمان

 

جدید ترین طرح درب ورودی ساختمان

 

 

 

در ساحل امنیت چه مقدار نور می خواهید؟ اگر درب ورودی ساختمان شما مقابل یک پیاده رو یا خیابان شلوغ است، شدنی است برای اینکه کسان داخل منزل ی شما را نبینند پنجره های شفاف زیادی نخواهید در عین اینکه چه بسا بخواهید نور وارد خانه تان شود. پنجره های بالای درب، پنجره های کناری و حتی جام های شیشه بر روی درب در حالی که امنیت را حفظ می کنند به نور هم فرمان ی ورود می دهند. شما هم چنین می توانید از شیشه های شبنم دار، بافت دار و سندبلاست کاربرد کنید.

 

 

 

انواع مدل درب ورودی ساختمان,درب ورودی ساختمان,درب ورودی ساختمان مسکونی

 

مدل های زیبای درب های ورودی ساختمان

 

 

 

آیا می خواهید درب ورودی ساختمان تان را پهن کنید؟ آیا شما یک تک درب دارید و می خواهید آن را دوتایی کنید یا از پنجره برای بالا و کناره آن کاربرد کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است و برای این کار فضا دارید، باید یک تصمیم کارشناسانه بگیرید و مشخص کنید که حصار ورودی شما باربر است یا نه. اگر این چنین است، باید از یک معمار برای طراحی درگاه ورودی پهن و امن کمک بگیرید.

 

 

سازه ی خانه ی شما نیز میزان سختی پهن کردن درب ورودی ساختمان تان را مشخص می کند. اگر سازه ی آن قاب است، عریض کردن درگاه راحت تر است. اگر بارو درگاه ورودی آجری یا سنگی باشد، اجرای این شغل سخت تر و گران تر می شود. از سوی دیگر تشکیل درگاه کوچکتر آسان تر است و دربایستن به دخالت معمار ندارد.

 

 

 

درب ورودی ساختمان,طرح درب ورودی ساختمان,درب های ورودی ساختمان

 

طراحی درب ورودی ساختمان

 

 

 

قاب داخلی و بیگانه را در عقیده بگیرید. تعویض یک درب ورودی ساختمان فقط مربوط به تعویض ورقه های وصل به لولا نیست. هنگامی که شما درب جدید می گذارید باید چارچوب و قاب جدید به فضای درون و خارج نیز اضافه کنید که کل چیز با هم زوج شود. اثناء جایگزینی درب ورودی ساختمان شما به قالب آجری بیگانه که بین چارچوب و بارو پیمان گرفته است آفت می زنید. تولیدکنندگان درب این مکان را پوشش می دهند ولی قاب داخلی را جایگزین نمی کنند، چون عملا ذخیره ی نمونه های مختلف مالکان منازل غیر ممکن است.

 

 

یک نجار چیره دست ممکن است بتواند به دقت قاب درونی را بردارد و آن را با یک قاب جدید برای درب جدید جایگزین کند، در غیر این چهره شما به کسی بیچارگی خواهید داشت که قاب جدیدی بسازد و آن را با قاب موجود زوج کند.

 

 

 

مدل درب ورودی ساختمان,طراحی درب ورودی ساختمان,درب چوبی ورودی ساختمان

 

انواع مدل درب ورودی ساختمان

 

 

 

اندازه. اگر می خواهید درب ورودی ساختمان تان را جایگزین کنید، باید قبل از مراجعه به تولیدکنندگان اندازه های آن را در بیاورید. اگر اندازه های درب ورودی ساختمان شما جزو اندازه های استاندارد باشد، گزینه های زیادی برای برگزیدن دارید. اگر تنها بخواهید درب تان را تعویض کنید و  درگاه آن را پهن یا حقیر نکنید، کارتان زیاد راحت خواهد بود. با این وجود شکل درب ورودی ساختمان شما نیز مهم است. اگر درب تان مربع است گزینه های آماده ی اکثریت برای انتخاب دارید. اگر منحنی دار است، برگزیدن کمی مشکل می شود.

 

 

شما سپس لازم است عمق چارچوب را بدانید – در واقع ضخامت دیوار. چارچوب و قاب باید هم رنگ و هم جنس درب ورودی ساختمان باشند الی همه چیز متناسب به نظر برسد. اگر از اندازه گیری های خود مطمئن نیستید پیشنهاد می نماییم از یک کارشناس کمک بگیرید.

 

 

انواع مدل درب ورودی ساختمان,درب ورودی ساختمان,درب ورودی ساختمان مسکونی

 

درب ورودی ساختمان مسکونی

محصولات پسندیده برای مراقبت یومیه پوست

دریافت پاسخ پزشکی در کمترین زمان

 

 

 

آیا از نمونه های حاضر می خواهید یا سفارشی؟ فروشگاه های کبیر گزینه های آماده ی زیادی برای درب های استاندارد در گزین کردن مشتریان شان می گذارند و بعضی از آنها حتی درب های نیم سفارشی ارائه می دهند. اگر آشکارا به تولیدکننده مراجعه کنید می توانید بها های متفاوت برای درب ورودی ساختمان بیابید. اگر می خواهید درب تان را سفارشی بسازید به یک طراح و یک تولیدکننده نیاز دارید. بسیاری از تولیدکنندگان برای خویش طراحانی دارند که می توانند حتی طرح ساده ی دستی را به درب ورودی ساختمان جدید شما تبدیل کنند.

