loading...
akhbar tecnolozh5
saqar بازدید : 48 سه شنبه 13 خرداد 1399 نظرات (0)

من هرگز در بیرون آوردن میز اتوی وزین و زشت، گذاشتن آن کم و بیش پریز برق و اتو زدن پوشاک هایم توانایی زیادی نداشتم. هرگز نمی توانستم فضای مناسبی پیدا کنم تا میز اتو را در آن پیمان دهم که در مسیر ایاب و ذهاب نباشد. به همین علت است که پس بیشتر رغبت دارم پوشاک ها را به خشکشویی بیرون خانه ببرم. میز اتوهایی که در خانه های کهنه در فرو رفتگی و طاقچه ها ساخته می شدند، همش برای من جذاب بودند به همین انگیزه  من به پیگیری نسخه میز اتو جدید و به سبک کهنه گشتم. در این مطلب وضعیت پیمان دادن میز اتو در رختشورخانه های امروزین را بررسی می کنیم.

 

۱- میز اتو جدید در طاقچه

در این تصویر طاقچه و گنجه مشابه منزل های کهن برای میز اتو به پیشه برده شده است. در تصویر حصار پشت کابینت بریده شده و کابینت در فرورفتگی بارو قرار گرفته است. در رأس کمد هم قالب روی کابینت وصل شده لغایت میز اتو کمد دار و ساخته شده بنظر برسد. میز اتو تاشو داخل کمد قرار می گیرد و در قسمت کناری میز اتو، فضای زیادی برای ساز و برگ و وسایل اتوکشی در عقیده گرفته شده است.

 

نکته: اگر همانند تصویر، میز اتو تو بارو را نصب می کنید، مطمئن باشید که در تقرب آن پریز برق هستی داشته باشد. می توانید گوناگون تر عمل کنید و کابینت را به نحوی نصب کنید که پریز درون کابینت قرار گیرد.

 

مدل میز اتو توکار, مدل های میز اتو

در این تصویر طاقچه و گنجه مثل منزل های کهنه برای میز اتو به شغل برده شده است

 

۲- گنجه دیواری پهن

در این لاندری متراکم و فشرده، لباسشویی و خشک کن دوطبقه، فضای کافی در کنار خود برپایی کرده است که می تاب متعلق به برای نگهداری وسایل لازم استفاده کرد. قفسه های دیواری قابل تعمیم می توانند هر زمان که بیچارگی باشد، به عنوان پایه میز اتو خارج آورده شوند. طراح گنجه ای را طراحی کرده لغایت فرد استفاده کننده بتواند میز اتو قابل حمل و کوچکی را در آن قرار دهد و از گنجه بعنوان پایه کاربرد کند. او وانگهی می تواند در مواقع بایسته و سریع، حوله ای روی قفسه بیاندازد و متعلق به به عنوان میز اتو کاربرد کرده و جامه خود را اتو بکشد.

 

میز اتو توکار,مدل میز اتو مخفی

قفسه های دیواری قابل تعمیم می توانند دز زمان نیاز، به عنوان پایه میز اتو بیرون آورده شوند

 

۳-اکسسوری های ماشین لباسشویی و خشک کن

شرکت های لوازم خانگی در حال اجرای این ایده هستند. یک کمپانی آمریکایی طبقه های کشویی و میزهای اتو را بعنوان لوازم جانبی توصیه می دهد که در کنار ماشین لباسشویی و خشک کن قرار گیرد و هر دو ابزارها خانگی را شامل شود. راحتی و برتری به کارگیری این ابزارها جانبی، به طراحان داخلی فرمان می دهد لغایت فضای رختشورخانه یا لاندری در منزل را به نوع ای طراحی کنند که ردیفی از کابینت ها کناره هم قرار گیرند. وقتی شستشو سپریدن شد، همه چیز داخل کابینت ها پنهان می شود.

 

میز اتو کوچک,قرار دادن میز اتو کوچک

طبقه های کشویی و میزهای اتو که در کناره ماشین لباسشویی و خشک کن قرار می گیرد

 

۴-میز اتو جدید: مدل چرخشی

در اطاق لاندری یا رختشور خانه ای که در تصویر می بینید، طرح هوشمندانه و جالب میز اتو بیشترین تاثیر را در فضا بوجود آورده است. میز اتو از سرنوشت تحتانی کانتر یا گنجه دیواری چرخیده و خارج می آید و زمانی که اتوکشی تمام شد، به راحتی چرخیده و جمع می شود. زمانی که از تقدیر رختشویی بهره‌گیری نمی شود، پرده ها آن را پنهان می کنند.

 

مدل میز اتو تاشو,طرح هایی برای میز اتو مخفی

میز اتو از تقدیر تحتانی کانتر یا قفسه دیواری چرخیده و خارج می آید

 



میز تاشو سفید

 

۵-میز اتو تاشو

شاید شما هم فکر کنید که درازا میز اتو از عمق کابینت اغلب است و چگونه داخل کابینت جا می گیرد. یک طراح درونی گونه شغل را این نوع توصیف می کند: "این ایده به راستی شگفت انگیز، بسیار به شغل می آید. میز اتو تا می شود و بصورت افقی به تو کابینت سر می خورد. میز اتو تاشو هیچوقت بر روی کابینت تحتانی تصادف نمی کند، در تصویر پایین سبد رختشویی در ذیل میز اتو هستی دارد." میز اتو کاملا بدست چارچوب کشو پوشانده می شود.

 

مدل های میز اتو, میز اتو مخفی

میز اتو لغایت می شود و بصورت ستانی به تو کابینت راز می خورد

 

میز اتوی جدید و کشودار

این تصویر نشانه می دهد که چگونه میز اتو برای اندوخته به راحتی الی می شود.  این مدل میز اتو تاشو را می توانید برای طباخ خانه و کمد هم در نظر بگیرید. بعد اگر رختشور خانه شما برای قرار دادن میز اتو کوچک است، به فضای دیگری برای نگهداری آن فکر کنید تا بتواند قابل بهره‌گیری باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 2,832
  • بازدید کلی : 14,809