 

 

ببینید با دربی که اکنون دارید چه می توانید بکنید. البته که آسان ترین و ارزان ترین گذرگاه برای داشتن درب ورودی ساختمان جدید این است که روی آنچه که الان دارید کار کنید. به جای تعویض درب، زدن یک رنگ جدید و اضافه کردن ابزارآلات و جزییات جدید همانند پلاک منزل یا کلون درب می تواند درب ورودی ساختمان شما را جدید کند.

 

 

 

درب ورودی ساختمان,طرح درب ورودی ساختمان,درب های ورودی ساختمان

 

درب ورودی ساختمان

 

 

 

به ابزارآلات و پرداخت پروا کنید. بیشتر تولیدکنندگان درب با سازندگان ابزارآلات برای سفارشی سازی یا تولید ابزارآلات آماده پیشه می کنند. پرداخت ها و مدل های بی چندی هستی دارد، پس سعی کنید چیزی را گزینش کنید که به مدل درب ورودی ساختمان شما بخورد. تولیدکنندگان، سازندگان و حتی پیمانکاران عمومی در این مورد دانش نکوداشتن دارند، پس همواره از پیشنهادات آنها کاربرد کنید لغایت حوزه ی گزینش خویش را اندک کنید. با وجودی که نجارهای چیره دست می توانند قفل ها و ابزارآلات را نصب کنند، پیشنهاد می شود این کار را در کارخانه سپریدن دهید.

 

 

 

مدل درب ورودی ساختمان,طراحی درب ورودی ساختمان,درب چوبی ورودی ساختمان

 

انواع مدل های طرح درب ورودی ساختمان

 

 

 

ضمنا پیشنهاد می شود پرداخت هم در کارخانه چهره گیرد. بخواهید درب ورودی ساختمان تان فورا درزگیری شود. اگز پیش از درزگیری و رنگ آمیزی منتقل شود، می تواند نم را جذب کند و مایه زیان های بعدی شود.

 

 

تولیدکنندگان معمولا می توانند هر نمونه رنگی را که شما برایشان می فرستید تعبيه کنند. بعضی از آنها ممکن از کارخانه های رنگ که برای شما غریب است کاربرد کنند، این به آن علت است که آنها به مرور موعد یاد گرفته اند که چه چیزی در مساوی عوامل خارجی همانند آفتاب و شرایط جوی بهترین است.

 

 

انواع مدل درب ورودی ساختمان,درب ورودی ساختمان,درب ورودی ساختمان مسکونی

 

درب های ورودی ساختمان

 

 

 

مسیر حرکت درب ورودی ساختمان شما چگونه است؟ اثناء تعویض درب این شانس را دارید که عملکرد درب قدیمی تان را ارزیابی کنید. آیا همش از این متنفر بودید که کلید نور روی بارو پشت درب است؟ آیا تغییر راه چرخش درب ورودی ساختمان چشم انداز بهتری به منزل شما می دهد؟ الان این فرصت را دارید هر آنچه را آزارتان می دهد تغییر دهید.

 

 

 

درب ورودی ساختمان,طرح درب ورودی ساختمان,درب های ورودی ساختمان

 

مدل درب ورودی ساختمان

 

 

 

از چه کسانی کمک بگیریم؟ شما کمینه به دو تن برای نصب درب ورودی ساختمان تان نیاز دارید که می تواند پیمانکار مورد اعتماد شما، درودگر یا متخصص تعمیرات منزل باشد. اگر به خودتان اعتماد دارید و در این مقوله ماهرید، می توانید خودتان سپریدن دهید اما بهتر است این شغل را نکنید، چون جزییات و ریزه کاری های زیادی دارد.

 

 

اگر می خواهید در خانه تان آرامش داشته باشید، می توانید درب و پنجره هایی انتخاب کنید که عایق صوتی برای رهایی از سر و صدای شهر باشند.

 

 

 

طراحی درب ورودی ساختمان,درب چوبی ورودی ساختمان,انواع مدل درب ورودی ساختمان

 

طراحی درب ورودی ساختمان

 

 

 

هزینه. درب های فایبرگلاس ارزان تر از درب های چوبی هستند. گزینه های خرید میز تحریر فانتزی سفارشی به طور معمول نزدیک ۲۵ درصد گران تر از مثال های آماده هستند. در عین حفظ زیبایی کوشش کنید دائم یک طراحی مقرون به صرفه برای منزل تان داشته باشید.

 

 

چقدر طول می کشد درب ورودی ساختمان شما حاضر شود؟ سررسید تحویل برای درب های آماده معمولا حدود ۵ لغایت ۱۰ روز کاری و برای درب های سفارشی بین ۱۰ تا ۱۲ هفته است.

 

 

بهترین زمان جایگزینی درب. تعویض درب ورودی ساختمان به این معنی است که درگاه ورودی شما ممکن است نصف روز یا کل روز باز باشد، بعد بهتر است این کار در زمستان انجام نگیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 3,103
  • بازدید کلی : 15,080